Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Skandinaavikaunottaret ja slaavikaunottaret, miksi suomalaiset naiset eivät ole samanlaisia?

Vierailija

Sekä Ruotsissa että Norjassa on kyllä todella kauniita ja upeita naisia. Todellista skandinaavista naiskauneutta. Naiset siellä ovat upeita, kauniita, vaaleita, hoikkia, pitkäsäärisiä kaunottaria. Todella hyvä kroppa ja kauniit kasvot ja vaaleat tai tummemmat, mutta joka tapauksessa upeat pitkät hiukset. Osaavat myös pukeutua kauniisti, tyylikkäästi ja naisellisesti. Ovat myös sivistyneitä ja ystävällisiä naisia.

Venäjällä ja Virossa taas on upeita slaavilaista naiskauneutta edustavia naisia. Sielläkin naiset ovat hoikkia, upeita kaunottaria, jotka huolehtivat ulkonäöstään, jotka osaavat pukeutua ja ovat myös ystävällisiä.

Suomalaisista naisista ei valitettavasti voi sanoa samaa. Suomeen tullessa huomaa heti, kuinka naiset ovat pulleampia, kun Suomen naapurimaissa. Ei ole hoikkia pitkäsäärisiä kaunottaria täällä, vaan lyhytjalkaisia ja paksujalkaisia naisia. Ja onhan se suomalaisen naisen kroppa muutenkin paljon pulleampi, kuin Suomen naapurimaan naisten, painoa on suominaisella helposti ainakin se 10-20 kg enemmän. Kaiken lisäksi suomalaisen naisen ihokin on kalpeampi ja punoittavampi verrattuna Suomen naapurimaihin. Kasvotkin ovat liian usein kolhoiset ja finniset. Eikä upeista, kauniista, kiiltävistä, pitkistä hiuksista tietoakaan, vaan joko ovat lyhyet poikahiukset tai sitten sellaiset kuivakat joka suuntaan harottavat hiukset. Eikä suomalaiset naiset osaa pukeutuakaan. Laitetaan täysin epäsopivia vaatteita päälle tai sitten sellaisia laatikkomaisia vaatteita, jotka hävittävät kaiken naisellisuuden. Vielä luonnepuolikin on suomalaisella naisella kovin miesmäinen.

Koska Suomen naapurimaissa on Suomen ympärillä kauniita skandinaavikaunottaria ja slaavikaunottaria, niin se pistää miettimään, että miksi suomalaiset naiset eivät ole samanlaisia. Suomen naapurimaiden skandinaavikaunottaret ja slaavikaunottaret... oooohhhh! Todella kauniita ja upeita naisia! :)

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Mua kiihottaa suomalaisnaiset, jotka ovat lyhyitä ja leveitä, persjalkaisia :D

Enkä nyt kalastele oleskeluluopaa. 

Vierailija

Muistathan itse sitten olla lisääntymättä eli jakamatta pulleita, lyhytjalkaisia, harottavahiuksisia, kalvakoita, huonoon pukeutumiseen taipuvaisia suomalaisgeenejäsi eteenpäin?

Vierailija

Esi-isät eri paikasta, siksi.

Samaa oon kyllä miettinyt suomalaisista miehistä. Ei taideta olla kovin kaunista kansaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esi-isät eri paikasta, siksi.

Samaa oon kyllä miettinyt suomalaisista miehistä. Ei taideta olla kovin kaunista kansaa.

eikö se sitten ole hyvä, että geenit tässä sekoittuvat? Ehkä tulevaisuuden suomalaisetkin ovat vähän kauniimpia.

Vierailija

Hassua, minun suku on todistettavasti asunut Savon sydänmailla 1500-luvulta lähtien. Kukaan suvussani ei ole pullea tai persjalkainen. Minulla on pitkä vaalea tukka, korkeat poskipäät ja olen hoikka.

Kaikki ketkä väittää suomalaisia naisia rumiksi ja tyylittömiksi, niin olette katselleet jotain 50-60v tuulipukutätejä. Näen joka päivä tuolla ulkona liikkuessaan toinen toistaan kauniimpia ja tyylikkäämpiä suomalaisnaisia. En ymmärrä miksi ruotsalaisia ja venäläisiä ihannoidaan niin kovasti, keskiverto venäläisnainen on sellainen pullea maatuskatäti kumminkin.

Vierailija

Onhan suomi-naiset kelvanneet  näinkin  epäviehättävinä , muutoinhan täällä laukkaisi vain gasellin oloisia naisia.

mies74

Samaa mieltä.miten voikin virosta n.75km tänne tullessa olla niin suuri kontrasti.Kyllä nämä tallukat tuntuvat onneksi mamuille kelpaavan.

Vierailija

Oletko koskaan ajatellut, että mistä ne pienet ja pulleat venäläis- ja virolaismummot tulee? Ne maatuskan malliset? Kutistuuko ne hämähäkkinaiset vanhetessaan?

Vierailija

Suomalaiset eivät ole geneettisesti mikään yhtenäinen fenotyyppi vaan tänne mahtuu monia eri rotuja. Esimerkiksi länsi-suomalaisten ja savolaisten erot ovat suurempia kuin erot englantilaisten ja saksalaisten välillä.

Tässä vähän osviittaa suomalaisista "roduista". Harva on puhtaasti mitään tiettyä, mutta kyllä monia piirteitä on tunnistettavissa noista aloittajan kuvaamista "itäroduista", jotka ovat siis myös slaavilaisvaikutteisia. Eivätkä kaikki slaavilaiset naiset ole siroja kaunottaria, kyllä sinnekin mahtuu niitä ehtoja maatuskoja.

https://vaestotiede.wordpress.com/2015/07/24/suomessa-esiintyvat-rodut-ulkonaon-perusteella/

Vierailija

Kävin lomareisulla Ruotsissa viime keväänä ja kyllä siellä kaupoissa ja kaduilla näin lyllertävän aika paksuja ruotsalaisia ja monesti todella huonosti pukeutuneita, tunsin itseni ylipukeutuneeksi, olivat ruotsalaiset sitten viime käynnin jälkeen lihoneet aika lailla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hassua, minun suku on todistettavasti asunut Savon sydänmailla 1500-luvulta lähtien. Kukaan suvussani ei ole pullea tai persjalkainen. Minulla on pitkä vaalea tukka, korkeat poskipäät ja olen hoikka.

Kaikki ketkä väittää suomalaisia naisia rumiksi ja tyylittömiksi, niin olette katselleet jotain 50-60v tuulipukutätejä. Näen joka päivä tuolla ulkona liikkuessaan toinen toistaan kauniimpia ja tyylikkäämpiä suomalaisnaisia. En ymmärrä miksi ruotsalaisia ja venäläisiä ihannoidaan niin kovasti, keskiverto venäläisnainen on sellainen pullea maatuskatäti kumminkin.

En nyt sanoisi noinkaan. Venäjä levittäytyy 11:lle aikavyöhykkeelle ja arktiselta alueelta subtrooppiselle. Joukkoon mahtuu monen näköistä eurooppalaisen näköisestä täyteen aasialaiseen ja koska Venäjä on aina ollut iso, hässitty on myös ristiin rastiin, joten variaatioita on tullut vain lisää sen myötä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä taasen sukujuuret ovat täysin Ruotsin puolella (päästy jonnekin 1500-luvulle asti). Mitä katson sukulaisiani niin aika persjalkaisia ollaan. Ei kyllä ikinä uskoisi, että sukujuuret ovat Ruotsissa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat