Jos ei muista baari-illasta mitään, miten voi tietää ettei ole pettänyt?

Vierailija

Eli siinä se kysymys jo tulikin. Mieheni ei muista baari-illastaan mitään, mutta väittää ettei ole hölmöillyt tai pettänyt. Mistä sen voi tietää jos ei muista?! Hän suuttui kun tivasin asiaa häneltä.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Pilaat hyvän selityksen jolla voi aina kuitata epäselvät katoamiset, siksi suuttuu.

Ja voihan se olla ettei muistakkaan mutta haluaa uskoa ja uskotella sinulle ettei ole pettänyt (perhesovun vuoksi).

Itse kokisin jo sellaisen kännäämisen ettei muista mitään pettämisenä. Ei kuulu normaalin aikuisen tapoihin.

Vierailija

Mutta entä jos pettämisenä kokee myös avoimen flirttailun/toisen naisen käpälöinnin/tuntemattoman naisen halailun? En itse kyllä voisi vannoa etten olisi tehnyt mitään ylläolevaa jollekin miespuoliselle henkilölle, mikäli en oikeasti muistaisi illasta mitään.

Vierailija

Jos on niin kännissä että ei muista yhtään mitään niin voisi luulla että siinä kunnossa ei kykene mihinkään muuhunkaan. Toki tuohon muistamattomuuteen on aina helppo vedota.

Vierailija

Itselläkin menee baari-illat joskus lujaa ja aina ei muista heti mitään. Sen jälkeen kun joku muistuttaa, alkaa itsekin muistamaan. Vaikka en muistaisikaan olenko pannut vai en, niin kyllä sen aamulla itse tietää. Ja kaveritkin pitää sen verran huolta, että tietää mihin olen menossa jos jonkun matkaan aina välillä päädyn. Eli heiltä viimeistään kuulisi jos ei itse tietäisi. Tämä pätee myös toisin päin, eli en siis itse ole läheskään aina se joka juo muistinsa. :) Tilanteeseesi on paha sanoa mitään, kun ei tunne miestäsi eikä hänen kavereita. Luulisin kyllä, että hän tietää onko pannut jotakuta vai ei. Ja mitä hölmöilyyn tulee, niin ainakin oman kokemuksen perusteella lähes aina muistinsa juonut on jotain hölmöillyt, ei aina tietysti mitenkään kovin pahasti, mutta jotain pieniä juttuja käytännössä aina.

Vierailija

Ihminen, joka ei ole pettäjä ei petä vaikka filmi menisi katki. Ja jos tietää, että ei ole pettäjä, niin eipä sitä ole mitään syytä sellaisesta itseään epäilläkään.

Vierailija

Ei varmaan panemaan pystykään mutta pussaillu, halaillu, lääppiny muita naisia tai ehdotellut jotain, aivan varmasti! Ei ole miestä joka ei baarissa naisia katselis ja pokailis, ei vaikka olis suhteessa.

Vierailija

Mieheni joskus sanoi että ei muista illasta mitään..ja puhelimesta löytyi sit naisten numeroita joita tallentanut ja keille soitellut. Edelleen väitti ettei muista mitään eikä tiedä mistä ne numerot on ilmestynyt.. Että sellasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan panemaan pystykään mutta pussaillu, halaillu, lääppiny muita naisia tai ehdotellut jotain, aivan varmasti! Ei ole miestä joka ei baarissa naisia katselis ja pokailis, ei vaikka olis suhteessa.
Tässä elävä esimerkki harvinaislaatuisen typerästä naisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä pääteltävissä, että en ole mies vai se, että sinä olet väärässä?

Roadwalker
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse en ole koskaan ketään baarista pokaillut, vaikka sinkkuna olisinkin ollut. joitakin kertoja on kyllä varmasti pakko naista katsoa, kun baarissa on niin paljon porukkaa, että jossain vaiheessa se katsee osuu väkisinkin naispuoliseenkin ellei pidä katsessa ihan koko aikaa omissa jaloissaan.

Vierailija

Ap kysyy miksi mies sitten suuttuu jos kysyn häneltä tuon saman kysymyksen? Että miten hän voi olla niin varma omasta käytöksestään jos sanoo ettei muista mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap kysyy miksi mies sitten suuttuu jos kysyn häneltä tuon saman kysymyksen? Että miten hän voi olla niin varma omasta käytöksestään jos sanoo ettei muista mitään.

Jos mies saa toosaa niin harvoin että jokainen kerta syöpyy mieleen kristallinkirkkaasti. Siksi voi olla varma.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat