Minkä kouluarvosanan 4-10 annat ulkonäöllesi? Kuvaile myös hieman ulkomuotoasi.
Itselleni annan 10-. Miinus siitä että maha on turhan pömppö eikä litteä kuten ennen.
Olen pitkä ja hoikka, pitkät raajat, ihana lantio ja kauniit pienet rinnat, kaunis kaula sekä nätit kasvot, ihana hiusten väri ja pirteä leikkaus. Liikun kauniisti, olen tanssija.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä ulkonäkökeskeisiä
No kai sitä välillä saa olla. Onhan täällä kymmensivuisia ketjuja, joissa arvostellaa muiden ulkonäköä, niin miksei sitten omaa?
6, olen ruma mutta voisin olla vielä epämuodostuneempikin
8 1/2. Kasvoni ovat sopusuhtaiset ja kivat, kirkkaanväriset siniset silmät, pieni nenä ja täyteläiset huulet sekä korkeat poskipäät. Tissit 65G-H, vyötärö selkeästi erottuva, leveä lantio ja iso pyöreä perse; täydellinen tiimalasi jossa vyötärö 30 cm kapeampi kuin tissit ja lantio. Blondi, kiitettävän paksu tukka, kivat sääret.
Olen kuitenkin myös hieman pyöreä (BMI 24) mikä näkyy reisissä ja kropassa ylipäätään. Lisäksi piirteeni ovat melko vaaleat, ripset pitkät mutta eivät näy mihinkään ilman ripsaria. Ihoni ei myöskään harmikseni rusketu ikinä. Olen myös vain 162 cm pitkä.
Olen täyden kympin mies.
T: AdonisMies
Vierailija kirjoitti:
8 1/2. Kasvoni ovat sopusuhtaiset ja kivat, kirkkaanväriset siniset silmät, pieni nenä ja täyteläiset huulet sekä korkeat poskipäät. Tissit 65G-H, vyötärö selkeästi erottuva, leveä lantio ja iso pyöreä perse; täydellinen tiimalasi jossa vyötärö 30 cm kapeampi kuin tissit ja lantio. Blondi, kiitettävän paksu tukka, kivat sääret.
Olen kuitenkin myös hieman pyöreä (BMI 24) mikä näkyy reisissä ja kropassa ylipäätään. Lisäksi piirteeni ovat melko vaaleat, ripset pitkät mutta eivät näy mihinkään ilman ripsaria. Ihoni ei myöskään harmikseni rusketu ikinä. Olen myös vain 162 cm pitkä.
Sinkkumies
10 en mä tän paremmaksi muutu joten
Olen kaunis, ruskettunut, isotissinen blondi ;-) ja rikaskin vielä.
oon varmaan joku kutonen. Inhoan itseäni.
Mä haluaisin tietää, että millainen on 4-arvosanan ulkonäkö.. :D zombie? maatunut ruumis? spitaalinen?
4 puoli, vihaan itsessäni kaikkea paitsi käsiäni
Mun naamaan on yhdistetty kaikki epämieluisat piirteet
. :D Pienet silmät, leveät, mutta luisevat kasvot ja helvetin iso nenä. Ei se mitään, minulla on muita vahvuuksia.
Olen ehkä 6.
8+ mies 38v
Pitkä 188cm
Harteikas atleettinen look
Siisti kampaus ( ei kaljuuntumista tai harmaita ) tummat tuuheat hiukset ja tiheä lyhyt parransänki
Tummat kulmakarvat , vihreät silmät
Ystävällinen & kohtelias olemus
Naama 2, vartalo 10. Jälkimmäisellä ei oikein tee mitään kun ensimmäinen on mitä on.
Ja sitä kuvausta: minulla on jostain kumman syystä asettunut rasvakudos juuri oikeille paikoille. Olen hoikka ja siroluinen, mutta mitat ovat 100-66-100 eli aika huomiotaherättävän tiimalasimainen. Kapeat nilkat, pitkä kaula, paljon nättejä ominaisuuksia kaulasta alaspäin. Pituus on ihan ok, 168 cm. Pitäisi olla todella tyytyväinen, mutta kun valitettavasti realistisesti katsottuna pärstä on kuin petolinnun takalisto.
Vierailija kirjoitti:
Naama 2, vartalo 10. Jälkimmäisellä ei oikein tee mitään kun ensimmäinen on mitä on.
Ja sitä kuvausta: minulla on jostain kumman syystä asettunut rasvakudos juuri oikeille paikoille. Olen hoikka ja siroluinen, mutta mitat ovat 100-66-100 eli aika huomiotaherättävän tiimalasimainen. Kapeat nilkat, pitkä kaula, paljon nättejä ominaisuuksia kaulasta alaspäin. Pituus on ihan ok, 168 cm. Pitäisi olla todella tyytyväinen, mutta kun valitettavasti realistisesti katsottuna pärstä on kuin petolinnun takalisto.
Sori, luin ensin että arvosteluasteikko olisi 1-10. Sanotaan nyt sitten että naama olisi vaikka 5- tai 4+. Täytyy kai itselleen edes vähän säälipisteitä antaa.
Vierailija kirjoitti:
10+ En jaksa kuvailla.
Sama.
pienet ja ruman muotoiset silmät, kyömynenä, pitkä ja kapea pää, kullanruskeat ja ohuet hiukset, tasapaksu pökkelö.
todella hemaiseva siis, ehkä kutosen saisin hyvänä päivänä.
Ja olen 35 v, siihen nähden siis olen oikein tyytyväinen. ap