Menisitkö aikuisten leirikouluun, jossa älypuhelimet on kielletty?
Leirikoulu kestää viikon, ihanku lapsena. Et saa ottaa puhelinta mukaan! Nukutaan mökeissä kerrossängyissä ja yhteen mökkiin otetaan neljä asukasta. Asukkaat saavat ottaa karkkia mukaan ja päivisin heille järjestetään toimintaa esim, uimista ja grillausta. Ohjaajat keräävät puhelimet pois leirin alussa, selviytyisitkö leirin loppuun? :)
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä selviytyisi, mutta se puhelimen puute ei olisi syy, vaan tuo kaikki muu kuvailemasi.
Sama. Ilman puhelinta menisi viikko halposti, mutta ajatus leirikoulusta olosuhteineen puistattaa. Ei ikinä.
No tavallaan olen sellaisessa ollutkin. Retriitissä meillä ei ollut puhelimia viikkoon.
Kyllä selviytyisin ilman puhelinta. En vain pidä leirielämästä.
Olisi ihanaa olla ilman kännykkää, nettiä ja somea. Muuten olisi kamalaa nukkua neljän vieraan ihmisen kanssa samassa huoneessa viikon ajan.
Mua ei villit hevosetkaan saisi lähtemään tollaisiin olosuhteisiin.
Älypuhelinta tarvitaan vasta kun ei ole mitään tekemistä tai ei nukuta.
Heh. Näin juuri katumainoksen, jossa myytiin vastaavaa kokemusta hintaan n.500€.
Nimikkeenä oli hienosti "digital detox-leiri".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä selviytyisi, mutta se puhelimen puute ei olisi syy, vaan tuo kaikki muu kuvailemasi.
Sama. Ilman puhelinta menisi viikko halposti, mutta ajatus leirikoulusta olosuhteineen puistattaa. Ei ikinä.
Minulla kans. Puhelinta en kaipaa, usein unohdan sen kotiin kun käyn jossakin, mutta leirikoulu on ei kiitos
En voi nukkua kolmen muun kanssa samassa huoneessa. Puhelittomuus ok.
Jos "tyttöjen" saunavuoron pukkaria voisi vakoilla ja naiset olisivat yleisesti niin vapautuneita, ettei kukaan nukkuisi yksin ja kiihkeät äänet kaikuisivat makuuhuoneissa pitkin yötä.
Viikon retriitti käy, mutta YHDEN hengen huoneessa.
Miksi menisin tuonne? Muut eivät varmaan selviäisi, kun kuorsaisin öisin. Puhelin ei ole mikään ongelma.
Hyi. Olen niin kiitollinen ettei mun kouluaikana ollut leirikoulua. Kammottava ajatus nukkua vieraiden kanssa ja osallistua järjestettyyn pakko-ohjelmaan!! No, riparilla oli sellaista. Ilman puhelinta kyllä pärjäisin.