Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkoholisti - kysy mitä vaan

Vierailija
29.11.2015 |

Kysymyksiä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten päädyin tähän. Olen 20v mies. N. 15-20 kaljaa menee joka ilta.

Olen yhdesti yrittänyt hakea apua

Juot siis 105-140 kaljaa / viikko. Mistä saat 400-600€/kk kaljarahaa ja väitätkö ettei heijastu terveyteen mitenkään vaikka nuori oletkin? Teetkö muuta vai ootko aina kännissä/darrassa?

Vierailija
42/45 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu kuntasi päihdepoliklinikalle nyt aluksi. Kun pääset katkolle, voit sen jälkeen hakeutua Minnesota-hoitoon, vaikka niillä omilla varoillasi. Päivä kerrallaan. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua saat A-klinikalta, löydät varmasti kuntasi nettisivuilta tiedot, missä sijaitsee.

Eipä kovin moni alkoholisti vielä 20-vuotiaana ole mikään puliukko, eikä kukaan sityä nuorena päätä. Mutta se, että sinä olet itsestäsi huolissasi, on nyt kaikista tärkein asia, jota sinun tulee kuunnella. Sinä voit muuttaa omaa elämääsi, ei kukaan muu, niin me kaikki omaa elämäämme säätelemme. Olosuhteiden uhriksi ei kannata jääädä.

Vieroitusoireet voi olla vaikeat, mutta eivät taatusti kestä niin kauaa kuin juomisesta aiheutuva helvetti. Lisäksi tarvitset apua myös katkaisun jälkeen, siihenkin saat apua a-klinikalta.

Tsemppiä!

Vierailija
44/45 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua saat A-klinikalta, löydät varmasti kuntasi nettisivuilta tiedot, missä sijaitsee.

Eipä kovin moni alkoholisti vielä 20-vuotiaana ole mikään puliukko, eikä kukaan sityä nuorena päätä. Mutta se, että sinä olet itsestäsi huolissasi, on nyt kaikista tärkein asia, jota sinun tulee kuunnella. Sinä voit muuttaa omaa elämääsi, ei kukaan muu, niin me kaikki omaa elämäämme säätelemme. Olosuhteiden uhriksi ei kannata jääädä.

Vieroitusoireet voi olla vaikeat, mutta eivät taatusti kestä niin kauaa kuin juomisesta aiheutuva helvetti. Lisäksi tarvitset apua myös katkaisun jälkeen, siihenkin saat apua a-klinikalta.

Tsemppiä!

Kiitos! Tuntuu hyvältä että joku tsemppaa.

Vierailija
45/45 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse entinen alkoholisti. Menin katkolle syksyllä 2008. Siellä aloitettiin sellaisella lääkkellä kuin xanor.

Ne on ammattilaisia siellä, eikä syytä sinua mistään. Alkoholismi on yhtä tappava sairaus kuin syöpä.

Mutta niin alkoholismi kuin syöpäkin hoidettuna, ei olekaan vaarallisia.

Minulle lääkäri kirjoitti 80 luvulla masennukseen sellaisia lääkkeitä kuin Xanor, joihin jäin koukkuun saman tien. 6 vuotta niitä syötyäni sama lääkäri lopetti reseptien kirjoittamisen ja minä jatkoin masennukseni parantelemista viinalla. Nyt olen onneksi päässyt molemmista, mutta en läheskään vaurioitta.