Lähihoitajan työ

Vääräala

Olen jo opiskelija mutta ala mietityttää. Ei jaksa kiinnostaa yhtään. Aiempi ammatti ihan toiselta alalta. Luulin että tää lähäri ammatti olis se just oikea mulle.

Pärjääkö alalla herkkä ihminen?
Onko pelkkää eritteitä?
Mitä se käytännössä on se työ? Suuntautuminen on sairaanhoito ja huolenpito.

Eritteitä en kestä ja olen todella herkkä...Pelkään aina vähän kaikkea sattuvaksi. Otan itteeni.

Miten vois kovettaa itteensä?
Tottuuko eritteisiin?

Ikää riittää ettei siitä kiinni.
Kulku yhteyksien(keskisuomi) vuoksi tulevat työ kulkemiset haasteelliset kun ei autoa saati korttia.

Kommentit (7)

Vierailija

Vaihda alaa kun vielä ehdit. Jätä ala niille, jotka sitä osaavat tehdä. En haluaisi sinunlaistasi ihmistä esim. masentunutta ihmistä hoitamaan, sori...

Vierailija

En oikein ymmärrä, miksi haluat suuuntautua sairaanhoitoon, kun pelkäät kaikkea mahdollista etkä siedä eritteitä ja kipua. Mikä ihme tuossa kuulostaa sinulle oikealta ammatilta? Kevät ja uudet yhteishaut tulossa. Tuo ei kuulosta yhtään oikealta valinnalta sinulle, joten aika vaihtaa.

Vierailija

Jätä kesken. Alalla on jo ihan liikaa hoitajia, joista näkee, ettei ala kiinnosta. Asiakas/potilas myös näkee tämän.
Eritteiden kanssa tulet varmasti työskentelemään. Siitä en osaa sanoa kykenetkö juuri sinä niihin tottumaan. 

T. Lähihoitaja, tuleva s-hoitaja.

Vierailija

Miksi suuntauduit sairaanhoitoon? Mikset esim lapsiin tai vaikka hammashoitoon? Jokaisessa koulussa ei tietty kaikkia vaihtoehtoja ole

Vierailija

Eritteitä on joka työpäivässä ja kaikkea muutakin epämukavaa. On raivoavia asiakkaita, voit saada nyrkistä, voi tulla puremia, sylkeä päälle ja sellasta. On kuolemaa ja kärsimystä. Herkkyys ei haittaa, mutta työtilanteissa et voi heittäytyä itse lohduteltavaksi, jos sun pitäisi olla asiakkaan tukena ja turvana.

Meidän kunnassa on viime vuodet näyttänyt siltä, että työttömyysongelmaa yritetään purkaa kouluttamalla kaikista työttömistä naisista lähihoitajia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat