Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kadotti mielenkiinnon??

Seuraa 
Liittynyt2.12.2015

Kirjoitan tänne koska en tiedä enää mitä tehdä. Ollaan oltu yhdessä 1,5v ja jotain muuttui kun otettiin koiranpentu. Mies ei enää kosketa, ei vitsaile, ei kuuntele eikä välitä minun ajatuksistani yhtään työpäivän jälkeen. Mikään mikä mie sanon ei rekisteröidy; jos kysyn kuunteletko, kauhea haloo. Alussa kaikki oli ok, en kuvitellut täydellistä elämää kun miehellä kuiten kaksi pientä lasta ed.liitosta ja elatusvelvollisuus. Meidän molempien elämä meni hänen lastensa (=rouvan) ehdoilla. Oltiin, rakastettiin, tapeltiin mutta aina sovittiin. Olemme kumpikin itsepäisiä; mie kuumapäinenkin. Nyt on jotain muuttunut: miehen käytöksen mukaan olisi ihan sama olisinko olemassa, riitelemme kokoajan, mies ei kerro ei yhtään mitään jos en kysy ja miehän päätin etten kysy...eli emme puhu paljoa. Olemme samalla firmaa töissä: koitan kysellä kuulumisia päivän jälkeen niin syyttää minua uteliaaksi ja sanoo ettei voi kertoa luottamuksellisia. Ennen on voinut... Jotenkin tuntuu että olemme niin etääntyneet toisistamme. Asiaa kuvaavaa lienee se että huomenna olisi työpäivä ja istun mielummin sohvalla ryyppäämästä punkkua kun nukun hänen vieressään:(, eikä tunnu häntä kovin haittaavan... En tiedä, olen niin surullinen. Olen yrittänyt puhua mutta sulkeutuu vaan entisestään. Onneksi meillä ei ole yhteisiä lapsia; en usko että jaksan pitkään....

Kommentit (3)

mutkapyyhe
Seuraa 
Liittynyt1.12.2015

Onkohan tullut katumapäälle. 

Jätkä lähtee joku exänsä luo takaisin tai sitten löytää jonkun toisen. Liian nopeesti eron jälkeen alkoi seurustella ja jopa muutti yhteen.

Valitettavasti sä olet ns. laastarisuhde.

Vierailija

Ootko ajatellut, että koiranpennun ottaminen on saattanut miehen silmissä muuttaa suakin? Olet ehkä antanut paljon huomiota koiralle, ja mies on mustis ja kokee olevansa paitsiossa (kyl ne voi olla niin hömppiä).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat