Keskustelua tädin kanssa pari päivää ennen vierailua

Vierailija

Tarkoitus on mennä tervehtimään näin ennen joulua tätiä pariksi päiväksi Lempäälään kahden pienokaiseni kanssa. Puhelimessa seuraavaa settiä tunnin ajan:

T=täti
M=minä

T: Tervetuloo ihan kauheesti. Mitä mää laittasin tulopäivänä teitille ruuaks? Makaroonilootaa on ajatellut. Maittaa varmaan pikkusille?
M: Joo se on oikein hyvä
T: Jos mää kumminkin karjalanpaistia
M: Se on oikein hyvä, ihan kaikkiruokasia ollaan, laita ihan mitä tykkäät '
T: Sa sää ny kumpaa
M: no laita sitä karjalanpaistia
T: jos mää kumminkin makaroonilootaa, kun jauhelihaa saa aina tarjouksesta...

Ja näin jatkuu jokaikisen yksityiskohdan liepeiltä loputtomiin.

T: syättekste voita vai margariinia?
M: yleensä käytetään voita, mutta kumpikin käy ihan hyvin
T: sa ny kumpaa
M: no voita sitten
T: jaa, kun mulla ei se voi mee, niin tuppaa sitten pilaantumaan, et kyl mää sitä margariinia...

T: jäätelöä ajattelin ostaa, onko ihan vanilija hyvä vai onko lapsilla jotain lempijätskiä?
M: (minä jo hikikarpaloita otsallani): Ihan mitä vain. KAIKKI KÄY!
T: sa sää ny mitä
M: no tuo sitä vanilijaa
T: jaa mää kun niin niistä maustetummista tykkään.... Että sellasta nyt saatte sitten

Että lähdenkö ollenkaan? Vai vienkö omat eväät?

Kommentit (3)

Vierailija

Eikä! Kuulostaa ihan joltain siskonpedin sketsiltä! Hahaha. :D lukiessa oikeen kuulin Pirjon äänen noihin sun tädin sanomisiin.

Vierailija

Joo... ja ottakaa huomioon, että tämä on vaatimaton tiivistelmä koko keskustelusta. Samanlaiset pätkät käytiin koskien vaalea/tumma leipä, kevyt-/rasvaton maito, keksimerkki, appelsiini-/omenamehu. 

Kun ruokapuoli alkoi olla kunnossa alkoi "keskustelu" pussilakanat vai tavalliset ym.

Ei auttanut mikään.... vaikka kuinka sanoin, että meille kelpaa kaikki (mikä on totta), niin ei... 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat