Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitaiden tanssiminen varattuna

Vierailija
01.12.2015 |

Moi, miten olette sopineet "pelisäännöt" hitaiden tanssimisesta varattuna vieraiden kanssa?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssiminen on vain tanssimista, parisuhde on eri asia. Tottakai saa tanssia muiden kanssa. Teineille tanssiminen on ehkä jotain esileikkiä, mutta aikuiset tietävät rajansa ja nauttivat siitä tanssimisesta. 

Miten voit tanssia hidasta biisiä ja nauttia siitä jonkun miehen kanssa, josta et halua mitään? Hyi, oksetus.

En ole se jonka tanssimista ihmettelit,mutta kyllä mä ainakin baarissa ollessa lähden tanssimaan jos joku hakee,hitaita tosin olen tanssinut vain kerran ja silloin hakija oli tuttu,mutta mitä ihmettä siitä tanssipartenista pitäisi "haluta"? Tanssiminen on mukavaa.

No itse en nauti noin lähekkäin tanssimisesta ventovieraan kanssa, jos en jotenkin ole hänestä kiinnostunut tai noin. Minusta se on seksuaalista, ja siksi siis ei-tykättävää, jos seksi ei kiinnosta.

Ihan mielenkiintoinen tämä avaus,en ole tullut ajatelleeksi että tällainenkin asia kuin tanssiminen jakaa näin paljon mielipiteitä,ja näköjään "hitaiden tanssiminen" tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa (siis kun joku voi tanssia niitä niin miesten kun naistenkin kanssa,toiselle kyse on esileikistä ja kolmannelle se on henkistä vaakamamboa).

Vierailija
62/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään tanssia hitaita jonkun muun kanssa. Miksi ees haluaisin halailla musiikin tahtiin jonkun vieraan kanssa kun on omakin puoliso?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, ollaan aikuisia ihmisiä ja osataan kyllä tanssia ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista. Suosittelen aikuistumista sullekin.

Jos puolisoni tanssisi hitaita toisen miehen kanssa, hän olisi entinen puoliso. Olemme sen verran kypsiä, että ymmärrämme tanssin olevan ensisijaisesti seksuaalisen kanssakäymisen muoto. Jos olette eri mieltä, katsokaa toki yökerhon tanssilattialla, kuinka naiset hinkkaavat pakaroita miestä vasten tämän jäljitellessä yhdyntäliikkeitä. Olet naiivi jos kuvittelet muuta.

Pataan tulisi myös sille miehelle.

Vierailija
64/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti teinillä on teinin ongelmat ikuisesti :D

Vierailija
65/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti teinillä on teinin ongelmat ikuisesti :D

Kump sitten on teini: se jonka on ihan pakko päästä heiluttamaan vittua vieraan miehen syliin vai sen joka mieluummin tanssii jokaisen tanssinsa oman rakkaan puolisonsa kanssa?

Vierailija
66/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, ollaan aikuisia ihmisiä ja osataan kyllä tanssia ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista. Suosittelen aikuistumista sullekin.

Jos puolisoni tanssisi hitaita toisen miehen kanssa, hän olisi entinen puoliso. Olemme sen verran kypsiä, että ymmärrämme tanssin olevan ensisijaisesti seksuaalisen kanssakäymisen muoto. Jos olette eri mieltä, katsokaa toki yökerhon tanssilattialla, kuinka naiset hinkkaavat pakaroita miestä vasten tämän jäljitellessä yhdyntäliikkeitä. Olet naiivi jos kuvittelet muuta.

Harvoin, siis todella harvoin olen moista hinkkaamista nähnyt, missä sä oikein käyt? Ehkä ne on sinkkuja tai toistensa kanssa puolisoita?

Vierailija
67/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tanssia hitaita muiden kuin oman mieheni kanssa koska koen sen läheisyyden intiiminä enkä koe oloani hyväksi vieraan miehen vartalossa kiinni.

Voin silti ymmärtää ja hyväksyä sen, että kaikki eivät koe tätäkään asiaa samoin kuin minä. Jokaiselle suotakoon omanlaisensa tunteet.

Vierailija
68/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hitaiden tanssiminen on kyllä just sellasta "haluan tuntea kehosi kehoani vasten" -tyyppistä halailua, ei millään tavalla verrattavissa valssiin tms. paritansseihin. Seuratansseja voi harrastaa kukin kenen kanssa haluaa, mutta hitaat jossain baarissa on kyllä nimenomaan sitä esileikkiä, hellyyden osoittamista yms. kahden ihmisen välistä intiimiä toimintaa. Eli en hyväksy, enkä itse tanssisi vieraiden miesten kanssa hitaita. Kavereiden kanssa läpällä tanssiminen on asia erikseen sitten, se on ok ja ihan hauska a Näin tuntee myös mieheni, eli onneksi olemme samaa mieltä asiasta.

Vierailija
69/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ok tanssia lääppimishitaita sellaisten ihmisten kanssa, joita olisi "luontevaa ja sallittua" myös halailla, kuten kavereita, koska yhtä intiimistä hommasta siinä on kyse. Kaveriporukkamme alkoholihuuruisissa kotibileissä (n. 25-30 v.) harrastetaan välillä hitaiden tanssimista "ristiin", eli muidenkin kuin omien kumppaneiden kanssa. Periaatteessa voisimme tanssia hitaita kavereiden kanssa yökerhoissakin, mutta pienessä kaupungissa ei viitsi juoruilun aiheuttaman hässäkän takia. On ärsyttävää esim. saada sääliviä katseita maanantaina, jos liikkeelle on lähtenyt juoruja siitä, kuinka mieheni pettää minua, jos hänet on nähty tanssimassa paikallisessa yökerhossa ystävänsä vaimon kanssa hitaita viikonloppuna. 

Vierailija
70/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
71/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hitaiden tanssimisella tarkoitetaan sellaista yhteen liimautuneiden vartaloiden huojuntaa musiikin tahtiin,niin ei ole varatun sopivaa tehdä niin vieraiden kanssa.

Vierailija
72/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ok tanssia lääppimishitaita sellaisten ihmisten kanssa, joita olisi "luontevaa ja sallittua" myös halailla, kuten kavereita, koska yhtä intiimistä hommasta siinä on kyse. Kaveriporukkamme alkoholihuuruisissa kotibileissä (n. 25-30 v.) harrastetaan välillä hitaiden tanssimista "ristiin", eli muidenkin kuin omien kumppaneiden kanssa. Periaatteessa voisimme tanssia hitaita kavereiden kanssa yökerhoissakin, mutta pienessä kaupungissa ei viitsi juoruilun aiheuttaman hässäkän takia. On ärsyttävää esim. saada sääliviä katseita maanantaina, jos liikkeelle on lähtenyt juoruja siitä, kuinka mieheni pettää minua, jos hänet on nähty tanssimassa paikallisessa yökerhossa ystävänsä vaimon kanssa hitaita viikonloppuna. 

Halailla millä tavalla? Minä voin halata läheisiä tuttuja miehiä (esim siskon miestä) lähtiäisiksi tai tavatessa, eikä siinä ole mitään seksuaalista. Ikinä en silti hänen kanssaan tanssisi baarissa hitaita halaillen, minulle se on täysin eri asia.

Eli suhtautuminen riippuu näköjään siitä pitääkö baarihitaiden tanssimista seksuaalisena vai ei. Tai tietysti jollekin on ok että puoliso tekee mitä vaan kunhan ei ole yhdyntää, mutta varmaan harvemmassa parisuhteessa kuitenkaan.

Vierailija
73/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että täällä kommentoi toisiaan vastaan nuoret ja keski-ikäiset. Nuoremmat eivät tätä ehkä hyväksy, koska hitaiden tanssiminen baarissa tosiaankin on sitä lääppimistä, halailua ja hinkkailua, yhteen nojailua. Keski-ikäiset taas mieltävät hitaiden tanssimisen esim. valssiksi :D Kaks täysin eri asiaa. Meillä ei myöskään suhteessani tanssita hitaita muiden kanssa. N22

Minä olen 37v ja mulle hitaiden tanssiminen ei ole mitään tanssiotteella pyörimistä, vaan kädet toinen toisensa harteilla hyvin lähekkäin huojumista musiikin tahdissa. Aivan liian intiimiä vieraan miehen kanssa toteutettavaksi!

Minä olen 44 ja en myöskään miellä valssia hitaiden tanssimiseksi. Kyllä illan viimeiset hitaat oli jo (yli) parikymmentä vuotta sitten ne biisit, jotka huojuttiin intiimisti "korva suussa" sen mahdollisen yövieraan kanssa :) Se oli valssista kaukana se!

Vierailija
74/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssiminen on vain tanssimista, parisuhde on eri asia. Tottakai saa tanssia muiden kanssa. Teineille tanssiminen on ehkä jotain esileikkiä, mutta aikuiset tietävät rajansa ja nauttivat siitä tanssimisesta. 

Miten voit tanssia hidasta biisiä ja nauttia siitä jonkun miehen kanssa, josta et halua mitään? Hyi, oksetus.

Tai vielä, tarkoitan, jos sinulla on oma mies, jota rakastat, kotona? En ymmärrä. Silloin jos mä haluaisin tuota, niin voisin myöntää, ettei oma mies enää niin merkityksellinen mulle olekaan.

No sulle ei varmaan olisi, muille voi olla. Kuulostat sairaalloisen mustasukkaiselta ihmiseltä. Saat varmasti kumppanisi tukahdutettua ja karkotettua hyvin nopeasti.

En ole lainkaan mustasukkainen :O Minä vain ymmärrän tunteista. Ja jos jonkun tunteet suuntautuvat toisaalle ne eivät voi samaan aikaan suuntautua minuun. Miksi huijaisin itseäni, että minua arvostetaan, minusta välitetään ja minua rakastetaan, jos niin ei ole?

En kuitenkaan haluaisikaan pakotettua rakkautta, joten sikäli en ala mustasukkaisen tavoin vaatimaan mitään.

Siis HÄH? Sinua arvostetaan ja rakastetaan vain, jos sinua ajatellaan koko ajan?? Millä elätte, koska rakkaasi ei ilmeisesti pysty käymään edes töissä välillä, koska silloinhan se ei ehtisi ajatella sua koko ajan? Entä harrastukset tai kaverit?? Kuulostaapa todella sairaalta viritelmältä.

Vierailija
75/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa on erikoinen tyyli tanssia hitaita, joku yhdyntäliikkeiden jäljittely ja pakaroiden hinkkaus! Kuka tanssii noin hitaita??? Eihän siinä se asento ole edes tanssiasento. Tuo kuvailemasi on vain jotain seksuaalissävytteistä hinkkaamista, eikä mitään hitaiden tanssimista, saati tanssimista ylipäätään.

Vierailija
76/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
77/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Löysin sisältäni varmaan hirveän pettäjän varmaan myös impotentin siinä samalla, koska olen sekä tanssinut hitaita, muiden kuin oman kumppanini kanssa, eikä ole tullut tunnetta, että "hidas" päättyy, niin pitäisi seuraavaksi sännätä harjoittamaan seksiä  Ja tämä ei ole riittänyt vaan olen myös lukemattomia kertoja poskisuudellut. Mitähän vielä.. Ai niin olenkohan myös homo kun tyttöystäväni käyttää vapaa-ajallaan farkkuja ja minusta se on enemmän kuin normaalia, mutta onhan farkut sentään perinteiset miesten työhousut. Nyt alkoi omaa tuntoa soimata niin, että täytyy varmaan ripittäytyä myös siitä, että olen myös halannut toista -kuvitelkaa-toista ihmistä, ihan päivän valossa, mitä oikein ajattelin kun samassa tilaisuudessa tulin hallanneeksi kahta muuta ja taisin jopa hieman hymyillä, sitä ennen olimme nauttineet ilmeisen syntiset kahvit ja leivokset.    

Vierailija
78/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen toimikoon omantuntonsa mukaan niin kuin muutenkin tässä elämässä. Kyllä sen itse tietää. On myös hyvin erilaisia parisuhteita, ei kaikki , mitä itse ei halua tehdä ole epänormaalia ja tuomittavaa. Toisaalta ei ole syytä tuomita myöskään heitä, joille sopii konservatiivisempi elämäntapa.

Vierailija
79/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hitaiden tanssiminen" ei ole tanssimista.

Vierailija
80/102 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, ihmiset oikeesti siis miettii tätä ja kelaa "pelisääntöjä" :D Luulin mun siskon olevan ainoa aikuinen joka jaksaa jauhaa hitaiden tanssimisesta jokaisen baari-illan jälkeen vaikka on yli 30 v jo.