Olen pettynyt naiseeni

Vierailija

Miten usein teillä siivotaan? Naiseni siivoa n. kerran viikossa ja edellinen naiseni imuroi ja pyyhki pölyt 1-2 päivän välein. En ole tyytyväinen asioiden nykyiseen kulkuun ja mietin vain, että olenko kohtuuton, jos vaadin siivousta esim. 2 päivän välein.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sinua tarttumasta pölyhuiskuun?

Meillä on työnjako, nainen imuroi ja pyyhkii pölyt ja hoitaa esiintyvät roskat roskiin.

Vierailija

Helppo ratkaisu, nainen siivoaa kerran viikossa ja sinä loput kerrat, kun kerran tiheämpää siivoamista kaipaat. Ja jos sulle ei äitisi siivoamista opettanut, niin naisesi varmaan mielellään opettaa. Ainut tapa saada haluamansa jälki on tehdä itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten kotityöt sujuvat itseltäsi? Siivoojan saa palkkaamalla, kumppanuus ja avioliitto ihan muuta.

Mulla on tiskit puoliksi, auton huolto, saunan lämmitys, kodin remontit sekä kerran vuodessa huolehdin rännit puhtaaksi ja tarkastan katot yms. asunnon kunnon. Nainen hoitaa imuroinnit ja pölyt ja pikku roskat, mutta en ole aivan ollut viimeaikoina tyytyväinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kotityöt sujuvat itseltäsi? Siivoojan saa palkkaamalla, kumppanuus ja avioliitto ihan muuta.

Mulla on tiskit puoliksi, auton huolto, saunan lämmitys, kodin remontit sekä kerran vuodessa huolehdin rännit puhtaaksi ja tarkastan katot yms. asunnon kunnon. Nainen hoitaa imuroinnit ja pölyt ja pikku roskat, mutta en ole aivan ollut viimeaikoina tyytyväinen.

Eli et tee paljon paskaakaan. Imurin varteen mars!

Vierailija

Pesen myöskin pyykkiä. Hoidan myöskin asunnon kaikki muutkin työt kuten aurauksen ylläpidon (välillä auraan itsekin) ynnä muut asiat, jotka unohtuvat helposti. Tilaan öljyt ja huolehdin, että asiat ovat kunnossa. Nuohoan jne.

aloittaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, helpoimmalla ja halvimmalla pääset kun eroat "naisestasi" ja palkkaat ihan oikean siivoojan. Naisesi ei varmaan ole tajunnut,mettä siihen virkaan hänet otit, jos mitään palkkasopimustakaan ei ole tehty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli et tee paljon paskaakaan. Imurin varteen mars!

Niitä töitä on aikapaljon enemmän, kun tuntuu vain että asiat ovat kunnossa itsestään. Unohdin mainita, että pilkon myöskin puita n. 10 kuutiota talvea varten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pesen myöskin pyykkiä. Hoidan myöskin asunnon kaikki muutkin työt kuten aurauksen ylläpidon (välillä auraan itsekin) ynnä muut asiat, jotka unohtuvat helposti. Tilaan öljyt ja huolehdin, että asiat ovat kunnossa. Nuohoan jne.

aloittaja

Entä jos vaihdatte töitä päikkäin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, helpoimmalla ja halvimmalla pääset kun eroat "naisestasi" ja palkkaat ihan oikean siivoojan. Naisesi ei varmaan ole tajunnut,mettä siihen virkaan hänet otit, jos mitään palkkasopimustakaan ei ole tehty.

Ikävä näkökanta, omasta mielestäni teen ainakin 50% talon töistä.

Vierailija

Eli aloittaja ei tee lähellekkään puoliakaan päivittäisistä töistä. Ja luettelee sitten tuollaisia kerran tai kahdesti vuodessa tehtäviä töitä tilalle. Auton huolto ja rännit, joopa joo.

Kannattaa so ehdottaa puolisolle vaikka päivittäistä imurointia. Voi herätä siihen kuinka epätasa-arvoinen teidän työnjako on. Ja saat ruveta jatkossa siivoamaan oman asuntosi ihan yksin ja niin usein kuin haluat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat