Monelta joudutte huomenna heräämään?
Kommentit (42)
Jos laitan lapsia kouluun noin seitsemän aikaan, jos isänsä voin nukkua pidempään ei vielä ole puhuttu/sovittu asiaa.
Ajattelin olla reipas ja herätä 7.00 niin pääsee mahdollisimman ajoissa kirjastolle tekemään opiskeluhommia...
Laitoin herätyskellon soitamaan 7:45 että kerkeäisin kertailemaan matikkaa ennen koetta. Kissakin varmaan herättelee jo siihen aikaan, mutta jos väsyttää niin joskus 9 aikoihin sitten.
Neljältä saa herätä, kuudelta on pakko herätä, että ehtii töihin.
Herätyskello on 7:45, mutta todennäköisesti torkutan puoli tuntia... Koulu alkaa 8:30, mutta mä voin kävellä tunnille suoraan sängystä, ja koulumatka on noin 20 metriä.
Klo 8:00. Onneksi saa nukkua noinkin pitkään. Silta-sarjan jätän kuitenkin huomiselle, kun nyt jo väsyttää. :)
Kuka tämmöistä typerää edes kysyy, kapeaa on oma elämä, voi räkä mitä porukkaa, vastailevat vielä. Teettekö kakan aamulla vai illalla, kai vastaatte
Herätys 6:50 ja tuosta torkutan kymmenen minuuttia....sängystä nousen siis seiskalta. Töissä olen joskus ysin maissa, liukuva työaika onneksi.
Viimeistään kymmeneltä niin ehtii lenkittää koiran ja käydä suihkussa ennen tenttiä kello 12.
En käytä herätyskelloa. Koira herättää jossain vaiheessa aamulla, käytän sen ulkona, syön aamiaisen, avaan tietokoneen ja ryhdyn töihin. Useimmiten koira haluaa ulos klo 7-8.
8.15. Töissä pitää olla 9.15, matkaan kuluu 50minsaa. Onneksi on iltavuoro huomenna!
04:45, koiran kanssa ulos, suihkuun 05:15, siitä vaatteet niskaan ja autolle. Töissä pitäisi olla 06:00, yleensä olen 06:05.
Joskus kerkeää syödä puolikkaan leivän lähtiessä. Mies
Herään sitten kun haluan :o) varmaankin nyt huomenna maanantaina 09:00 ja siitä sitten kuntoilemaan ja fysiikkaa huoltamaan :)
Vierailija kirjoitti:
5:50 :(
Minä myös
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämmöistä typerää edes kysyy, kapeaa on oma elämä, voi räkä mitä porukkaa, vastailevat vielä. Teettekö kakan aamulla vai illalla, kai vastaatte
Harvemmin illalla kakkaan ennen nukkumaan menoa. Aamulla taas jänskättää tuleeko se ennen töihin pääsyä vai voiko tapahtuman hoitaa työajalla työnantajan piikkiin. Mitenkähän huomenna käy? Jää nähtäväksi. Kyllä elämä on jännittävää...
Jos lapsi antaa nukkua niin toivottavasti herään vasta 7.30 kellonsoittoon.
4.45. Töissä pitää olla 5.30.