Postinumeropino ja onko teille tullut Postin lakon aikana postia?
Kommentit (33)
40530, viime torstain jälkeen ei ole päiväposti tullut. Sanomalehti on tullut.
Esimiehet varmaan jakaneet kotimatkallaan joihinkin osoitteisiin.
00930 ei ole tullut. helvetti vituttaa koko lakko
02760 ja on tullut posti. Pari kirjettä ja pakettia on "hukassa", mutta muuten toimii ihan normaalisti.
00520 . Posti tullut 2 kertaa lakon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
00790 koko ajan on tullut posti normaalisti, mitä olen ihmetellyt.
Öh... eikös kaikki jakajat ja lajittelukeskukset olleet pk-seudulla neljä päivää lakossa? Miten tämä on edes mahdollista?
Posti on kysellyt entisiä työntekijöitä vissiin töihin ja jonnekin saanutkin. Muakin kyselivät kun olin siellä pari vuotta sitten kesätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
00790 koko ajan on tullut posti normaalisti, mitä olen ihmetellyt.
Öh... eikös kaikki jakajat ja lajittelukeskukset olleet pk-seudulla neljä päivää lakossa? Miten tämä on edes mahdollista?
Meille on tullut myös, postinumerolla 00660.
Siis tiesittehän, että se lakko oli jo viime viikon alussa ja postinkanto alkoi taas torstaina?
Häh? Lakko on voimassa edelleen.
01600, on tullut vaihtelevasti. (Tiedän odottaa jotain posteja ja ne ei ole vielä tulleet, jotain muita taas tuli perille.)
Uudellamaalla lakko loppui ainakin vähäksi aikaa viime viikolla ja siirtyi keski-suomeen. http://www.posti.fi/tiedotteet/2015/paun_lakon_vaikutukset_2015.html
En ole silti saanut Espoossa postia. Toivon, että vihdoin saisi tänään. Ei Suomen tulevaisuus hyvältä näytä näiden lakkojen vuoksi, mitä nuo työntekijät luulevat saavuttavansa sillä? Kaikki työ vain siirtyy ulkomaille. Kyllä siihen sopimiseen löytyy fiksumpiakin tapoja.
02230, vain muutama aamulehti jäi tulematta. Päiväposti tullut normaalisti
Vierailija kirjoitti:
65100 Vaasa ja posti tullut ihan normaalisti.
Siis tiesittehän, että se lakko oli jo viime viikon alussa ja postinkanto alkoi taas torstaina?