Luontaistuote kalaöljyt ja mummon kova aivoverenvuoto
Mummo sai isänpäivänä aivoverenvuodon joka leikattiin umpeen. Luontaistuote kalaöljyt ovat notkistaneet verta niin että se ei oikein hyydy ja päässä on edelleen tihkuva suoni. Kirurgi kertoi että tämä on vanhoilla ihmisillä tavallista. Onko muita?? Tuntuuko tutulta?? Pitäisikö soittaa/kirjoittaa tohtori Toloselle??
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Purkkien kupeissa ja pakkausseteleissä on kyllä ohjeita tuotteen nauttimiseen, mutta kuinka moni näihin ohjeisiin tutustuu. Monelle se on hankalaa jo sen takia, että präntti on sen verran pientä, että siitä ei saa selvää edes silmälaseilla tihrustaessa eikä kaikilla ole suurennuslasia.
En ole kalalle allerginen, syön sitä säännöllisesti. Mutta kalaöljytuotteita en voi käyttää. Pari päivää menee hyvin, mutta sitten tulee tunne, että kala pyrkii pois suun kautta pystö edeltä. Refluxilla lienee osuutta asiaan, kalaöljyvalmisteita en siis käytä. Joskus olen käyttänyt tyrniöljytuotteita, mutta en niitäkään viime aikoina, kun en ole havainnut mitään merkittävää hyötyä.
Kannattaa tutustua. Siis järjetöntä on ostaa jotain ja popsia tutkimatta mitä popsii!
Siksihän ne ohjeet ja varotukset purkeissa on. Herranjestas!
Tolonen osaa kirjoittaa ja jutuissaan linkata omiin kirjoituksiinsa niinkuin asiantuntijalähteenä.
Tätä lukemalla selviää että Tolonen voisi parantaa koko maailman...
http://www.tritolonen.fi/artikkelit/12-aivohalvaus-uutta-tietoa-ravitse…
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, kumpi on loppujen lopuksi pahempaa, se että veri ei hyydy vaiko se, kun hyytyy liikaakin. Minulla on kokemusta vain jälkimmäisestä, parin veritulpan muodossa ja marevania saan syödä ilmeisesti lopun ikääni.
Veritulpille on hyvä estohoito olemassa (juo vettä, käytä tukisukkia, vältä pitkällistä istumista, liiku ja hoida verenpainetauti kuntoon), mutta aivoverenvuodolle ei. Myös ruokatorven tai suoliston suonikohju voi puhjeta aiheuttaen verensyöksyn.
Miksi ihmeessä pitäisi syödä jotain Tolosen tappokapseleita, kun voi syödä joskus kalaa tai pientä annosta aspiriinia?
Tolosen motiivi on tehdä rahaa itselleen. Ei mikään muu.
Toivottavasti kukaan ei enää syö noita kala- ja omega-öljyjä jotka pahimmillaan saattaa tappaa ja vammauttaa.
Mun 83v naapurille kävi huonosti tässä alkusyksyllä. Istuu nyt pyörätuolissa talon kolmoskerroksessa, eikä talossa ole edes hissiä että pääsi kauppaan tai ulos
Miten te uskallatte syödä kalaa ja rypsiöljyä? Niissäkin on runsaasti omega 3:sta.
öljykauppiaat käy kuumina. ylen sivuilla varoitetaan luontaistuotekauppiaista.
Olin hiljattain leikkauksessa. Kaikki luontaistuotteet piti lopettaa kaksi.viikkoa ennen. Omega3 ja vastaavat. Ne vaikuttavat verenvuotoon.
Sais poistaa noi markkinoilta. Täysin turhia.
Vierailija kirjoitti:
:o
MIkä älynväläys sai sinut nostamaan 6 vuotta vanhan ketjun näin loistavalla viestillä?
Purkkien kupeissa ja pakkausseteleissä on kyllä ohjeita tuotteen nauttimiseen, mutta kuinka moni näihin ohjeisiin tutustuu. Monelle se on hankalaa jo sen takia, että präntti on sen verran pientä, että siitä ei saa selvää edes silmälaseilla tihrustaessa eikä kaikilla ole suurennuslasia.
En ole kalalle allerginen, syön sitä säännöllisesti. Mutta kalaöljytuotteita en voi käyttää. Pari päivää menee hyvin, mutta sitten tulee tunne, että kala pyrkii pois suun kautta pystö edeltä. Refluxilla lienee osuutta asiaan, kalaöljyvalmisteita en siis käytä. Joskus olen käyttänyt tyrniöljytuotteita, mutta en niitäkään viime aikoina, kun en ole havainnut mitään merkittävää hyötyä.