Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaatteko koskaan tuntemattomaan numeroon?

Vierailija
29.11.2015 |

Itse en nykyään vastaa, koska minulla on ollut niistä ikäviä kokemuksia. Kaverini on kuitenkin sanonut, että pitäisi vastata, koska soittaja voi olla joku (tuttu) henkilö, jolla on prepaid-liittymä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen aikuisen elämää oikeasti koskettaa pilasoitot?

Samaa mietin, mulle on joku soittanut pilasoiton viimeksi varmaan lankapuhelinaikaan...

Minkälainen ihminen pitää olla että hänelle nykyaikana soitetaan pilasoittoja? Muu kuin keskenkasvuinen teini...

Opettajalle? Tosin pilasoitot taisi tosiaan mennä muodista lankapuhelinten myötä. Nykyään on vaan prepaideista lähetetyt vittuilutekstarit, ja niitähän on paha estää.

Vierailija
62/67 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko AP kertoa, minkä laisia "huonoja" kokemuksia sinulla on? >:D

Haluanpas tietää :D

No kerran tuli pilasoittoja muutamilta muka puhelinmyyjiltä. Taisivat olla silloisia luokkakavereitani ammattikoulusta. Nyt kun näitä vastauksia luin, niin jospa sitä sitten taas vastaisi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Misi en? Mitä pahaa siitä voi tapahtua, jos ei tiedä kuka soittaa? Voin aina lyödä luurin kiinni.

Omituisia olette, jos luulette, että soittajalla on teihin jotain valtaa...

Vierailija
64/67 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mikä siinä oikein on, ettette vastaa niihin "tuntemattomiin" numeroihin?? Mitä siinä voi oikein tapahtua, jos vastaatte niihin?? Itse vastaan aina kaikkiin puheluihin mitä tulee ja mitään pahaa ei ole vielä tapahtunut! Joskus joku puhelinmyyyjä soittaa, mutta heillekin voi sanoa, että kiitoksia en tilaa yhtään mitään.

Lähtökohtana on käsittääkseni se, että jos joku soittaa tuntemattomasta numerosta, niin jotain asiaa on ja ainakin minä haluan tietää mitä asiaa.

Vierailija
65/67 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan kansanedustaja se oli, jolla oli puhelin pois päältä, kun sille olisi soitettu, että hänen poikansa on kuollut. En ymmärrä niitä, jotka sulkevat yöksi puhelimen. Eihän lankapuhelintakaan yöksi irrotettu seinästä.

Vierailija
66/67 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut numerot puhelin hylkää automaattisesti ja tuntemattomiin numeroihin vastaan varauksella ja odotan hetken että Fonecta Caller hakee numeron tiedot. Yleensä löytyy näiden puhelimyyjien firman numerot ja sitten en vastaa siihen. Numero joutuu seuraavaksi estoluetteloon jottei samasta numerosta enään soitella. Virastojen numerot yleensä huomaa alusta, jos on 02xxxxx .

Vierailija
67/67 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina. Ja kannattaa. Viimeksi henkilö, joka soitti tuntemattomasta numerosta oli ystävä. Oli ollut auto-onnettomuudessa ja oma puhelin oli mennyt hukkaan. Soitti, että jos voisin mennä sairaalaan hakemaan (selvisi mustelmilla) ja että yritetään mennä katsomaan toista ystävää, joka oli samassa autossa. Oli saanut lievän aivoverenvuodon ja joutui jäämään sairaalaan joksikin aikaa. Eli kannattaa vastata, koskaan ei voi tietää kuka ja miksi soittaa. Kaupustelijoille osaan sanoa ei kiitos.

T. N21