Piilonaulaus naaraspontista?

Vierailija

Miten naaraspontista naulauksen viimeiset paneelit saa paikalleen ilman että naulat näkyvät? Kun pyssy ei taivu ampumaan ponttiin..
Jos ampuu urosponttiin niin naaraspontti ei mene päälle, vai miten piilonaulaus urospontista käytännössä toteutuu?

Neuvokaa tai linkatkaa ohjeet.

Kommentit (4)

Vierailija

Mahtuuhan siihen ampumaan toiseksi viimeiseen paneeliinkin, kun ammut pyssy sivuttain. Viimeinen paneeli naulataan reunasta, että naulat jää kattolistan alle.

Vierailija

Mä en ihan nyt ymmärrä ongelmaa, mutta just kattelin (eilen?) telkkarista kotiremppoja jossa laittoivat kattopaneelin ja ohjeistivat naulaamaan aina urospontista. Löytyiskö youtubesta ohjetta?

Vierailija

Olen yrittänyt etsiä ohjeita youtubesta, mutta tosi nihkeästi niitä löytyy. Minulla on kaksi talkootyömiestä joille on hyvin vaikeaa tämä piilonaulaus, eivät kuulemma saa viimeisiä (ties kuinka monta) paneelia naaraasta vaan pistivät urospontista niin että naulat jäivät näkyviin. Tämä meidän paneeli on sellaista että ei siitä urospontista taida pystyä piilonaulaamaan.

Koolauksia ne eivät olleet tehneet reunoihin ollenkaan joten sieltäkään ei saa kiinni, toivottavasti ei tipu katto niskaan kun käy saunomassa.

Lisää ohjeita saa antaa jos jotain jäi mainitsematta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat