Voiko kauniilla ja hienolla naisella olla kainalokarvat?
Mitä mieltä olette?
http://40.media.tumblr.com/48b032d297c5f9b95a267c0548f60582/tumblr_nsd3…
Kommentit (37)
Ei, hyi olkoon! Kuinka kauan siihen nyt menee kun ne kainalokarvansa ajaa vaikka suikussa?? Veikkaan että vähemmän aikaa kuin keskivertonaiselta hiustensa pesuun!
T. Kainalokarvaton nainen jo 30v!
Ei tietenkään voi ola karvoja hienoilla naisilla, nehän kasvavat vain tyhmille ja rumille.
Totta seevetin ihmeessä! giovanna corsetti
Sul on ilmeisesti vääriä kavereita..
Kaikilla naisilla on karvoja kainaloissa, säärissä ynnä muualla. Mutta koska kauneusihanteena on karvattomuus, ei sellaisia kehtaa pitää, jotka muillekin näkyisivät. Itse en enää sinkkuna ajele karvoja pois samoin kuin tuli parisuhteessa ajeltua. Se kertoo aika selvästi syyn, miksi niitä karvoja yleensä ajellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikilla naisilla on kainalokarvat. Jotkut ajavat ne vaan välillä pois.
Jotkut? Eiköhän lähes kaikki aja ne pois aina koska muuten toiset naiset solvaa ja haukkuu.
Totta puhut. Ei myöskään naiset siedä muiden naisten karvoja, vähintäänkin niille tirskuttaisiin, jos joku nähtäisiin jossain pukkarissa luonnonkarvoituksessa.
Aikuisilla ihmisillä on luonnostaan karvat, lapsilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei, hyi olkoon! Kuinka kauan siihen nyt menee kun ne kainalokarvansa ajaa vaikka suikussa?? Veikkaan että vähemmän aikaa kuin keskivertonaiselta hiustensa pesuun!
Se on ihan luonnollinen karva se kainalokarva. Mikä niissä pelottaa sua vai miksi sä ajat ne pois? Kokeile edes vaihteluna antaa karvojen kasvaa. Miehet enimmäkseen antavat kainalokarvojen olla.
M.54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikilla naisilla on kainalokarvat. Jotkut ajavat ne vaan välillä pois.
Jotkut? Eiköhän lähes kaikki aja ne pois aina koska muuten toiset naiset solvaa ja haukkuu.
Kukaan nainen ei ole sanonut ikinä mitään mun kainalokarvoista.
Olet kohdannut vain kohteliaita ihmisiä, hyvä niin. Todennäköisesti moni heistä on kuitenkin itsekseen kauhistellut kainalokarvojasi.
Karvat ovat toki luonnollinen asia ja jokainen tekee niin kuin haluaa. Itse ajelen karvani ihan omasta tahdostani ja itseni vuoksi ja pidän tummia pusikoita kainaloissa varsin rumina. Varsinkin jos nainen on kunnolla laittautunut, vaikkapa iltapuvussa ja meikit ja tukka vimpan päälle laitettuna "punaisella matolla", niin kyllä mielestäni kainalopuskat pilaa kokonaisuuden tehokkaasti.
En ole kaunis enkä hieno, mutta mä kasvatin kainalokarvat ekan kerran 24-vuotiaana eli 21 vuotta sitten. Ajelen välillä pois ja annan kasvaa kivaan pituuteen. Kukaan ei ole koskaan sanonut niistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ne pitäisi ajaa?
Persekarvat niillä ainakin on . Kainaloita en oo tutkinut niin tarkkaan
Joo, se on täysin mahdotonta. Onks näiden provojen oltava jo näin läpinäkyviä :( Ennen oli paljon hauskempia