Haluan vastaanottaa suuseksiä mutta en antaa

Vierailija

Nuori nainen olen. Minähän en miehen kusivehkeisiin koske. Oksettavaa ja naista kohtaan alistavaa ja halveksuvaa.

Sivut

Kommentit (27)

Anton

Kelpaisi minulle ainaki. Itselleni suurinta nautintoa seksissä on naisen nuoleminen. Tykkään kyllä pannakin, mutta suihinotoista en välitä yhtään. Annan naisen minulle niin tehdä, jos haluaa, mutten esimerkiksi ole koskaan tullut suihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi minulle ainaki. Itselleni suurinta nautintoa seksissä on naisen nuoleminen. Tykkään kyllä pannakin, mutta suihinotoista en välitä yhtään. Annan naisen minulle niin tehdä, jos haluaa, mutten esimerkiksi ole koskaan tullut suihin.

Aivan samalla tavalla.

Rakastan nuolla pillua.
Suihin otto ei juuri tuota nautintoa, mutta naiminen on ihanaa.

m41

Vierailija

Ei minua miehen kalu ällötä, mutta en saa kicksejä suihinotosta. Teen sitä kyllä, jos kalun päässä on kiva mies.

Erittäin mielellään kyllä antaudun nuoltavaksi! :) Näin 45-vuotiaana pimpsani tuntuu olevan parhaimmillaan ja miehen naama on märkä alta aikayksikön. Ihanaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aivan samalla tavalla.

Rakastan nuolla pillua.
Suihin otto ei juuri tuota nautintoa, mutta naiminen on ihanaa.

m41

Moi, miehinä esiintyvä nainen, joka yrittää antaa ihmisille kuvaa että miehet eivät edes välitä suihinotoista, joten jatkossa parisuhteissa pitäisi keskittyä pelkästään naisen nuolemiseen. Paljastin suunnitelmasi.

Terveisin suihinoton saamisesta pitävä mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et vaan ole saanut koskaan kunnollista suihinottoa?

N32v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Provohan tää oli

Ja sen takia aiheesta ei voi keskustella, vaan kaikkien täytyy kirjoittaa viesti, jossa kertovat aloitusviestin olevan provokaatio.

Vierailija

Suuseksi on sellainen asia, että siitä voi kieltäytyä puolin ja toisin, eikä sitä edes tarvitse perustella.
Minä kyllä oikein mielelläni annan naiselle suuseksiä, jos hän osaa siitä nauttia. Toki se ensimmäinen kertä pitää yleensä lipaista pienestä estelystä huolimatta. Nainen ei osaa etukäteen kuvitella miltä se tuntuu, mutta saattaa innostua jopa pyytämään sitä, kuntietäämitä se on. Miehen pitää myös huomata ettei pelkkä nuoleminen riitä, myös huulten liikkeet ja paineen vaihtelut vaikuttavat naisen nautintoon.
Miellyttäväähän se on saadakkin suuseksiä naiselta, mutta minun mielestäni se ei kuitenkaan ole ollenkaan samantasoinen nautinto miehelle kuin kunnollinen ja monipuolinen suuseksi mieheltä naiselle.

M65

Vierailija

Kiva nuolla kikkeliä, mutta vain jos toinen siitä pitää.

Kiva se sekin kun minua nuollaan, mutta vain jos toinen tekee sen mielellään.

Ei vaatimisia mihinkään suuntaan.

N49

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat