Hei yökukkujat, juteltasko jotain mukavaa:)
meillä 3 tyttöä 4v,2v ja 5kk nukkuvat, jippii!
ja mieskin kuorsaa sängyssä.
Minä pösilö menin vetämään 3 kuppia kahvia ja ei tietenkään väsytä yhtään!!
huomenna mennään raksalle (mistä mies palasi klo 22.30 tänään...)
Kommentit (15)
Mulla kans ukko kattelee pokeria ja poika nukkumassa ja viimeiseen asti tässä vetkuttelen nukkumaan menoa...
Mitäs suunnitelmia huomiseks?
Meillä ei mitään, hitsi, vaikka olis kaikilla vapaatakin.
Millastakohan ilmaa ne huomiseks lupas..?
Meidän 6kk pojalta lopetettiin just yösyötöt ja hyvin on mennyt, paitsi että viime yönä lähdettiin päivystykseen, kun ei saanut henkeä ja kurkunpääntulehdushan se...
Kaksi ekaa lomaviikkoa reissattu ja touhotettu, nyt seuraavat kaksi ollaan vaan kotona, rauhassa. Tätä on odotettu...:)
en kyllä tiedä osaanko näin pahantuulisena mukavia jutella, mut lukisin mielelläni.
Josko omakin mieliala kohoais...
Ja haluan edelleen olla oikeassa, lapsettaa oikein urakalla.
Tiedän, että tyhmää, mutta tässä on tainnut käydä klassisesti, liikaa kasaantunut pikkuhiljaa ja nyt sitten viimeinen korsi katkaisi kamelin selän.
enkä uskalla nukkua ennen kuin tiedän onko hän kunnossa. Siksi valvon. Ei tämä ole mukavien jutustelua, tiedän ja pyydän anteeksi.
siks mä pyrinkin sanoo asioista heti ku vituttaa.
Miehen logiikka kun ei oikein tajuu tota keräämistä..:)
niin mies alkaa hyssyytelemään, joka saa mut välittömästi räjähtämään.
Nyt sit koitin antaa kaiken mennä ohi, mutta kun ei pysty!!
Mies tuntuu laiskalta (jota ei ole), saamattomalta (jota ei ole), vittupäiseltä (jota ei ole) ja pahalta, ilkeältä ihmiseltä (ei ole sitäkään...)
-Kiittämätön, kyrsiintynyt espoolainen-
siks mä pyrinkin sanoo asioista heti ku vituttaa.
Miehen logiikka kun ei oikein tajuu tota keräämistä..:)
Mulla kans ukko kattelee pokeria ja poika nukkumassa ja viimeiseen asti tässä vetkuttelen nukkumaan menoa...
Mitäs suunnitelmia huomiseks?
Meillä ei mitään, hitsi, vaikka olis kaikilla vapaatakin.
Millastakohan ilmaa ne huomiseks lupas..?
Mun retku(!) nukkuu, on nukkunu jo pitkään.
Lapset on pois viikon, ja ajatelin huomenna metsästää yhden lautapelin kampista, ostaa itselleni rasian suklaata Kaakaopuusta, vilasta aleja ja käydä leffassa ja ulkona syömässä.
Pitäs olla ihan siedettävä ilma, mitä forecan sivuilta katoin, mut saa nähdä...
Ja jäi tähän lukemaan päivän aiheita:)
Olen viikonloppuleski ja ihanaa kun kukaan ei tiedä että valvon täällä (lapset nukkuu). Huomiseksi ei ole mitään erityistä ohjelmaa. Pitäisi käydä läpi vaatteita ja kaappeja, jos vaikka pääsis kirppikselle myymään seuraava viikonloppuna.
Lasten kanssa käydään varmaan mummolassa kylässä.
Ollaan liikuttu paljon tällä viikolla. Tehty pitkiä pyörälenkkejä perheen voimin, käyty Korkeasaaressa, Kauppatorilla ja Heurekassa. Ollaan myös käyty parin viime viikon aikana ainakin neljässä eri puistossa syömässä ja ens viikolla yritetään ainakin kolmessa eri vielä käydä. Meistä on tullut oikeita puistobongareita;)
Täällä pitäisi valvoa vielä kahdeksaan asti, yövuorossa töissä olen. :/
Eli huomisen suunnitelmiin kuuluu nukkuminen ja lapsen hakeminen, on ollut mökillä mieheni vanhempien kanssa. :)
Illalla sitten taas klo 22 töihin...
Minä Espoossa.. :)
2