Miten sinusta tuli kaunis?

Vierailija

Miten sinusta tuli kaunis?

Koen olevani niin ruma etten jaksa elää

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Tulin surulliseksi tuosta toisesta lauseestasi.

Muista, että ulkoisen lisäksi on myös sisäinen kauneus. Se on ulkoista tärkeämpi ja kultaakin kalliimpi.

Kaikkea hyvää sinulle ap!

Vierailija

Kauneuteni löysin kun leikkasin lapaluihin asti yltäneet hiukseni lyhyiksi "pixie" hiuksiksi. Sopivat minulle paljon paremmin kuin päätä myöten valuneet pitkät kutrini!

Sen jälkeen on ollut helpompaa pitää itseään kauniina. Jokin vastaava asia voi löytää sinuakin näkemään kauneutesi :)

Vierailija

Kun kasvoin aikuiseksi - sekä henkisesti että fyysisesti. Tajusin etten enää stressaa siitä, olenko liian lihava tai onko nenäni oikean muotoinen, vaan ymmärsin että minä olen hyvä juuri tällaisena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauneuteni löysin kun leikkasin lapaluihin asti yltäneet hiukseni lyhyiksi "pixie" hiuksiksi. Sopivat minulle paljon paremmin kuin päätä myöten valuneet pitkät kutrini!

Sen jälkeen on ollut helpompaa pitää itseään kauniina. Jokin vastaava asia voi löytää sinuakin näkemään kauneutesi :)

Ja tarkoitin siis kirjoittaa auttaa ei löytää :)

Vierailija

Laihdutus 15 kiloa. Ja minuun iski jumppakärpönen. Kroppa on upeampi kuin oli kaksikymppisenä. Ja kasvotkin on pysyneet ihan jeessinä. Ikärajat on suun ympärillä melkein kuin hymykuoppia, joten hymyilin on nykyään ihan nätti.

Vierailija

Kaunistuminen alkoi kun kävin ensin silmäleikkauksessa 25-vuotiaana, sen jälkeen kasvatin pitkät hiukset, aloin kuntoilemaan säännöllisesti ja hankin vielä uudet suorat ja kauniit hampaatkin. Tosin geenit varmaan perimmäinen syy, olen pitkä ja hoikka ja minulla on symmetriset kasvot.

Vierailija

Jopa kasvoista ei niin klassisen kauniit naiset voivat olla upeita jos kantavat itsensä itsevarmasti. Vartaloon voi vaikuttaa treenillä ja ruokavaliolla j vaatteilla on myös suuri merkitys. Löydä oma tyyli mikä imartelee vartaloasi ja käytä sinulle sopivia värejä. Hiusten väri ja leikkaus auttavat myös paljon. Kasvoihin vaikuttaa hyvä iho eli kunnon ihonhoito tuotteet ja kosmetologi käynnit sekö tupakoimattomuus ja runsas veden juonti. Kevyt meikki peittää pienet virheet ja korostavat hyviä puolia. Jos nämä asiat ovat kunnossa et voi olla ainakaan ruma!!!

Vierailija

Monista viesteistä huokuu sellainen ajatus että jos pääsee lähemmäs tietynlaista ihannetta, niin sitten on kaunis.

Mutta meneekö se niin? Tuleeko se kauneuden kokemus sitä kautta?

Vierailija

Hankkiuduin eroon silmälaseista, kasvatin pitkät hiukset ja luovuin "ikäiselleni sopivista" vaatteista. Kauniin minusta kuitenkin teki vasta joidenkin ihmisten kauniit ja vilpittömät sanat. Hymystäni tuli aito.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monista viesteistä huokuu sellainen ajatus että jos pääsee lähemmäs tietynlaista ihannetta, niin sitten on kaunis.

Mutta meneekö se niin? Tuleeko se kauneuden kokemus sitä kautta?

Kyllä se ihan niin menee. Mutta sulla on selvästi jokin muu ajatus. Olisi reilua, että kertoisit sen meillekin, kun kuitenkin jotain epämääräistä vihaiset.

Vierailija

En ole kaunis, enkä edes halua olla. Olen lihava, ruma, köyryselkäinen. Ja haluan tietoisesti olla juuri tällainen, aktiivisena vastalauseena nykymaailman ulkonäkökeskeisyyttä vastaan. 

Vierailija

MInut kasvatettiin kauniiksi. Toisin sanoen vanhempani antoivat aina ymmärtää, että olen sen näköinen kuin pitääkin. En välttämättä ollut, jos sitä mittattaisiin keskimääräisillä ihanteilla, mutta vanhempani antoivat aina ymmärtää, että juuri tämmän näköinen minun kuuluukin olla. Niinpä kasvoin pitämään itseäni kauniina ja tilanteeseen sopivan tyylikkäänä - myös sadevaatteissa tai työvaatteissa, tukka pois tieltä sullottuna ja meikittä, jos sattui sellainen tilanne, että noin oli viisasta olla. Olen kaunis myös silloin kun en kerää huomiota vaan keskityn asiaan ja tehtävään, joka voi hyvinkin olla jonkun muun valokeilaan tuominen. Itse asiassa tuollaisessa tilanteessa kuka vaan on kauniimpi, jos ei vedä huomiota puoleensa väärässä kohdassa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat