Miehen suku kiusaa

Vierailija

Meidän perhettä. Ottaneet silmätikuksi ja vittuilevat vuorollaan, jokainen omilla tavoillaan meille. Olen niin väsynyt niihin. Mitä tehdä?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keskustele niiden kanssa mikä on ongelma.

Ei auta keskustelut, ei mikään. Mietin välillä oikeasti etten enää jaksa elää tämmöisen keskellä:( AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi pidätte tai annatte heidän pitää yhteyttä?

Onko se sitten lopulta kuitenkin paras että välit katkaistaan lopullisesti? En tiedä. Olen tajunnut vain vuosien jälkeen etteivät he edes halua sopua. Nauttivat näköjään tämmöisestä:( AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidätte tai annatte heidän pitää yhteyttä?

Onko se sitten lopulta kuitenkin paras että välit katkaistaan lopullisesti? En tiedä. Olen tajunnut vain vuosien jälkeen etteivät he edes halua sopua. Nauttivat näköjään tämmöisestä:( AP

On se

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?

Saat rauhan

Varmaan näin. En tiedä vain onko niin yksinkertaista. Paheneeko tilanne kun tajuavat ettei haluta koskaan edes kuulla niistä mitään enää. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?

Saat rauhan

Varmaan näin. En tiedä vain onko niin yksinkertaista. Paheneeko tilanne kun tajuavat ettei haluta koskaan edes kuulla niistä mitään enää. AP

No ihan oikeinhan se niille olisi, voisivat vähän miettiä käytöstään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?

Saat rauhan

Jos tulee jotain kirjallista, esim. tekstareita tai sähköposteja haukkumaviesteinä, niin laita kohteliaasti takaisin että toimitat nämä viestit poliisille kunnianloukkauksesta.

Ei sinun sitä todennäköisesti tarvitse oikeasti tehdä, monesti jo tuon mainitseminen saa ihmiset hillitsemään itsensä jatkossa. 

Mutta älä jää ovimatoksi vaan puolusta itseäsi. Eikö mies tee asialle mitään? Hänen sukunsahan on kyseessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko itsessäsi/omassa käytöksessäsi mitään vikaa?

Mitään sellaista ei olla tehty että oltaisiin ansaittu tämmöistä. Meille on tullut mm. Haukkumakirje eräältä tilanteessa vielä missä perheemme elämä oli raskainta ja he tiesivät sen. Kortteja joista jätetään minun nimi pois. Lahjoja lapsille postitse vaikka vierestä kulkevat. Ym ym.

Vierailija

Jos mies ei saa sukua käyttäytymään normaalisti ja asiallisesti niin ette ole missään tekemisissä enää ihmisten kanssa jotka eivät teitä ja teidän elämää hyväksy.

Älä lue mitään haukkumakirjeitä vaan vippaa suoraan roskiin ym.

Elä rohkeasti omaa elämääsi äläkä nöyristele tai selittele.

Ole itse asiallinen mutta pidä kuitenkin puolesi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat