Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan sitä kun joku istuu viereen bussissa

Vierailija

Ahdistaa ja tämä tapahtuu joka päivä :(

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Käypä joskus istumassa bussissa vaikkapa Intiassa. Voi olla, ettei Suomen "vieressä" tunnukaan enää yhtään ahdistavalta.

Vierailija

Ei auta muu kuin ostaa oma auto. Siinä voi määritellä ihan itse viereentulijat. 

Kas kun joukkoliikennevälineissä voi istua vapaalle paikalle kysymättä ahdistaako kenties.... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käypä joskus istumassa bussissa vaikkapa Intiassa. Voi olla, ettei Suomen "vieressä" tunnukaan enää yhtään ahdistavalta.

Olen kokenut kehitysmaan täyden junan, tuntui yhtä ahdistavalta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei auta muu kuin ostaa oma auto. Siinä voi määritellä ihan itse viereentulijat. 

Kas kun joukkoliikennevälineissä voi istua vapaalle paikalle kysymättä ahdistaako kenties.... 

Mulla ei ole ajokorttia tai rahaaaaaaaa. Ap

Vierailija

Niin minäkin.

Olen tyytyväinen, jos vieressä istuja ei koske minuun ja istuu omalla penkillään.

Kaameinta on, jos viereen istuu jalat harallaan oleva mies, joka nojaa minuun selatessaan matkapuhelintaan tai paksu nainen, jonka kyynärpää uppoaa minuun.

Jos joudun istumaan jonkun viereen, niin en todellakaan koske tai nojaa häneen. 

Osa ihmisistä haluaa jostain käsittämättömästä syystä koskettaa myös vieraita ihmisiä. Pidän tilannetta kamalana.

Siirryn bussissa, jos viereeni ahtautuu joku tönijä tai yskijä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi syy miksi kannattaa ajaa omalla autolla.

Eikä ole! Oma auto on liian epäekologinen ja kallis. Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat