Flirttailu aloituksesta tuli mieleen...

Vierailija

Oltiin perheenä Jumbossa. Lapset olivat silloin alta viiden ja meillä oli näin joulun alla tapana viedä talvikamppeen niihin parin euron kaappeihin, ettei tarvii raahata mukana. Silloin oltiin siis autottomia, että sitä päällysroipetta toisinaan oli kolmella muksulla paljonkin.

Ostokset oli tehty ja oli aika pukea päälle. Siinä kaapeilla seisoskeli perhe, heillä oli kaksi kouluikäistä muksua, semmoinen pikkasen kalvakka mies ja tomera nainen.

Mä olin tätä miestä Cittarin puolella jelpannut niiden ostoskorien kanssa, kun välillä ovat vinksinvonksin. Hän kiitteli nätisti ja hymyili.

Nyt siinä kaapeilla ne ovet jotenkin sitten kolas yhteen ja meidän muksut alkoi tietty jo vähän kiukutella, niin tää mies sitten jelppas yhden muksun lapasten kanssa. Nosti lattialta ja laittoi jopa käteen. Kiitettiin lapsen kanssa. Hänen vuoro tehdä palvelus ja siinä sitten kiiteltiin puolin ja toisin.

Oma mies tuli hieman jälkijättöisesti paikalle, pakkasi muksuja rattaisiin ja mä kamoja. Jotenkin sillä kaapin ovella menin töräyttämään tätä kalvakkaa miestä ja pyytelin anteeksi vuolaasti ja hän sitten tuumas, että tämmöstä tää on ruuhka-aikana, eipä hätiä mitiä.

Nousin siinä sitten kumarastani ylös ja tää rouva tuli siihen säksättämään miehelleen: "mitäs sä oikein täällä kuhnailet?!" Mies siinä edelleen aivan sievästi hymyillen sanoi, että "ruuhkassa on vähän sählinkiä"
Sitten se nainen äkkää mut, kasvoille kiipeää pieni puna "AI, JAHA!!! Sulla on siinä joku PIMATSU?!? Nyt loppu se ainainen flirttailu noiden PIMATSUJEN kanssa!" Nappas miestään kädestä ja lähti raahaamaan pois ja ne lapset seurasi "vähäx noloo" - ilmeisinä.

Oltiin miehen kanssa pikkasen hämillämme, että PIMATSU? Flirttailu?!

Kyllä siitä tilanteesta naurua on riittänyt, kun mä pidin meitä tän rouvan kanssa saman moisina perheenäiteinä. Tuhdissa kunnossa itsekin ja naama hikisenä siinä, tukka takussa lasten kanssa poukkoillut ja varmaan imetykseltä haisten.

Se kumma kyllä toi itselle hyvän mielen. Miten voikin sana pimatsu siinä hetkessä nostaa mielialaa ja itsetuntoa! :D

Onhan tuosta tilanteesta jo sen kymmenisen vuotta ja muistan sen tilanteen hyvin. Sillä boostilla jaksoi pitkään. Jäi sana parisuhteeseenkin. ;)

Lisäksi hämmentää se, että oliko nuo tilanteet nyt sitä flirttailua? Olin sen kuvitellut olevan jotain muuta. En ole flirttaileva ihminen itse ja yleensä kiusaannut flirttailusta. Se on toisinaan jotenkin tungettelevaa ja enkä ole silleen sanavalmis, että osaisi siihen vastata.

Kommentit (2)

Vierailija

Luulisin että flirtti nostaa miehen testo-tasoja. Muistan kun nuorena nojailin urheiluautooni ja silmäilin perheenäitiä, joka lastasi lapsiaan omaan autoonsa, ukko tuli paikalle ja mulkaisi pahasti. Liikkeelle lähtiessään kaasutti farmariautollaan raivokkaasti ohitseni. Varmaan yhtyi vaimoonsa yhtä raivokkaasti illalla..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat