Hitaiden tanssiminen varattuna

Vierailija

Moi, miten olette sopineet "pelisäännöt" hitaiden tanssimisesta varattuna vieraiden kanssa?

Sivut

Kommentit (102)

Vierailija

Tuota noin, ollaan aikuisia ihmisiä ja osataan kyllä tanssia ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista. Suosittelen aikuistumista sullekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moi, miten olette sopineet "pelisäännöt" hitaiden tanssimisesta varattuna vieraiden kanssa?

Varsinaisesti "hitaita" ei kyllä ole tullut tanssittua pitkiin aikoihin, paritansseja kyllä, eikä niistä ole sovittu erikseen mitään, molemmat voivat niitä tanssia jos haluaa tai olla tanssimatta.

Vierailija

Eikö se hitaan tanssiminen oo vaan tanssimista. Vai onko se joku automaattinen kutsuhuuto paneen? Jos on niin sitten multa on mennyt paaaljon ohi.

Vierailija

Ei ole sovittu mitään. Minusta on itsestään selvää, että jos miestäni (tai minua) edes kiinnostaa tanssia hitaita kenekään toisen kanssa, niin ei rakasta toista enää, jos menee asiasta siis kertomaan toiselle. Sehän on kuin toisn muotoiltu: "en rakasta sinua enää." "Tanssin hitaita Petrin kanssa."
Salassa saa tanssia, koska silloin on vielä valmis hyväksymään oman kumppanin rakkauden, kun ei kerran halua omastaan toiselle mitään ilmoitella.
Se, mitä toinen ei tiedä, ei vahingoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö se hitaan tanssiminen oo vaan tanssimista. Vai onko se joku automaattinen kutsuhuuto paneen? Jos on niin sitten multa on mennyt paaaljon ohi.

Se on sellainen, jossa kumpikin jo myöntää, että jotain voisi tapahtua. Minusta sellainen on ällöttävää. Se ei todellakaan ole vain tanssimista, tai sitten MINULLA on mennyt jotain ohi. En esim. voisi tanssia hitaita kuin vitsimielessä tyttökaverini kanssa.

Vierailija

Tanssiminen on vain tanssimista, parisuhde on eri asia. Tottakai saa tanssia muiden kanssa. Teineille tanssiminen on ehkä jotain esileikkiä, mutta aikuiset tietävät rajansa ja nauttivat siitä tanssimisesta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tanssiminen on vain tanssimista, parisuhde on eri asia. Tottakai saa tanssia muiden kanssa. Teineille tanssiminen on ehkä jotain esileikkiä, mutta aikuiset tietävät rajansa ja nauttivat siitä tanssimisesta. 

Miten voit tanssia hidasta biisiä ja nauttia siitä jonkun miehen kanssa, josta et halua mitään? Hyi, oksetus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten voit tanssia hidasta biisiä ja nauttia siitä jonkun miehen kanssa, josta et halua mitään? Hyi, oksetus.

Tai vielä, tarkoitan, jos sinulla on oma mies, jota rakastat, kotona? En ymmärrä. Silloin jos mä haluaisin tuota, niin voisin myöntää, ettei oma mies enää niin merkityksellinen mulle olekaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tai vielä, tarkoitan, jos sinulla on oma mies, jota rakastat, kotona? En ymmärrä. Silloin jos mä haluaisin tuota, niin voisin myöntää, ettei oma mies enää niin merkityksellinen mulle olekaan.

Oletko sä 15-vuotias? Miten tanssiminen liittyy parisuhteeseen mitenkään? Vai kuuluuko sun mielestä parisuhteeseen se, että kummallakin on kahden metrin turva-alue ympärillä, jonka läpi ei saa muut tulla? Saatteko te halata kavereitanne tavatessa? Kyllä on herranjestas säännöt. Hulluksi tulisin tuollaisesta säätämisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko sä 15-vuotias? Miten tanssiminen liittyy parisuhteeseen mitenkään? Vai kuuluuko sun mielestä parisuhteeseen se, että kummallakin on kahden metrin turva-alue ympärillä, jonka läpi ei saa muut tulla? Saatteko te halata kavereitanne tavatessa? Kyllä on herranjestas säännöt. Hulluksi tulisin tuollaisesta säätämisestä.

En ole 15-vuotias, mutta minusta hitaiden tanssimiseen liittyy se, että se on vain keino päästä toisen lähelle, kun ollaan hänestä kiinnostuneita. Eihän kukaan aikuinen ja järkevä ihminen voi muuten haluta huojua jonkun toisen aikuisen sylissä jossain tanssilattialla. Ja jos se tuntuu hyvältä, sen tuntuu kuulua hyvältä omalta mieheltä, ei muilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sulle ei varmaan olisi, muille voi olla. Kuulostat sairaalloisen mustasukkaiselta ihmiseltä. Saat varmasti kumppanisi tukahdutettua ja karkotettua hyvin nopeasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole 15-vuotias, mutta minusta hitaiden tanssimiseen liittyy se, että se on vain keino päästä toisen lähelle, kun ollaan hänestä kiinnostuneita. Eihän kukaan aikuinen ja järkevä ihminen voi muuten haluta huojua jonkun toisen aikuisen sylissä jossain tanssilattialla. Ja jos se tuntuu hyvältä, sen tuntuu kuulua hyvältä omalta mieheltä, ei muilta.

No sun on parempi tosiaan löytää sellainen kumppani, joka jakaa nämä sun teini-ikäiset ajatusmallit. Aikuiset ja ihan järkevätkin ihmiset usein pitävät tanssimisesta, ja siihen useimmiten liittyy jonkun tasoinen toisesta ihmisestä kiinni pitäminen. Miksi hyvältä tuntuminen pitää liittää ainoastaan omaan mieheen? Entä jos sulla on miespuolinen hieroja tai kampaaja, eikö senkään kosketus saa tuntua hyvältä? Mitä jos tuntuu, oletko hui kamala pettäjä? Moni asia voi tuntua hyvältä muutenkin kuin seksuaalisesti, vai eikö sinusta?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat