Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies antaisi teidän seksille arvosanan 8 asteikolla 1-10...

Vierailija
30.11.2015 |

...olisitko tyytyväinen? Keskusteltiin jotain meidän seksistä, ja erikseen kysymättä mies ilmoitti, että asteikolla yhdestä kymppiin meidän seksi on ehkä kasi... Kysyin vielä, mitä minun pitäisi muuttaa, että "arvosana" paranisi, mutten saanut mitään kunnon vastausta. Loukkaannuin kyllä, miten te ottaisitte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan mielissään! Ja todella ihmeissään.

Nimittäin mun mielestä meidän seksi on tasolla 1.

Vierailija
2/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti ennen kaikkea kannattaa loukkaantua. Hyvin teit. En kysele arvosanoja. Tuo kasihan on kuitenkin hyvä, mutta sinulla on tilaisuus kehittyä ja parantaa suoritusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Kysyisin kuitenkin onko arvosana noussut vai laskenut vuosien saatossa.

Vierailija
4/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te ämmät ette loukkaantuisi? Kerro ihan rehellisesti.

Vierailija
5/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi oudolta, ottaen huomioon että meillä oli seksiä viimeksi kesällä 2014.

Ainakaan keskenämme, tosin mistä sitä tietää jos jossain on käynyt sutaisemassa.

Vierailija
6/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä yleistä. Mä en loukkaannu juuri mistään.

T: ämmä

Vierailija
7/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, vaikuttaa siltä, että miehelläsi on vertailukohteita.

Vierailija
8/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vihjaa että kaipaa jotain erityistä lisää, wow-juttua, vaikka oot kyllä ihan perushyvä.

Ja mies arvosteli TEIDÄN seksiä (kahden kauppa) ja otit heti nokkiisi turhaan. Kyllä palautetta pitää pystyä vastaanottamaan, nyt tiedät että voisitte harjoitella jotain uutta juttua.

Kymppi on turha tavoite, ei se keskiarvona voi olla täydellistä, mutta ysiä nyt kannattaa ainakin tavoitella. :)

Vierailija
9/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin kyllä vähän pahastuisin. Varsinkin, jos ei mies voi sitten antaa mitään parannusehdotuksia.

Vierailija
10/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä yleistä. Mä en loukkaannu juuri mistään.

T: ämmä

Paitsi äskeisestä.

Vierailija
11/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan kymmenestä. 80 prosenttia. Mitäköhän pahastumista siinä on? Prinsessat taas nostaneet itsensä oikein kunnolla jalustoilleen.

Vierailija
12/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies antoi kasin, koska on itse pettynyt miten harvoin (3-6 kertaa viikossa :/) sitä on ja miten nopeasti aina tulee. En oikein tiedä mitä voin tuolle tehdä niin enkai voi mitenkään loukkaantua.

Vierailija
13/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kyllä mies tietää että antaa mulle aivan liian harvoin, ja aina se sama asento ja aikalailla muutenkin sitä samaa vuodesta toiseen. Meillä on tasan sellaista seksiä kun mies haluaa, kun joskus ehdotin että voitais kokeilla jotain, niin mies sanoi että on meillä koko loppuelämä aikaa kokeilla.. siitä on muutama vuosi vierähtänyt, eikä mitään ole kokeiltu, sekin olisi jo jännää kokeilla että harrastettaisiin seksi edes kaksi kertaa kuussa.

Vierailija
14/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on määrästä niin sen kai mies voisi sanoakin kysyttäessä. Komppaan tuota että miehen mielestä teidän seksi on ihan perushyvää mut suuremmat elämykset puuttuu. Oisko sillä joku fetissi mitä ei tohdi sulle sanoa? Tai sit joku muu puutos mistä tietää ettei kannata sanoa (esim. et tykkää ottaa suihin ja nielaista/ottaa kakkoseen, ja mies tietää sen eikä voi sanoa koska suuttuisit).

Jos mun mieheltä kysyttäis samaa, niin veikkaan et 7-8 tulis sieltäkin. Ihan vaan siksi että ollaan molemmat arjessa niin väsyneitä ja mä usein haluton illalla kun meinaan nukahtaa. Ja lasten takia päivällä ei voi harrastaa. En kyllä yhtään loukkaantuisi tuosta arvosanasta. Ehkä sit jos suhde olisi kuherruskuukausivaiheessa, voisin loukkaantuakin.

Vierailija
15/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minkäs arvosanan ap itse antaisi seksielämälleen? Jos mies arvostaa kasin verran, niin mikäs on sinun arvio?

Vierailija
16/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin mieheltäni ja hän sanoi että mikään arvosana ei riitä kuvaamaan meidän rakastelumme hienoutta. Emmekä tee mitään erikoista mutta kaikki mitä teemme on ihanaa.

Vierailija
17/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minkäs arvosanan ap itse antaisi seksielämälleen? Jos mies arvostaa kasin verran, niin mikäs on sinun arvio?

Epäilen kyllä että mies antaisi saman kuin minkin mutta luultavasti se menisi ainakin jonkin verran yli kasin... riippuisi varmasti myös hiukan päivästä päästäisiinkö ysiin... tai ylikin.

Vierailija
18/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinuksen puolella ollaan.