Haluan vastaanottaa suuseksiä mutta en antaa
Nuori nainen olen. Minähän en miehen kusivehkeisiin koske. Oksettavaa ja naista kohtaan alistavaa ja halveksuvaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Lumonen kirjoitti:
Ja silti itse vaadit suuseksiä? :D Ahahahahah!
Penis ei todellakaan ole likainen/kusinen. Sen sijaan pimpistä ei aina tiedä.
Tottakai vaadin! Pillu on puhdas. Ja sitä paitsi, se ei ole mies eikä mikään joka ei tee naiselleen hyvää.
Mutta sellainen joka ei tee miehelleen hyvää (ota syihin) on puolestaan kuitenkin kelpikelpo nainen?
Vierailija kirjoitti:
Lumonen kirjoitti:
Tottakai vaadin! Pillu on puhdas. Ja sitä paitsi, se ei ole mies eikä mikään joka ei tee naiselleen hyvää.
Mutta sellainen nainen joka ei tee miehelleen hyvää (ei ota suihin) on puolestaan kuitenkin kelpo nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumonen kirjoitti:
Mutta sellainen nainen joka ei tee miehelleen hyvää (ei ota suihin) on puolestaan kuitenkin kelpo nainen?
Siis häh, tietenkin on!?
En kyl antais jos en sais ite. Vaihtoo lähtis ja äkkiä..
Minulla on ollut suhteita, joissa mies on halunnut suuseksiä vain vastaanottavana puolena, suhteita joissa molemmat ovat antaneet ja saaneet suuseksiä ja suhteita joissa mies ei ole halunnut suuseksiä, on vain halunnut antaa. Mieltymyksiä on monia.
Terveisin Nainen 30-v
Seksissä ei saa vaatia toiselta mitään, toiveita voi esittää.
Jos joku asia ei miellytä niin, niin se ei sitten miellytä, eikä toinen saa siitä nipottaa. Jokainen pari kyllä löytää oman yhteise sävelensä.
Onhan miehissä paljon muuta, jota muut naiset jättävät vähemmälle huomiolle. Ehkä voit keskittyä hänen vasempaan korvaansa?