Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kouluarvosanan 4-10 annat ulkonäöllesi? Kuvaile myös hieman ulkomuotoasi.

Vierailija

Itselleni annan 10-. Miinus siitä että maha on turhan pömppö eikä litteä kuten ennen.
Olen pitkä ja hoikka, pitkät raajat, ihana lantio ja kauniit pienet rinnat, kaunis kaula sekä nätit kasvot, ihana hiusten väri ja pirteä leikkaus. Liikun kauniisti, olen tanssija.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas näitä ulkonäkökeskeisiä

No kai sitä välillä saa olla. Onhan täällä kymmensivuisia ketjuja, joissa arvostellaa muiden ulkonäköä, niin miksei sitten omaa?

Vierailija

8 1/2. Kasvoni ovat sopusuhtaiset ja kivat, kirkkaanväriset siniset silmät, pieni nenä ja täyteläiset huulet sekä korkeat poskipäät. Tissit 65G-H, vyötärö selkeästi erottuva, leveä lantio ja iso pyöreä perse; täydellinen tiimalasi jossa vyötärö 30 cm kapeampi kuin tissit ja lantio. Blondi, kiitettävän paksu tukka, kivat sääret.
Olen kuitenkin myös hieman pyöreä (BMI 24) mikä näkyy reisissä ja kropassa ylipäätään. Lisäksi piirteeni ovat melko vaaleat, ripset pitkät mutta eivät näy mihinkään ilman ripsaria. Ihoni ei myöskään harmikseni rusketu ikinä. Olen myös vain 162 cm pitkä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
8 1/2. Kasvoni ovat sopusuhtaiset ja kivat, kirkkaanväriset siniset silmät, pieni nenä ja täyteläiset huulet sekä korkeat poskipäät. Tissit 65G-H, vyötärö selkeästi erottuva, leveä lantio ja iso pyöreä perse; täydellinen tiimalasi jossa vyötärö 30 cm kapeampi kuin tissit ja lantio. Blondi, kiitettävän paksu tukka, kivat sääret.
Olen kuitenkin myös hieman pyöreä (BMI 24) mikä näkyy reisissä ja kropassa ylipäätään. Lisäksi piirteeni ovat melko vaaleat, ripset pitkät mutta eivät näy mihinkään ilman ripsaria. Ihoni ei myöskään harmikseni rusketu ikinä. Olen myös vain 162 cm pitkä.

<3
Sinkkumies

Vierailija

Mun naamaan on yhdistetty kaikki epämieluisat piirteet
. :D Pienet silmät, leveät, mutta luisevat kasvot ja helvetin iso nenä. Ei se mitään, minulla on muita vahvuuksia.
Olen ehkä 6.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat