Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei ole kutsuttu yksiinkään pikkujouluihin

Vierailija

Olen ollut sairaslomalla masennuksen vuoksi jo useamman vuoden ajan. Töissä oli kahdet pikkujoulut joka vuosi, myös ystävät kutsuivat luokseen tai baariin joulukuussa. Nyt ei ole mitään, ei töitä, ei ystäviä, ei kutsuja juhliin. Vain yksinäisyyttä ja ahdistusta. Mistä löytäisin mahdollisuuden päästä viettämään pikkujouluja?

Kommentit (5)

Vierailija

Missä ne ystävät nyt on? Ei muakaan kutsuttu, niinpä siis kutsuin itse ja ihan mukavat pikkujoulut oli viikonloppuna kolmen ystävän kanssa. Olen itsekin ollut masentunut eli tiedän mitä se on... pitää vaan rohkeasti ottaa yhteyttä myös vanhoihin ystäviin, kyllä ne kultaisimmat ihmiset on edelleen ystäviä vaikka ei aina oltaisikaan yhteyttä ehditty pitämään :)

Vierailija

Av-palsta virtuaalipikkujoulut varmaan järjestyy.

Monilla paikkakunnilla on jos millaisten köörien enemmän tai vähemmän yleisiä pikkujouluja, myös yksinäisille. Nämä usein seurakunnan järjestämiä.

Paikkakunnan työttömien pikkujoulua minäkin odottelen.

Vierailija

Jos vuodesta toiseen ystävät järjestää ja sinä et koskaan, niin en ihmettele ettei enää pyydetäkään.

Vierailija

Eivät kaikki työpaikatkaan järjestä sellaisia. Olen töissä isossa IT-firmassa pk-seudulla ja se ei järjestä sen enempää koko firmalle kuin yksiköittäin pikkujouluja. Vain pomot menevät asiakkaiden kanssa joululounaille.

Vierailija

Minkälainen on oma käytös APlla pikkujouluissa? Jotka enemmän kuin muut niin että sinua joutuu toiset paimentamaan? Isketkö varattuja miehiä?
Vai juotko vähemmän kuin muut tai et ollenkaan ja olet murjottava ilonpilaaja, kun haluaisivat irrotella ja pitää hauskaa?
Syitä miksi sinua ei ole kutsuttu et löydä muista ihmisistä kuin itsestäsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat