Aviovaimo! Miten koet miehesi huomioivan sinua naisena?

Vierailija

Kerro esimerkkejä.

Kommentit (15)

Vierailija

En m tiedä miten just naisena huomio.. Hmm. Kantaa painavat taravat ja jos mulla on menkat hakee pyydettäessä suklaata 😆 kumppanina hyvin monella tavalla huomoi. Auttaa jos olen väsynyt, olen huomannut että joskus menee lapsen kanssa vaikkapa tunniksi kylpyyn jos vaikutan väsyneeltä, kehuu esim. Ruokaa ja kiittää.. Mm. Muistaa lempiohjelmani ja nauhoittaa. Kannustaa.

Tavallisia asioita, ei mitään timatteja tai kukkia. Toisaalta ehkä kun valmistuu saan niitäkin

Vierailija

Mun miehellä tuo on niin sisäänrakennettua ettei sitä aina edes huomaa...

Arvostaa kaikkea tekemääni kokonaisuutena. Olemme uusperhe ja entisen "ukko ja lapset ensin" -asenteen sijaan tulikin komento: äiti ensin! Tähän mulla oli opettelemista monta vuotta, samoin vanhin poika (isänsä opeille jo oppinut) ihmetteli tätä pitkään. Onneksi otti sitten oppia isäpuolestaan.

Luulen aina ettei mieheni kuule tai ymmärrä mun vihjauksia mutta kyllä niitä aina putkahtaa esiin; tietää mun lempijäätelöni, tietää että rakastan maalaamista ja on mm ostanut mulle paremmat välineet kuin mitä itse olisin raaskinut hankkia. Tuo pieniä hassuja lahjoja työmatkoiltaan, ei kalliita vaan ajatuksella noukittuja.

Arjessa tekee paljon mun puolestani; kantaa painavat ostoskassit, avaa ovet, hoitaa auton (no olen mä jo oppinut tankkaamaan itse), hoitaa lapsen harrastuksiin tai kaverille ja hakee iltamyöhään ettei mun tarvitse lähteä.

Mutta eihän nää asiat koskaan ole yksipuolisia. Mitä enemmän tunnen olevani hemmoteltu sitä enemmän haluan hemmotella miestäni. Toimii!

Vierailija

En oikein tiedä huomioiko niinkään eri tavoin naisena. Olemme ystäviä ja autamme toisiamme muutenkin kuin sukupuoleen tuijottaen. En katso, että joku autoni renkaiden vaihto olisi mitään naiseuteni korostamista tai joku muukaan vastaava asia. Kohteliaita olemme kumpikin toisillemme, mutta en ole heikko ja avuton. Näin olen opettanut myös teinitytöilleni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä huomioiko niinkään eri tavoin naisena. Olemme ystäviä ja autamme toisiamme muutenkin kuin sukupuoleen tuijottaen. En katso, että joku autoni renkaiden vaihto olisi mitään naiseuteni korostamista tai joku muukaan vastaava asia. Kohteliaita olemme kumpikin toisillemme, mutta en ole heikko ja avuton. Näin olen opettanut myös teinitytöilleni.

Autonrenkaat/naiseus   :DDD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä ei liittynyt mitenkään heikkouteen tai vahvuuteen koko kysymys:)

Olen hyvin (liian) vahva, samoin tyttäreni (3). Päinvastoin tuo on tehnyt sen että on ollut vaikea hyväksyä sitä että antaa toisen huomioida ja hemmotella! Mutta kun on ymmärtänyt että toinen tekee sen rakkaudesta se tuntuu entistäkin paremmalta:)

3

Vierailija

Kehuu kauniiksi päivittäin, ja sellaista arjen pientä flirttiä. Toki molemminpuolisesti, vaikka sitä ei kysytty. Jaksaa kuunnella jos olen allapäin, itken joskus aivan hölmöistä asioista mutta ei vähättele niitä koskaan.

Vierailija

En osaa oikein erottaa tässä tavanomaisia hyviä käytöstapoja siitä, että mies huomioi minun naiseuttani. Tai huonoissakaan asioissa, kyllä niitäkin varmaan on. Ettei huomioi, mutta johtuuko se hetkellisestä tapojen puutteesta, vai siitä, ettei juuri naiseuteni vuoksi huomioi jossain asiassa. 

Muutaman kerran on tullut esille sellaista mukavaa huomioimista, mitä ei ole ollut aikoihin, eikä ole tavallaan "tarvittukaan" (ollaan vanha pariskunta, ensilemmestä on toooosi kauan). Sellainen on tullut esille lähinnä kriisitilanteissa, kun on sattunut jotain yllättävää ja jossain määrin pahaakin. Sieltä on tullut esille se huolehtivat mies, jota en niinkään arjessa ja kaiken tavallisen keskellä ole edes kaivannut, olen hyvin itsenäinen ihminen ja pitänyt varmasti liiaksikin tärkeänä pärjäämistä omin nokkineni. Sellainen on tuntunut hyvältä ja olen sitä miettinyt, että hyvä niin. En kaipaa mitään erityisempiä hellittelyjä tai kukkakimppuja, mutta kun on hätä, on ihana huomata, että tukea löytyy.

Vierailija

Mies kehuu päivittäin esim. kauniiksi, söpöksi, ihanaksi ja seksikkääksi. Huomioi ja huolehtii, että minulla on kaikki hyvin. Esim kävelyllä haluaa, että kävelen "turvan puolella". Pitää auton kunnossa sekä on opettanut minulle perus autojutut kuten renkaanvaihdon, jos vaikka jään yksin tien päälle.
Sellaista arjessa, molemminpuolista, huomioimista ja kehumista, mikä tekee meiden suhteesta hyvää.

Vierailija

Miksi miehen pitää opettaa auton renkaan vaihto? Kuuluu jokaisen autonomistajan osata. Paitsi jos on niin paljon massia, että pystyy soittamaan taksin mihin tahansa. Ei se renkaan vaihtaminen mikään miehen työ ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitää opettaa auton renkaan vaihto? Kuuluu jokaisen autonomistajan osata. Paitsi jos on niin paljon massia, että pystyy soittamaan taksin mihin tahansa. Ei se renkaan vaihtaminen mikään miehen työ ole.
Joku sen sille miehellekin on opettanut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuinkaan, jos vähättelyä ei lasketa :(

Sama :(

Onneksi kukaan ei pakota olemaan huonossa parisuhteessa. Aikuinen ihminen on itse vastuussa itsestään ja elämästään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat