Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 5+3 MUTTA ULTRASSA EI SIKIÖTÄ

Vierailija
01.12.2015 |

Olin tänäään ultrassa r-viikkoja piti olla 7. Mutta selvisikin että olin vasta 5+3 ja lääkäri ei nähnyt sikiöö mutta jonku ontelon ja ei osannut sanoa vielä mitään... Varattiin uusi aika viikon päähän... Sitten ehkä selvis. Onko mitään mahdollisuuksia et tää raskaus onnistuis onks kellää käyny näin?! Ei hirveest ees raskausoureitakaa mulla...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että joillain on raskaus onnistunut ja harmi et joillain ei. :( niin mulla piti olla rv 7 kun kävin ultrassa laskujen mukaan siis mut olikin 5+3... Ja mtn ei sikiöö ei näkyn. Ja joillain taas on sikiö näkyny 5+ nii siks huolettaa ja siks myös kun edelline raskaus ei kehittynyt :( mut voihan olla mahdollista et ovulaatio ollu myöhemminki tai sit tää on vaa tuulimuna. En kestä jos tääkin raskaus epäonnistuu. :'( t. Ap

Vierailija
22/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin jo tulla tsemppaamaan ja kertomaan kokemuksia mut ap on näköjään jäänyt tolle perus jankkaus-asteelle. Ei lotkauta korvaansakkaan hyville kommenteille.

En ole jankannu mitään.. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että joillain on raskaus onnistunut ja harmi et joillain ei. :( niin mulla piti olla rv 7 kun kävin ultrassa laskujen mukaan siis mut olikin 5+3... Ja mtn ei sikiöö ei näkyn. Ja joillain taas on sikiö näkyny 5+ nii siks huolettaa ja siks myös kun edelline raskaus ei kehittynyt :( mut voihan olla mahdollista et ovulaatio ollu myöhemminki tai sit tää on vaa tuulimuna. En kestä jos tääkin raskaus epäonnistuu. :'( t. Ap

Hei, koeta kestää. Itse siis  jouduin odottamaan tietoa 2 viikkoa. Mutta on hyvin normaalia, ettei sikiö vielä noin aikaisin näy. Toivottavasti kaikki on hyvin.  Olen siis tuolla aiemmin kirjoittanut, jolla oli runsasta verenvuota. Minun raskauteni oli pieni ihme, olimme yrittäneet lasta yli 3 v, oltu tutkimuksissa ja hoidoissa, ja sitten alkoi raskaus luomuna. Ja terve lapsi syntyi.

Vierailija
24/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyminen on joskus ihmeellistä.

Mutta juuri nyt et voi yhtään mitään millekään, voit vain ootella ja yrittää olla stressaamatta. Yritä unohtaa koko raskausasia pariksi viikoksi ja mene sitten uudelleen ultraan, osaavat silloin sanoa jo paljon paremmin  miten asiat ovat.

Ainakaan ei kannata nyt alkaa kovaa stressiä punomaan, koska kovalla stressaamisella on yhteyttä keskenmenoihin (silloinhan keho periaatteessa viestittää, ettei asiat olekaan nyt hyvin ja raskauskaan ei ole ehkä turvallinen). Tee jotain kivaa, käy jouluostoksilla, nyysimässä joulukuusi lähimetsästä ja koristele se jne.

Vierailija
25/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt selviää viikon päästä sitten. Kyllä minä jollain tasolla varautuisin siihen, että kyseessä on tuulimunaraskaus. Ei se täällä (huonolla kielellä) huutelu oikein auta. Välillä sitä miettiikin, kuinka paljon suhtautuminen näihin riippuu kirjoitustyylistä. Jos kyseessä olisi ihan normaalilla tavalla kirjoitettu, niin varmasti satelisi empatiaa ja tsemppiä odottamiseen. Kun taas tällainen viesti on kirjoitettu kuin 13-vuotiaan kädestä, niin hyvä että tekee edes mieli vastata. Mutta ap, nyt et voi mitään muuta kuin odottaa. Kukaan täällä ei voi päätellä päättyykö raskaus hyvin vai huonosti. Se selviää vasta seuraavassa ultrassa.

Vierailija
26/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa siirtynyt la kolmella viikolla eteenpäin, siitäkin huolimatta että olin itse "täysin varma" että hedelmöityminen on tapahtunut paljon aiemmin mitä ultrat antavat ymmärtää. Vauvat syntyivät kaikki täsmällisesti rv 40+0, 40+1 ja 40+2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän