Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me tehdään vauva! Ihanaa!

Vierailija
30.11.2015 |

En malta odottaa! Nyt kp 5 ja loppuviikosta alan testailemaan ovista, olen niin fiiliksissä ettei mitään järkeä. :D
Onko olemassa vielä joku toinen foorumi kuin tämä missä olisi niitä kuukausiketjuja yms. Kuuluin kuopuksen kanssa johonkin huhtihippusiin mutta en muista foorumia enää ja tästä on jo 7v aikaa niin vähän unohtunut nää hommat...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluni!!

Vierailija
2/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikavauvaa haluatte niin muistakaan että syvälle, syvälle :D

Onneksi kerkisin neuvomaan:D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen tekeminen on oikein ihanaa :D

Vierailija
4/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nykyään tosi yleistä että aloitetaan sillä ovulaation tikuttamisella ja tarkkaan vahtaamisella tuo touhu?

Olen ehkä vähän vanhanaikainen kun olen oikeasti luullut että se tekemisvaihe siinä on se hauska osuus, saa touhuta miten sattuu ja miten sattuu, huolta vailla? Ja tästä kaikesta kivasta sitten sivutuotteena se lapsi, silleen kirsikkana kakun päällä?

Mutta se taitaakin olla tuota suunnitelmallista toteuttamista ennemminkin nykyään, tekemällä tehdään?

Kysyn, en tuomitse tai tarkoita loukata.

Vierailija
5/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähää ero siitä tulee kuitenkin kun lapset on pieniä ja pullamössöporukka ei kestä sitä vaan eroaa. Odottelen sitä innolla, ihanaa!! :)

Vierailija
6/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän hulluun tilanteeseen kun Suomi on ihan sekaisin ja tyttöjä raiskataan? Vauvat on ihania, mutta väkisin tulee mieleen, että kuka uskaltaa enää tehdä lapsia tähän maailmaan. Siis en halunnut lannistaa vaikka tämä kuulosti kauhealta. Itse en uskalla enää tehdä lapsia. Onnea yritykseen kuitenkin! 

Vierailija
7/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota meillä on vähän erilainen perhejärjestely. Eroa tuskin tulee koska olen sinkku. Tuleva isä taas on onnellisesti naimisissa miehensä kanssa. :D

Ovista tikutellaan siis koska koti-inseminaatiota ei ole järkeä tehdä joka päivä.

Muta onko niitä foorumeita muita enää olemassa? Silloin 7v sitten meillä oli tosiaan ihana porukka jonka kanssa kirjoteltiin kuulumisia.

Vierailija
8/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän hulluun tilanteeseen kun Suomi on ihan sekaisin ja tyttöjä raiskataan? Vauvat on ihania, mutta väkisin tulee mieleen, että kuka uskaltaa enää tehdä lapsia tähän maailmaan. Siis en halunnut lannistaa vaikka tämä kuulosti kauhealta. Itse en uskalla enää tehdä lapsia. Onnea yritykseen kuitenkin! 

Lässynlää. On sitä ennenkin ihmisiä raiskattu, on ollut sotia, nälänhätää ja vaikka mitä kaikkea kauheaa.

Vierailija
9/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tiennyt että vauvoja tuosta vaan tehdään :O meillä meni plussan 2,5v!

Vierailija
10/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan.

T. Kolmen lapsen isä.

Vierailija
11/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen tekeminen on oikein ihanaa :D

:D, :D.

Vierailija
12/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, niin mekin. Mulla on nyt kp7.

Tää taitaa olla yk 113, jos en ihan väärin laskenut. Tää voi olla just se kerta kun mä tuun raskaaks.

Vierailija
13/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, väärä sanavalinta oli. Me yritämme saada lapsen. :)

Vierailija
14/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo tiennyt että vauvoja tuosta vaan tehdään :O meillä meni plussan 2,5v!

Meillä 10 vuotta.

Vierailija
15/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan tiedosta. Kiinnosti.

Vierailija
16/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei tehdä niitä saadaan.

Vierailija
17/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat aamupahoinvoinnin, repiä ruumistasi synnytyksessä, valvoa kakkavaippojen ja happaman maidon hajussa, nököttää hiekkalaatikon laidalla, tehdä elämästäsi tiliä neuvolassa ja sitten koulussa, selvitellä koulukiusaamisia, pelätä teinin edesottamusten puolesta ja lopulta huomata että jokin meni pieleen ja aikuinen lapsi on luuseri tai etääntyy vanhemmistaan. Lisäksi haluat maksaa tästä kaikesta jopa 100 000 euroa.

Mutta joo, onnea jos tämä on sitä mitä elämältä haluat.

T: vela

Vierailija
18/18 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, niin mekin. Mulla on nyt kp7.

Tää taitaa olla yk 113, jos en ihan väärin laskenut. Tää voi olla just se kerta kun mä tuun raskaaks.

Mikä on yk 113? Yrityskerta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi