Me tehdään vauva! Ihanaa!

Vierailija

En malta odottaa! Nyt kp 5 ja loppuviikosta alan testailemaan ovista, olen niin fiiliksissä ettei mitään järkeä. :D
Onko olemassa vielä joku toinen foorumi kuin tämä missä olisi niitä kuukausiketjuja yms. Kuuluin kuopuksen kanssa johonkin huhtihippusiin mutta en muista foorumia enää ja tästä on jo 7v aikaa niin vähän unohtunut nää hommat...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Onko tuo nykyään tosi yleistä että aloitetaan sillä ovulaation tikuttamisella ja tarkkaan vahtaamisella tuo touhu?

Olen ehkä vähän vanhanaikainen kun olen oikeasti luullut että se tekemisvaihe siinä on se hauska osuus, saa touhuta miten sattuu ja miten sattuu, huolta vailla? Ja tästä kaikesta kivasta sitten sivutuotteena se lapsi, silleen kirsikkana kakun päällä?

Mutta se taitaakin olla tuota suunnitelmallista toteuttamista ennemminkin nykyään, tekemällä tehdään?

Kysyn, en tuomitse tai tarkoita loukata.

Kaiken nähnyt

Hähää ero siitä tulee kuitenkin kun lapset on pieniä ja pullamössöporukka ei kestä sitä vaan eroaa. Odottelen sitä innolla, ihanaa!! :)

Vierailija

Tähän hulluun tilanteeseen kun Suomi on ihan sekaisin ja tyttöjä raiskataan? Vauvat on ihania, mutta väkisin tulee mieleen, että kuka uskaltaa enää tehdä lapsia tähän maailmaan. Siis en halunnut lannistaa vaikka tämä kuulosti kauhealta. Itse en uskalla enää tehdä lapsia. Onnea yritykseen kuitenkin! 

Vierailija

No tuota meillä on vähän erilainen perhejärjestely. Eroa tuskin tulee koska olen sinkku. Tuleva isä taas on onnellisesti naimisissa miehensä kanssa. :D

Ovista tikutellaan siis koska koti-inseminaatiota ei ole järkeä tehdä joka päivä.

Muta onko niitä foorumeita muita enää olemassa? Silloin 7v sitten meillä oli tosiaan ihana porukka jonka kanssa kirjoteltiin kuulumisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tähän hulluun tilanteeseen kun Suomi on ihan sekaisin ja tyttöjä raiskataan? Vauvat on ihania, mutta väkisin tulee mieleen, että kuka uskaltaa enää tehdä lapsia tähän maailmaan. Siis en halunnut lannistaa vaikka tämä kuulosti kauhealta. Itse en uskalla enää tehdä lapsia. Onnea yritykseen kuitenkin! 

Lässynlää. On sitä ennenkin ihmisiä raiskattu, on ollut sotia, nälänhätää ja vaikka mitä kaikkea kauheaa.

Vierailija

Oi, niin mekin. Mulla on nyt kp7.

Tää taitaa olla yk 113, jos en ihan väärin laskenut. Tää voi olla just se kerta kun mä tuun raskaaks.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat