Hitaiden tanssiminen varattuna
Moi, miten olette sopineet "pelisäännöt" hitaiden tanssimisesta varattuna vieraiden kanssa?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että täällä kommentoi toisiaan vastaan nuoret ja keski-ikäiset. Nuoremmat eivät tätä ehkä hyväksy, koska hitaiden tanssiminen baarissa tosiaankin on sitä lääppimistä, halailua ja hinkkailua, yhteen nojailua. Keski-ikäiset taas mieltävät hitaiden tanssimisen esim. valssiksi :D Kaks täysin eri asiaa. Meillä ei myöskään suhteessani tanssita hitaita muiden kanssa. N22
Tämä 4-kymppinen keski-ikäinen täti ei kyllä sulata hitaita baarissa illan päätteeksi. Jo yli 20 vuotta sitten tanssittiin hitaita diskossa ja baarissa, sama meininki tuntuu jatkuvan edelleen. Ps. valssia olen tanssinut kerran häissäni ja se on seuratanssi.
Miellän hitaiden tanssimisen juurikin enemmän tuollaiseksi yökerholääppimiseksi, joten se ei mielestäni kuulu ainakaan omaan parisuhteeseeni. Kerran kyllä lähdin jonkun miehen kanssa vahingossa tanssimaan hidasta, kun tulkitsin biisin alun väärin enkä sitten kehdannut enää kieltäytyä. Omalle silloiselle poikaystävälle tämä oli ihan ok, mutta minusta se oli aika vaivaannuttava kokemus. En usko, että itsekään varsinaisesti suuttuisin jos mies tanssisi hitaita jonkun naisen kanssa, mutta jotenkin se ei tunnu silti sopivalta käytökseltä parisuhteessa. Nykyistäkään ei kuulemma haittaa jos tanssin muiden kanssa, mutta vedän itse rajan siihen, ettei pointti ole vain halailla tanssilattialla.
Meillä ei ole koskaan keskusteltu asiasta, ei ole ollut kai sitten tarvetta. Olemme olleet samassa yökerhossa ja tanssineet hitaita jonkun muun kuin oman puolison kanssa. Luotamme toisiimme, tanssi on tanssi, seksi ja parisuhde ovat erikseen.
yhdessä 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Missä teidän mielestä menee "raja"?
No kyllä mua esim. Ällöttäis, jos mieheni tanssisi hitaita, vaikka olisikin paritanssiote, jos hän samalla esim. tuijottaisi herkeämättä kumppaninsa silmiin, vaikka he eivät puhuisi mitään vaan olisivat sanomatta sanaakaan.
Minusta koko tämä kysymys on IHAN HÖLMÖ, sama kun tiedusteltaisiin sitä, että onko hidas kävely mielestänne tuomittavaa varatulle vieraan kanssa vai ainoastaan nopea.
Jos kerran on kyse vain kävelystä, (tai tanssista), niin mitä merkitystä on enää nopeudella? Miksi tässä sitten kysyttiin hitaista?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole koskaan keskusteltu asiasta, ei ole ollut kai sitten tarvetta. Olemme olleet samassa yökerhossa ja tanssineet hitaita jonkun muun kuin oman puolison kanssa. Luotamme toisiimme, tanssi on tanssi, seksi ja parisuhde ovat erikseen.
yhdessä 27 vuotta
Ei taida todellisuudessa olla kovinkaan kummoinen parisuhde, kun molemmat tanssitte vieraan kanssa mielummin kuin tunnelmoitte keskenänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhdessä 27 vuotta
Ei taida todellisuudessa olla kovinkaan kummoinen parisuhde, kun molemmat tanssitte vieraan kanssa mielummin kuin tunnelmoitte keskenänne!
Joo ei tämä kummoinen ole, mutta onpahan kestänyt jo 27 vuotta ja aika monta juttua siinä sivussa. Rakkauttamme emme hirveästi muiden nähden hehkuta, emme kuhertele ja nyhjää toisissamme. Yökerhossa tanssiminen on tanssia, sitten kun haluamme tunnelmoida keskenämme sytytetään makkariin lukuisia kynttilöitä ja alamme nauttia, keskenämme toisistamme. Suosittelen kokeilemaan!
Yökerhohitaathan ovat täyttä esileikkiä. Ei ihme että maailma on perseellään jos tämäkin on osalle naisista epäselvää.
Joidenkin mielestä ovat esileikkiä ja joidenkin mielestä vain tanssia... ja osa naisista ei halua kieltäytyä vaan olla vain ja ainoastaan kohtelias, jos mies hakee tanssimaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, ollaan aikuisia ihmisiä ja osataan kyllä tanssia ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista. Suosittelen aikuistumista sullekin.
Eli tanssit hitaita niin naisten kuin miestenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, ollaan aikuisia ihmisiä ja osataan kyllä tanssia ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista. Suosittelen aikuistumista sullekin.
Eli tanssit hitaita niin naisten kuin miestenkin kanssa.
Kyllä voin tanssia, miksen voisi?
Vierailija kirjoitti:
Yökerhohitaathan ovat täyttä esileikkiä. Ei ihme että maailma on perseellään jos tämäkin on osalle naisista epäselvää.
Vai esileikkiä? :D Et voi olla tosissas!
Kaipa se tietysti siltä voi tuntua jostain peräkammarinpojasta, jolla ei ole minkäänlaista kontaktia naisiin normaalielämässään. Mutta esileikkiä se ei silti ole.
Kyllä se on henkistä vaakamamboa, joten ei käy tässä suhteessa.
ei kaikkien mielestä nyt kuitenkaan mitään esileikkiä...
Vierailija kirjoitti:
Moi, miten olette sopineet "pelisäännöt" hitaiden tanssimisesta varattuna vieraiden kanssa?
Ei tuollaisesta ole tarvinnut erikseen sopia,molemmille on selvää ettei varattuna tehdä mitään intiimiä muiden kuin oman kumppanin kanssa.Ei sillä että se olisi edes ongelma,olen ehkä kerran elämässäni tanssinut hitaita ja mies taas ei tanssi ollenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssiminen on vain tanssimista, parisuhde on eri asia. Tottakai saa tanssia muiden kanssa. Teineille tanssiminen on ehkä jotain esileikkiä, mutta aikuiset tietävät rajansa ja nauttivat siitä tanssimisesta.
Miten voit tanssia hidasta biisiä ja nauttia siitä jonkun miehen kanssa, josta et halua mitään? Hyi, oksetus.
En ole se jonka tanssimista ihmettelit,mutta kyllä mä ainakin baarissa ollessa lähden tanssimaan jos joku hakee,hitaita tosin olen tanssinut vain kerran ja silloin hakija oli tuttu,mutta mitä ihmettä siitä tanssipartenista pitäisi "haluta"? Tanssiminen on mukavaa.
Kyllä HITAIDEN tanssiminen vieraan kanssa olisi vähintäänkin outoa. Hitaanpuoleisen valssin sen sijaan ei. Tässä lienee siis kyse nojailusta, ei varsinaisesta ball room tanssista. Kyllä ihan varmasti itse saisin kommenttia puolisoltani jos menisin nojailutanssimaan toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teidän mielestä menee "raja"?
No kyllä mua esim. Ällöttäis, jos mieheni tanssisi hitaita, vaikka olisikin paritanssiote, jos hän samalla esim. tuijottaisi herkeämättä kumppaninsa silmiin, vaikka he eivät puhuisi mitään vaan olisivat sanomatta sanaakaan.
Minusta koko tämä kysymys on IHAN HÖLMÖ, sama kun tiedusteltaisiin sitä, että onko hidas kävely mielestänne tuomittavaa varatulle vieraan kanssa vai ainoastaan nopea.Jos kerran on kyse vain kävelystä, (tai tanssista), niin mitä merkitystä on enää nopeudella? Miksi tässä sitten kysyttiin hitaista?
No onhan siinä eroa tanssiiko ns normaalisti,jolloin voi olla ettei kosketa ollenkaan tai sitten on jokin valssiote vai tanssiiko vartalo liimaantuneean tanssiparteriin(kuten hitaita yleensä tanssitaan).Jos olen baarissa kavereiden kanssa ja joku tulee hakemaan tanssimaan,lähden mielelläni,nautin tanssimisesta ja tekisin sitä mieluusti useammin.Sitten taas jotain lääppimishitaita ei tulisi mieleenkään tanssia varattuna ollenkaan,ja sinkkunakaan kenen tahansa kanssa.Niin kuin joku sanoi,on tanssimista ja "tanssimista".Jos haluat verrata kävelyyn,on eri asia kävellä jonkun vierellä tai kävellä vaikka käsikynkkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssiminen on vain tanssimista, parisuhde on eri asia. Tottakai saa tanssia muiden kanssa. Teineille tanssiminen on ehkä jotain esileikkiä, mutta aikuiset tietävät rajansa ja nauttivat siitä tanssimisesta.
Miten voit tanssia hidasta biisiä ja nauttia siitä jonkun miehen kanssa, josta et halua mitään? Hyi, oksetus.
En ole se jonka tanssimista ihmettelit,mutta kyllä mä ainakin baarissa ollessa lähden tanssimaan jos joku hakee,hitaita tosin olen tanssinut vain kerran ja silloin hakija oli tuttu,mutta mitä ihmettä siitä tanssipartenista pitäisi "haluta"? Tanssiminen on mukavaa.
No itse en nauti noin lähekkäin tanssimisesta ventovieraan kanssa, jos en jotenkin ole hänestä kiinnostunut tai noin. Minusta se on seksuaalista, ja siksi siis ei-tykättävää, jos seksi ei kiinnosta.
Ei ole tullut mieleenkään, että hitaiden tanssiminen varattuna olisi jotenkin väärin! Joten täysin puhtaalla omatunnolla huojun pikkutunneilla tanssilattialla, jos sellainen tilanne tulee eteen. Kerran olimme miehen kanssa yhdessä yökerhossa, ja tuli joku lempparibiisi ja halusin tanssimaan. Miestä ei lattialle saanut, mutta miehen kaveri tarjoutui tanssiparikseni ja menimme "nuokkumaan". Ei sen kummempaa.
Ehkä jaottelu toimii paremmin viisikymppisillä ja sitä vanhemmilla.