Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kouluarvosanan 4-10 annat ulkonäöllesi? Kuvaile myös hieman ulkomuotoasi.

Vierailija
01.12.2015 |

Itselleni annan 10-. Miinus siitä että maha on turhan pömppö eikä litteä kuten ennen.
Olen pitkä ja hoikka, pitkät raajat, ihana lantio ja kauniit pienet rinnat, kaunis kaula sekä nätit kasvot, ihana hiusten väri ja pirteä leikkaus. Liikun kauniisti, olen tanssija.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen 35 v, siihen nähden siis olen oikein tyytyväinen. ap

Vierailija
2/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä ulkonäkökeskeisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä ulkonäkökeskeisiä

No kai sitä välillä saa olla. Onhan täällä kymmensivuisia ketjuja, joissa arvostellaa muiden ulkonäköä, niin miksei sitten omaa?

Vierailija
4/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, olen ruma mutta voisin olla vielä epämuodostuneempikin

Vierailija
5/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 1/2. Kasvoni ovat sopusuhtaiset ja kivat, kirkkaanväriset siniset silmät, pieni nenä ja täyteläiset huulet sekä korkeat poskipäät. Tissit 65G-H, vyötärö selkeästi erottuva, leveä lantio ja iso pyöreä perse; täydellinen tiimalasi jossa vyötärö 30 cm kapeampi kuin tissit ja lantio. Blondi, kiitettävän paksu tukka, kivat sääret.

Olen kuitenkin myös hieman pyöreä (BMI 24) mikä näkyy reisissä ja kropassa ylipäätään. Lisäksi piirteeni ovat melko vaaleat, ripset pitkät mutta eivät näy mihinkään ilman ripsaria. Ihoni ei myöskään harmikseni rusketu ikinä. Olen myös vain 162 cm pitkä.

Vierailija
6/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täyden kympin mies.

T: AdonisMies

Vierailija
7/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 1/2. Kasvoni ovat sopusuhtaiset ja kivat, kirkkaanväriset siniset silmät, pieni nenä ja täyteläiset huulet sekä korkeat poskipäät. Tissit 65G-H, vyötärö selkeästi erottuva, leveä lantio ja iso pyöreä perse; täydellinen tiimalasi jossa vyötärö 30 cm kapeampi kuin tissit ja lantio. Blondi, kiitettävän paksu tukka, kivat sääret.

Olen kuitenkin myös hieman pyöreä (BMI 24) mikä näkyy reisissä ja kropassa ylipäätään. Lisäksi piirteeni ovat melko vaaleat, ripset pitkät mutta eivät näy mihinkään ilman ripsaria. Ihoni ei myöskään harmikseni rusketu ikinä. Olen myös vain 162 cm pitkä.

Sinkkumies

Vierailija
8/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 en mä tän paremmaksi muutu joten

Vierailija
9/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, ruskettunut, isotissinen blondi ;-) ja rikaskin vielä.

Vierailija
10/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa mihin?

Vierailija
11/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+ En jaksa kuvailla.

Vierailija
12/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon varmaan joku kutonen. Inhoan itseäni.

Vierailija
13/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää, että millainen on 4-arvosanan ulkonäkö.. :D zombie? maatunut ruumis? spitaalinen?

Vierailija
14/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 puoli, vihaan itsessäni kaikkea paitsi käsiäni

Vierailija
15/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naamaan on yhdistetty kaikki epämieluisat piirteet

. :D Pienet silmät, leveät, mutta luisevat kasvot ja helvetin iso nenä. Ei se mitään, minulla on muita vahvuuksia.

Olen ehkä 6.

Vierailija
16/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8+ mies 38v

Pitkä 188cm

Harteikas atleettinen look

Siisti kampaus ( ei kaljuuntumista tai harmaita ) tummat tuuheat hiukset ja tiheä lyhyt parransänki

Tummat kulmakarvat , vihreät silmät

Ystävällinen & kohtelias olemus

Vierailija
17/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama 2, vartalo 10. Jälkimmäisellä ei oikein tee mitään kun ensimmäinen on mitä on.

Ja sitä kuvausta: minulla on jostain kumman syystä asettunut rasvakudos juuri oikeille paikoille. Olen hoikka ja siroluinen, mutta mitat ovat 100-66-100 eli aika huomiotaherättävän tiimalasimainen. Kapeat nilkat, pitkä kaula, paljon nättejä ominaisuuksia kaulasta alaspäin. Pituus on ihan ok, 168 cm. Pitäisi olla todella tyytyväinen, mutta kun valitettavasti realistisesti katsottuna pärstä on kuin petolinnun takalisto.

Vierailija
18/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama 2, vartalo 10. Jälkimmäisellä ei oikein tee mitään kun ensimmäinen on mitä on.

Ja sitä kuvausta: minulla on jostain kumman syystä asettunut rasvakudos juuri oikeille paikoille. Olen hoikka ja siroluinen, mutta mitat ovat 100-66-100 eli aika huomiotaherättävän tiimalasimainen. Kapeat nilkat, pitkä kaula, paljon nättejä ominaisuuksia kaulasta alaspäin. Pituus on ihan ok, 168 cm. Pitäisi olla todella tyytyväinen, mutta kun valitettavasti realistisesti katsottuna pärstä on kuin petolinnun takalisto.

Sori, luin ensin että arvosteluasteikko olisi 1-10. Sanotaan nyt sitten että naama olisi vaikka 5- tai 4+. Täytyy kai itselleen edes vähän säälipisteitä antaa.

Vierailija
19/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10+ En jaksa kuvailla.

Sama.

Vierailija
20/55 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ja ruman muotoiset silmät, kyömynenä, pitkä ja kapea pää, kullanruskeat ja ohuet hiukset, tasapaksu pökkelö.

todella hemaiseva siis, ehkä kutosen saisin hyvänä päivänä.