Feministit menettämässä uskottavuutensa tasa-arvo asioissa

Vierailija

Syy: Tiettyjen naista alistavien kulttuurien puolustaminen. Haluankin tästä päivästä eteenpäin irtisanoutua feminismistä niinkauan, kun tämä puolustaminen jatkuu.

Ex-Feministi

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syy: Tiettyjen naista alistavien kulttuurien puolustaminen. Haluankin tästä päivästä eteenpäin irtisanoutua feminismistä niinkauan, kun tämä puolustaminen jatkuu.

Ex-Feministi

Mitä ne naista alistavat kulttuurit ovat? Esineellistämiskulttuuri? Seksismi? Niitähän naiset itse ruokkivat ja samaan aikaan vaativat pääsyä armeijaan ja samaa palkkaa. Ensin pitäisi puhdistaa naisten maine niin, että naisia voisi arvostaa (naiset itse).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sitä ollutkaan? Siis kun puhutaan vaikka viimeisestä kahdesta vuosikymmenestä, aiempia ponnisteluja arvostan.
Eipä juuri, mutta tämä viimeaikainen touhu on suorastaan kuvottavaa, en halua että minua liitetään tuohon porukkaan enää.

Vierailija

Feminismi ajaa tasa-arvoa, mutta aina löytyy nämä perushuutelijat, joiden mukaan et voi ajaa sukupuolten välille tasa-arvoa jos et samalla aja kaikkien muidenkin kuten vanhusten, lasten ja kenen lie asiaa. Näinhän se ei ole. Ja jos joku ajaa miehille naista heikompaa asemaa, ei tällöin ole feministi.

Vierailija

Mitä jos irtisanoutumisen sijaan pitäisit vain kovempaa ääntä itsestäsi? Eivät nuo tuollaiset "feministit" ainakaan minun feminismiäni edusta tippaakaan, ja teen sen myös selväksi.

Minä olen feministi niin kauan kuin feminismille on tarvetta. Ja kiitos tämän turvapaikanhakijatulvan, oikealle feminismille - sellaiselle, joka ei tunne mitään poikkeussääntöjä minkään kulttuurin kohdalla - tulee tulevina vuosina olemaan taas tuhat kertaa enemmän tarvetta. Että kiitos vaan, päättäjät, kun väännätte naisten asemaa yhteiskunnassa ajassa reippaasti taaksepäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesasiamiehillä ei uskottavuutta ole viellä edes ollutkaan.
Minua ei heidän toiminta kiinnosta, feministeillä voisi kuitenkin halutessaan olla paljonkin valtaa, mutta tuosta porukasta on kovaa vauhtia tulossa naisten pahin vihollinen, kuinka tässä näin on päässyt käymään. Mitä oikein on tapahtunut?

Vierailija

Suomalaiset naisethan on alkanut feministeiksi, koska niillä on ollut huonoja kokemuksia suomalaisista miehistä ja ovat niille katkeria. Täten suomalainen mies on kaiken pahan alku ja loppu. Pelkkää henkilökohtaista kostonhimoa niinkuin lassukoilla. Ei niitä kiinnosta vaikka kaikki naiset paitsi itse joutuu raiskatuksi ja tapetuksi kunhan suomalainen mies kärsii.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat