Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppini syntymäpäivälahja 4v tyttärelleni. Itkiskö vai nauraisko.

Vierailija

Anoppi on iäkäs, eikä ajatus ole ihan kirkkaimmillaan enää.

Juttelimme muutama viikko sitten 4v:n synttärilahjasta ja anoppi kysyi, mitä hän voisi hankkia. Kerroin, että tyttö on hurahtanut Pet Shoppeihin ja että niitä voisi hankkia. Anoppi totesi, että jaa, ne ovat taas muotia. Ihmettelin tuota vähän. Anoppi sanoi, että hänellä taitaakin olla poikansa vanhoja lukioajoilta (siis puolisoni). Selitin, ettei taida olla 80-90-luvun juttuja nämä, eikä varsinkaan miehelleni mieluisia lukioajoilta. Anoppi oli vähän mietteliäs ja sanoi, että hänen mielestään näki niitä Pet Shoppeja nimenomaan viime viikolla, kun siivosi. Annoin olla ja sanoin, että laitan vielä tekstiviestillä sen nimen, niin muistaa kaupassa hankkia oikeita. Anoppi kysyi, että eikö ne vanhat sitten käy ja sanoin, että tottakai. Ja että niitä myydäänkin kirpputoreilla läjäpäin. Kaikki käy.

Kävinpä äsken hakemassa postipaketin pakettiautomaatista. Avasin pahvilaatikon ja siellä oli minun mielestäni oudon muotoinen paketti. Ei näyttänyt Pet Shopeilta ollenkaan. Avasin sitten lahjan, koska mietin, että anoppi on saattanut höynähtäneenä paketoida sinne ihan mitä vaan, eikä 4v:n ole kiva avata synttäreillään jotain ihan höpöhöpöä.

Ja mitäs paketista tulikaan! Kolme CD-levyä: Pet Shop Boys Please, Pet Shop Boys Introspective ja Pet Shop Boys Actually.

Jei.

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Kuinka idiootti tarvitsee olla, jos mieleen ei tule, että tuon ikäiselle ihmiselle "Pet Shop" tuo todennäköisimmin mieleen Pet Shop Boysit kuin nämä uudet lelut?

Vierailija

Misä kohtaa pitää nauraa? Anoppisi on harvinaisen fiksu, sillä jos et näyttänyt kuvaa siitä, mitä halutaan, niin saman lahjan olisin antanut minäkin. Tosin kiusallani.

Kaltaisesi miniä on taas yksi lisäsyy siihen, miksi en koskaan osta tai anna mitään pojan lapsille. Aina ne on vääriä, liian halpoja tai muuten vain typeriä. Tytön lapsille voi antaa rahaa tai mennä yhdessä ostoksille. Ei kuule jälkeenpäin, että taas se teki väärin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huono trolli

Onpa persoonallinen ja kekseliäs pohdinta tämä. En olekaan tällä palstalla koskaan törmännyt tällaisiin trollihuutelijoihin.

Laitatko varmuuden vuoksi joka aloitukseen trolliepäilysi? Ettei vaan kukaan koskaan pääsisi sinua juksaamaan?

Vierailija

Ehkäpä ap korjaat mokasi ja ostat itse niitä Pet Shop leluja ja annat ne lapselle mummon nimissä. Ehkä miehesi voisi tykätä kuunnella noita levyjä, jos ne kerran hänen ovatkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisit selittänyt mitä ne on. En minäkään lapsettomana tiedä.

Katsotko ikinä telkkaria tai kuljetko koskaan ulkona? Minäkin olen lapseton, mutta tasan tarkkaan tiedän, että ne on jotain pikkumuovileluja.

Tiedätkö, mikä on vaippa? Entä lastenvaunut? Miten voit tietää, jos olet lapseton??

Vierailija

No niin! Kerrankin klassikkomusaa lapselle :)

Kyllä tuon tahtiin voi hyvinkin petshopeilla leikkiä. Isommat tekee juutuubiin videoita taustamusiikilla, toihan on ihan vanha vitsi siellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ap korjaat mokasi ja ostat itse niitä Pet Shop leluja ja annat ne lapselle mummon nimissä. Ehkä miehesi voisi tykätä kuunnella noita levyjä, jos ne kerran hänen ovatkin.

Näin ajattelinkin tehdä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Katsotko ikinä telkkaria tai kuljetko koskaan ulkona? Minäkin olen lapseton, mutta tasan tarkkaan tiedän, että ne on jotain pikkumuovileluja.

Tiedätkö, mikä on vaippa? Entä lastenvaunut? Miten voit tietää, jos olet lapseton??

En ole ylempi mutta olen samaa mieltä. Vaipat ja vaunut on hiukan eri asia kuin trendien mukaan nousevat ja katoavat muotilelut. Telkkaria en muuten oikeastaan katso juuri tuon takia kun sieltä tulee nykyään melkein pelkkiä mainoksia. Netflixistä katson mitä katson.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh, kolmas lapseton täällä. Telkkaria en ole katsonut yli kymmeneen vuoteen kuin satunnaisesti. Ulkona kuljen, mutta en ole nähnyt siellä muovileluja - puita, autoja ja pikkulintuja kylläkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä aikuinen 45v nainen en tiedä, mitä pn Pet Shopit. Kuljen ulkona, en katso televisiota. Luen kyllä lehtiä.

Varmaan lapseton kuvailet nyt sanoilla, mistä on kyse. Ei siis linkkiä vaan ihan omasanainen selitys.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat