Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan poikaystäväni kaveria, mitä tehdä?

Vierailija

Poikaystävälleni ja minulle on viime aikoina tullut paljon riitaa ja syy on mitä naurettavin. Vihaan erästä hänen kaveriaan. Kyseinen kaveri haukkui minua, tosin siitä on pitkä aika jo, mutta en ikinä saanut anteeksipyyntöä. Hän haukkuu ja pilkkaa myös minun kavereitani. Muutenkin kaverilla on epämiellyttävä vaikutus poikaystävääni: hän vajoaa täysin samalle lapselliselle tasolle kuin kaverinsa. Inhottavinta tässä tilanteessa on se, että olen puhunut poikaystävälleni ja kertonut, miksi en pidä kyseisestä henkilöstä. Olen saanut vastaukseksi vain sen, että hänen sanomisiaan ei kuulemma kannata ottaa tosissaan. Minusta tuntuu, että poikaystäväni valitsee aina mielummin kaverinsa. Tapahtui nimittäin niin, että parhaalla ystävälläni oli syntymäpäiväjuhlat, joihin poikaystäväni oli kutsuttu, sille ystäväni ja poikaystäväni ovat myös aika läheisiä kavereita. Poikaystäväni kuitenkin skippasi juhlat, koska pelasi koko illan vihaamani kaverinsa kanssa. Tämä yksi kaveri todella kiehauttaa vereni ja en pidä yhtään siitä, että poikaystäväni viettää hänen kanssaan aikaa. Tiedän, että teen väärin kun kiukuttelen poikaystävälleni asiasta todella usein, mutta en vaan voi sille mitään, että vihaan kaveria ja hänen lapsellista käytöstään. Hän selvästi kuvittelee pystyvänsä arvostelemaan muita, ja poikaystäväni vain nauraa vieressä. En tiedä mitä tehdä ja kuinka selvitä tilanteesta, sillä tälläkin hetkellä tahtoisin vain ottaa etäisyyttä poikaystävääni, sillä tunnen oloni loukatuksi hänen puolustaessaan kaveriaan. Toisaalta tiedostan myös sen, että itse käyttäydyn lapsellisesti, mutta haluaisin vain ratkaisun, varsinkin kun riitelemme asiasta paljon.

Kommentit (4)

Vierailija

poikkis vaihtoon. jos ei sua arvosta niin et sä sitä voi muuttaa. typerä mies on typerä mies, se ei muutu vaikka kuinka toivois. joten sano sille good bye ja eti parempi

Vierailija

Kosta poikaystävällesi ja menen sen kaverin kanssa sänkyyn. Oppiihan poikaystäväsi kunnioittamaan sinua.

Vierailija

Itsekään en tykkää yhdestä miehen kaverista. Hän on suututtanut minut, mutta pyytänyt anteeksi poikaystäväni kerrottua hänelle että pahoitin mieleni.

Eli sanoisin että poikaystäväsi suhtautumisessa on jotain vikaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat