Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
PAHA ATOPIA NAAMASSA - help!
01.12.2015 |
Antakaa parhaimmat kikkanne atooppisen, tulehtuneen ihon hoitoon! Kasvoissa posket ihan helottaa, punoittaa, kutiaa ja hilseilee. Kaikki typerimmät ja oudoimmatkin niksit pöytään. Entä auttausiko kosmetologin erityinen käsittely/joku pitkä "naamakylpy"/naamio? Olin joskus jossain kylpylässä sellaisessa hoitokylvyssä, jossa ammeesee laitettiin tiettyä öljyä/ainetta, joka pehmitti puolessa tunnossa ihon aivan uskomattoman pehmeäksi ja auttoi silloiseen lievään atopiaan. En vaan enää muista mikä se öljy/hoidon nimi mahtoi olla.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tätä olen kokeillut itsekin, mutta näin allergisena sain allergiaoireita manteliöljystä.
Nyt käytössä Apobasen 60% voide sekä Apolar.
Protopicistä olen kuullut vain hyvää.
Oma iho huonontui silminnähden pakkasten tullessa.