Nainen osti vessapaperia

kuvottunut

Tänään kaupassa: Ihan saatanan hyvä näköinen akka pitää silmäpeliä kaupassa, osuttiin sit samaan aikaan kassajonoon ja juteltiin siinä niitä näitä. Ajattelin että pyydän eukon kaffile tai jotain kunhan ostotapahtumat on saatu suoritettua.
MUTTA:
Nainen kaivoi kärrystään paketin wc-paperia joka oli hyvin piilotettu sinne ostosten alle.
Aloin heti ajattelemaan miten se akka istuu pöntöllä vääntämässä jöötiä ja sitten kaapii persettään paperilla.
Pieraiseeko hän ennen tuotosta, katsooko hän paperia pyyhkimisen jälkeen ennen kuin ottaa uuden palan ja taas katsoo paperia missä kakkaa on. Ja sitä ripulin hajua, hyi vittu! Miten ihmiset oikeesti kehtaa jumalan vuonna ostaa wc-paperia? ja vielä NAINEN! Ostaisi saatana talouspaperia tai nenäliinoja.
Melkoinen turn off

Kommentit (14)

Vierailija

LOL, minustakin on aina "outoa" jos jossain tilanteessa käy ilmi, että kauniit naiset tekee normaaleja asioita. Kummallista. Ajattelevatkohan naiset samoin miehistä. 

Vierailija

Kyllä on tosiaan turn off toisin kuin sinä, joka paskoo pelkkää ruusuntuoksua. Mitä muuten itse käytät sen pyyhkimiseen, niitä nenäliinoja vai?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
LOL, minustakin on aina "outoa" jos jossain tilanteessa käy ilmi, että kauniit naiset tekee normaaleja asioita. Kummallista. Ajattelevatkohan naiset samoin miehistä. 

Varmasti. Naiset kuvittelevat, että jos seksimies on katsomassa peliä kaverin kämpillä, ne vain istuu siellä viivasuina intensiivisesti tuijottaen eivätkä esim. tee kainalopieruja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuules pilluharja, ootapa ku oot ite ostamassa sitä vessapaperia! Ihan yhtä viehättävää on ajatus miesjöötistä...

Kiitos, nyt mulle tuli elävä mielikuva mahdollisesti vaikka ap:stä vääntämässä, punakkana ja irvistäen...
Tästä lähtien sängyssä miehen naamaa katsellessa mietin varmaan aina että tuoltakohan se pöntölläkin näyttää.

Vierailija

Voi jestas. Mä ostin ihan oikeasti vessapaperia ja näin tutun miehen siellä kaupassa, ettei olisi vähän lapin lisää laitettu tähänkin juttuun...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat