Naiset, oliko teillä nuorena julkkisnaisia tai fiktiivisiä naishahmo ja joiden olemusta ja tyyliä tavoittelitte?
Ihailitte ja yrititte olla samanlaisia? Jos oli niin kuka tai ketkä? Mulla ysärinuorena oli huippumalli Cindy Crawford ja kun vaalensin hiukseni niin Claudia Schiffer 😄
Kommentit (16)
Mulla oli prinsessa Diana. Olen itsekin pitkä ja vaalea. Tykkäsin hänen tyylistään paljon silloin ysärillä.
Ehkä hieman Catherine Deneuvea, mutta hän oli nuorena niin kaunis etten voinut olla siitä edes promilleakaan samankaltainen. Nyt on sitten iäkkäämpänä nennyt ottamaan täytteitä huuliin ja piskiun.
Muistan kuinka lapsena näin Aku Ankka -lehdessä ensimmäisen kerran Milla Magian ja se oli mielestäni cooleinta ikinä. Siitä lähtien kaikki tuollaiset tummanpuhuvat, goottityyliin kallellaan olevat naishahmot ovat viehätteet esteettistä silmääni. Nykyyäänkin, liki nelikymppisenä, metallifestareiden para anti on edelleen laittautuneiden naisten ihailu.
Itse en ole kuitenkaan lähtenyt tavoittelemaan tuollaista tyyliä ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että olen niin laiska mitä tulee ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Aasinsilta haukkumiselle.
No saa olla aasilla kyllä melkoinen kääntösilta, jos nuoruuden tyyli-ikonin kertomisen pystyy vääntämään haukkumiseksi.
Ei ollut, koska olin pulska ja 2000-luvun alussa oli vallallaan hyvin hoikka naisihanne. Ei siis sillä, että lihavuudessa olisi mitään ihailtavaa tai tavoiteltavaa, mutta onhan se surkeaa, että teini-ikäisenä olin aika syrjäytynyt, koska en kokenut olevani hyväksytty painoni takia. Ja olin siis tosiaan vain lievästi ylipainoinen, mutta sain jo tuolloin lihavan ihmisen identiteetin, ja nyt olenkin sitten lihava.
Pamela Andersson. Blondasin hiukset ja käsivarteen piikkilankatatska. Silikoneja en ottanut 😅
Morticia the Adams family sarjasta, ja Aku Ankan Milla Magia. Pidän tyyliäni yhä yllä.
Vierailija kirjoitti:
Aina ollut oma tyyli..🙂
Hei Pallopäähymiö! Minulla ei ole ollut ketään suvun ulkopuolista naista minään mallina ikinä. Eivät äitini, isoäiti ja mummokaan ole minään esikuvana olleet vaan on ollut luonnollista että olen kasvanut heidän vaikutuspiirissään. Olet kuin äitisi sanotaan tyttäristä... äitisi myös monikossa eli myös isoäiti ja mummo. Minun äitini olisivat voineet olla esikuvina koko Suomen kaikille naisille... parempaa mallia ei löytyisi täältä mistään...
Brigitte Bardot. Teininä ysärillä luin kirjoittamansa elämänkerran ja katsoin dokumentin ja elokuvia. Sellainen naisellinen viiskytluvun tyyli on vieläkin mun mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Janis Joplin ja Yoko Ono.
Ihanaa, meinasin kirjoittaa just samat!
-ysärinuori.
En tavoitellut heidän ulkoista tyyliään, vaan heidän itsevarmuutta.