Jos mies antaisi teidän seksille arvosanan 8 asteikolla 1-10...

Vierailija

...olisitko tyytyväinen? Keskusteltiin jotain meidän seksistä, ja erikseen kysymättä mies ilmoitti, että asteikolla yhdestä kymppiin meidän seksi on ehkä kasi... Kysyin vielä, mitä minun pitäisi muuttaa, että "arvosana" paranisi, mutten saanut mitään kunnon vastausta. Loukkaannuin kyllä, miten te ottaisitte?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kyllä ehdottomasti ennen kaikkea kannattaa loukkaantua. Hyvin teit. En kysele arvosanoja. Tuo kasihan on kuitenkin hyvä, mutta sinulla on tilaisuus kehittyä ja parantaa suoritusta.

Vierailija

Tuntuisi oudolta, ottaen huomioon että meillä oli seksiä viimeksi kesällä 2014.

Ainakaan keskenämme, tosin mistä sitä tietää jos jossain on käynyt sutaisemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä te ämmät ette loukkaantuisi? Kerro ihan rehellisesti.

Äläpä yleistä. Mä en loukkaannu juuri mistään.

T: ämmä

Vierailija

No se vihjaa että kaipaa jotain erityistä lisää, wow-juttua, vaikka oot kyllä ihan perushyvä.

Ja mies arvosteli TEIDÄN seksiä (kahden kauppa) ja otit heti nokkiisi turhaan. Kyllä palautetta pitää pystyä vastaanottamaan, nyt tiedät että voisitte harjoitella jotain uutta juttua.

Kymppi on turha tavoite, ei se keskiarvona voi olla täydellistä, mutta ysiä nyt kannattaa ainakin tavoitella. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te ämmät ette loukkaantuisi? Kerro ihan rehellisesti.

Äläpä yleistä. Mä en loukkaannu juuri mistään.

T: ämmä

Paitsi äskeisestä.

Vierailija

Kahdeksan kymmenestä. 80 prosenttia. Mitäköhän pahastumista siinä on? Prinsessat taas nostaneet itsensä oikein kunnolla jalustoilleen.

Vierailija

Munkin mies antoi kasin, koska on itse pettynyt miten harvoin (3-6 kertaa viikossa :/) sitä on ja miten nopeasti aina tulee. En oikein tiedä mitä voin tuolle tehdä niin enkai voi mitenkään loukkaantua.

Vierailija

Jaa-a. Kyllä mies tietää että antaa mulle aivan liian harvoin, ja aina se sama asento ja aikalailla muutenkin sitä samaa vuodesta toiseen. Meillä on tasan sellaista seksiä kun mies haluaa, kun joskus ehdotin että voitais kokeilla jotain, niin mies sanoi että on meillä koko loppuelämä aikaa kokeilla.. siitä on muutama vuosi vierähtänyt, eikä mitään ole kokeiltu, sekin olisi jo jännää kokeilla että harrastettaisiin seksi edes kaksi kertaa kuussa.

Vierailija

Jos kyse on määrästä niin sen kai mies voisi sanoakin kysyttäessä. Komppaan tuota että miehen mielestä teidän seksi on ihan perushyvää mut suuremmat elämykset puuttuu. Oisko sillä joku fetissi mitä ei tohdi sulle sanoa? Tai sit joku muu puutos mistä tietää ettei kannata sanoa (esim. et tykkää ottaa suihin ja nielaista/ottaa kakkoseen, ja mies tietää sen eikä voi sanoa koska suuttuisit).
Jos mun mieheltä kysyttäis samaa, niin veikkaan et 7-8 tulis sieltäkin. Ihan vaan siksi että ollaan molemmat arjessa niin väsyneitä ja mä usein haluton illalla kun meinaan nukahtaa. Ja lasten takia päivällä ei voi harrastaa. En kyllä yhtään loukkaantuisi tuosta arvosanasta. Ehkä sit jos suhde olisi kuherruskuukausivaiheessa, voisin loukkaantuakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat