Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mielestänne seksisuhteesta tulla vakava?

nainen19v

itselläni oli aluksi seksi suhde keväällä mutta sitten kun näki sitä miestä joka päivä kiinnyin häneen ja hän minuun vaikka aluksi sanoi ettei halua sitoutua,heti kun suhteemme muuttui vakavaksi en voisi kuvitellakkaan harrastavani seksiä muitten kanssa ja mikä tärkeintä luottamus pelaa ! 8kk nyt tunnettu ja molemmat ovat rakastuneita :)

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
itselläni oli aluksi seksi suhde keväällä mutta sitten kun näki sitä miestä joka päivä kiinnyin häneen ja hän minuun vaikka aluksi sanoi ettei halua sitoutua,heti kun suhteemme muuttui vakavaksi en voisi kuvitellakkaan harrastavani seksiä muitten kanssa ja mikä tärkeintä luottamus pelaa ! 8kk nyt tunnettu ja molemmat ovat rakastuneita :)

No jos panisin jotakin mimmiä, jolla olisi kirjallinen ulosanti tuolla tasolla, niin kyllä varmasti jäisi panemisen asteelle...

Vierailija

No sitä vaan että jotkut väittävät että seksi suhteet ei kestä mutta kysyin mielipidettäni että miksei voisi tulla vakavaa suhdetta jos akussa olikin kyse vain seksisuhteesta nykyään seurustellaan

Vierailija

Eihän sitä seksisuhteen naista oikein haluta, sillä siinä on yleensä dipattuja reilusti muitakin munia ja sellainen nainen ei parisuhteeseen oikein kelpaa. Ihmoisetkin supisee selän takana, että toi nai sen huoran

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä seksisuhteen naista oikein haluta, sillä siinä on yleensä dipattuja reilusti muitakin munia ja sellainen nainen ei parisuhteeseen oikein kelpaa. Ihmoisetkin supisee selän takana, että toi nai sen huoran

No oli miten oli onhan molemmilla ollut aiempia kumppaneita ni miksi nainen heti olisi se huora kyllä koen olevani täysin sitoutunut ja hän myös eikä pidä jäädä miettimään menneisyyttä . Aluksi mies ei halunnut suhdetta kun minä taas halusin ja siitä miehestäni se oli seksi suhde itse halusin enemmän mutta nyt ollaan vietetty niin paljon aikaa yhdessä että seurustellaan ja olen onnellisempi kuin koskaan sanoi kuka mitä tahansa mutta minun mielestä vaikka aluksi suhde perustuu seksiin niin jotkut niistä voi päätyä onnelliseen suhteeseen ei tietysti kaikki mutta itse olen esimerkki siitä että voi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat