Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi koti pariskunnalle? Mielipiteitä?

Vierailija
09.08.2023 |

Kyseessä eläkeläispariskunta, kaksi hyvinvoivaa ihmistä. Uuden kodin osto mielessä. Joko kerrostalosta 66 neliötä kaksio ja velkaa 0 euroa tai paritalokolmio 90 neliötä ja velkaa 100000 e. Kumpi olis viisaampi ratkaisu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo vanhuksille 👍

Vierailija
2/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo ehdottomasti. Pääsette menemään vapaasti matkoille eikä trvitse enää lainoja maksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissillinen kerrostalo ehdottomasti ja muutenkin esteetön kulku esim rollaattorilla ja pyörätuolilla. Sairauksia voi tulla yllättäen ja silloin esim tilava wc on erinomainen pyörätuolilla liikkumiseen....suosittelen myös että olisi kaksi makuuhuonetta...

Vierailija
4/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paritaloon.

Vierailija
5/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kommenttinne vahvistivat omia ajatuksiani.

Ap

Vierailija
6/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap toinen näistä vanhuksista vai miettiikö ap esim. vanhempiensa ratkaisuja? Antakaa ihmisten päättää itse. Ja myöntäisikö pankki edes veökaa, jos ovat kovin vanhoja?

Vierailija
7/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en lähtisi paritaloon vaikka maksettaisiin. Enkä kyllä mielellään kerrostaloonkaan. Haluan pihan ja terassin. Ottaisin kivan rivitalokolmion, vaikka joutuisi hieman lainaakin ottamaan.

Vierailija
8/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan niistä ihmisistä ! Toisille sopii toinen ja toisille toinen ja joillekin vasta kolmas.

Vierailija
9/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en paritaloon muuttaisi. Jos siinä on kivat ja pysyvät naapurit ja itsellä on rahaa jossain vaiheessa ulkoistaa pihatyöt, niin mikäs sitten. Minulla ja miehellä on tarkoitus muuttaa jossain vaiheessa kaupungin keskustaan kerrostaloon, jossa pärjätään huonokuntoisinakin.

Vierailija
10/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paritaloon.

Paritalo on paholaisen keksintö. Siinä yhdistyy omakotitalon ja rivitalon huonot puolet.

Vierailija
11/11 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin kerrostalosta 83 neliön kolmio, kaksio tuntui aivan liian pieneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan