Vihaan poikaystäväni kaveria, mitä tehdä?

Vierailija

Poikaystävälleni ja minulle on viime aikoina tullut paljon riitaa ja syy on mitä naurettavin. Vihaan erästä hänen kaveriaan. Kyseinen kaveri haukkui minua, tosin siitä on pitkä aika jo, mutta en ikinä saanut anteeksipyyntöä. Hän haukkuu ja pilkkaa myös minun kavereitani. Muutenkin kaverilla on epämiellyttävä vaikutus poikaystävääni: hän vajoaa täysin samalle lapselliselle tasolle kuin kaverinsa. Inhottavinta tässä tilanteessa on se, että olen puhunut poikaystävälleni ja kertonut, miksi en pidä kyseisestä henkilöstä. Olen saanut vastaukseksi vain sen, että hänen sanomisiaan ei kuulemma kannata ottaa tosissaan. Minusta tuntuu, että poikaystäväni valitsee aina mielummin kaverinsa. Tapahtui nimittäin niin, että parhaalla ystävälläni oli syntymäpäiväjuhlat, joihin poikaystäväni oli kutsuttu, sille ystäväni ja poikaystäväni ovat myös aika läheisiä kavereita. Poikaystäväni kuitenkin skippasi juhlat, koska pelasi koko illan vihaamani kaverinsa kanssa. Tämä yksi kaveri todella kiehauttaa vereni ja en pidä yhtään siitä, että poikaystäväni viettää hänen kanssaan aikaa. Tiedän, että teen väärin kun kiukuttelen poikaystävälleni asiasta todella usein, mutta en vaan voi sille mitään, että vihaan kaveria ja hänen lapsellista käytöstään. Hän selvästi kuvittelee pystyvänsä arvostelemaan muita, ja poikaystäväni vain nauraa vieressä. En tiedä mitä tehdä ja kuinka selvitä tilanteesta, sillä tälläkin hetkellä tahtoisin vain ottaa etäisyyttä poikaystävääni, sillä tunnen oloni loukatuksi hänen puolustaessaan kaveriaan. Toisaalta tiedostan myös sen, että itse käyttäydyn lapsellisesti, mutta haluaisin vain ratkaisun, varsinkin kun riitelemme asiasta paljon.

Kommentit (10)

Vierailija

Minkä ratkaisun? Eihän tossa ole vaihtoehtoina kuin se että pakotat poikaystäväsi luopumaan ystävästään tai se että sä pidät mölyt mahassasi.

Vierailija

On äärimmäisen vaikeaa pitää mölyt mahassani, koska poikaystäväni kaveri pilkkaa ja huomauttelee ikävään sävyyn minun ystävälleni. Myös se, että vaatisin poikaystävääni luopumaan kaveristaan tuntuu oudolta ja mietin menisikö se vähän liian pitkälle.
-ap

Vierailija

Nusaise sen poikaystävän kaverin kanssa. Tästä seuraa 99% todennäköisyydellä se, että poikaystäväsi hermostuu koko tyyppiin, eikä halua olla enää missään tekemisissä, jolloin pääset tästä tyypistä kätevästi eroon. Kaupanpäälliseksi saat seksiä.

Vierailija

Huh, olisipa mullakin noin niin saisi sentään vittuilla ja kuittailla takaisin. Mutta ei, mun avomiehen kaveri (vanhempi, käynyt siis enemmän kouluja kuin minä ja "korkeampia" kouluja kuin avomieheni ja heidän kaveriporukkansa jäsenet.

On niin kuule kusi noussut päähän. Hän puhuu vain itsestään, kaatamistaan naisista yksinkertaisesti saa muut (ainakin minut) tuntemaan itsensä jotenkin huonommiksi -.- Lesoilee jollain työjutuilla (ovatkohan tottakaan) ja saa opparinkin kuulostamaan joltain nobelin arvoiselta. Jos hänelle kertoo esim että mummoni kuoli niin hän keskeyttää ja alkaa puhumaan jostain tutustaan joka teki itsemurhan ja nyt on niin paha mieli niin paha mieli -.-'  Korttipelin säännötkin hän selittää ns. sivistyssanoin, jotta hän saisi paasata ensikertalaisille "miten ette muka tajuu?????" 

Kävin itse lukion superpaljon paremmin arvosanoin kuin hän. Pääsisin hänen alalleen (=kouluun) suoraan papereilla jos haluaisin. Mulla ei ole mitään tarvetta kertoa tätä hänelle. Mies ja kaverit tottuneet jo tohon.. En ymmärrä en. 

Kuulostaa kyllä niin teiniltä tää mun teksti mutta veri oikein kiehuu kun ajattelenkin tätä tyyppiä:-D 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
. Hän selvästi kuvittelee pystyvänsä arvostelemaan muita, ja poikaystäväni vain nauraa vieressä.

Mite hän mielestäsi KUVITTELEE pystyvänsä arvostelemaan muita. Ei hän kuvittele, vaan hän pystyy, koska poikaystäväsi tukee hänen toimintaansa.

Sinä et ole tainnut ihan uskaltaa katsoa totuutta silmiin.

Vierailija

Joillakin nyt vaan on vaan vähän vittumainen huumorintaju. Ei aukene kaikille.

Mielestäni, et voi etkä saa määrätä poikakaverisi kavereista. 

Relaa ja annan poikaystäväsi kaverata kavereidensa kanssa. Sun ei tarvii viettää aikaa tuon kaverin kanssa. Ole omiesi kanssa. Tuskin itsekkään annat poikaystäväsi määrätä kavereistasi.

Vierailija

poikakaveri vaihtoon. typerä mies on typerä loppuun asti, se mihinkään muutu. Eli jätä se, ja eti parempi. Ja nyt ylläpito hei, mun viestejä poistetaan ilman syytä jatkuvasti..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat