Voiko kauniilla ja hienolla naisella olla kainalokarvat?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vain kauniilla, hienolla, itsensä hyväksyvällä ja hyvän itsetunnon omaavalka voi olla. Muut wannabeet ajaa kaikki karvat kaulasta alaspäin sopiakseen median luomaan muottiin mikä on kaunista ja mikä ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikilla naisilla on kainalokarvat. Jotkut ajavat ne vaan välillä pois.

Jotkut? Eiköhän lähes kaikki aja ne pois aina koska muuten toiset naiset solvaa ja haukkuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikilla naisilla on kainalokarvat. Jotkut ajavat ne vaan välillä pois.

Jotkut? Eiköhän lähes kaikki aja ne pois aina koska muuten toiset naiset solvaa ja haukkuu.

Kukaan nainen ei ole sanonut ikinä mitään mun kainalokarvoista.

Vierailija

Voi, moni ei niistä vaan edes tiedä ;) Itseänikin jotkut tuntuvat pitävän kauniina, ja en ajele kainalokarvoja juuri koskaan, lähinnä joskus kesällä jos aion mennä uimarannalle. Muutenhan niitä karvoja tai karvojen puutetta ei kukaan näe, kun sinkku olen, enkä käytä hihattomia vaatteita.

Vierailija

Kainalokarvat ovat selvästi alkaneet yleistyä myös uimahalleissa. Itsekään en enää viitsi ajella koska saan ajelusta hyvin herkästi imusolmuketulehduksen, ei kiva.

Viime uimahallikerralla ehdin jo melkein häpeillä karvojani kun eräs tuttu tuli vastaan, mutta sitten huomasin että hänelläkin oli ajelemattomat kainalot :)

N35

Vierailija

Kaipa se on teoriassa mahdollista, että kaunis ja hieno nainen jättää kainalonsa ajelematta. En ole vain koskaan nähnyt. Tarkoitan siis sellaista, että jättäisi tahallaan ajamatta eikä peittelisi sitä, enkä sitä, kun joku nätti mimmi jättää joskus talvikuukausina laiskuuttaan kainalot ajelematta, mutta varjelee tällöin kainaloitaan visusti katseilta. Rumien ja rupsahtaneiden naisten sen sijaan olen nähnyt kulkevan avoimesti karvaisilla kainaloilla. Mutta eipä kai se naama siitä rumaksi muuttuisi, jos joku kaunis nainen esittelisi kainalopuskiaan. Kauniimpi olisi silti mielestäni kainalot ajeltuna.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat