Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku on polttanut pilveä, kauan se haju pysyy?

Vierailija

Mietin vain, kun poikaystävälläni on tapana poltella joskus satunnaisesti pieniä määriä (mikä on minulle ihan ok)

Poltteli toissapäivänä joissain kaverinsa synttäripippaloissa. Tähänkin pyysi minulta erikseen että onhan ok, koska oli tulossa luokseni juhlien jälkeen. Sanoin että on ok.

Eilen oltiin yhdessä eräällä keikalla, jonne tulin muutaman tunnin häntä myöhemmin. Huomasin loppuillasta, että haisee ihan siltä kuin olisi poltellut. Ei vahvasti, mutta suudellessa huomasin.

Kysyin häneltä, että poltteliko tänäänkin. En edes mitenkään syytävästi, kunhan kysyin kun ihmettelin hajua.

Kielsi asian ja alkoi ihmettelemään miten se muka vielä haisee. En kyllä ymmärrä miksi valehtelisi asiasta, koska olen sanonut ettei minua haittaa hänen satunnaiset polttelunsa ollenkaan.

Onko siis mahdollista että tuo haju pysyy useamman suihkun jälkeenkin? Alkoi vähän epäilyttää ja ärsyttää jos valehteli tuosta asiasta ns. turhaan.
Miehellä oli eri vaatteet, joten ei voinut vaatteetkaan haista.

Kommentit (15)

Vierailija

Ei pitäisi haista enään kun on kerran suihkussakin käynyt. Tais olla poltellu. Mäkin oon joskus aikoinani poltellu ja silloisessa työpaikassakin oltais jo kyllä sanottu jos olisin haissut :D

Vierailija

Ihme ragea täällä. Heh heh jooo.... Ihminen siis ihminen käyttää puhdasta luonnontuotetta ja sä täällä raivoot! Mikä sun probleema oikein on? Koita relata ja heittää toi sun kyylä asenne pois vai oot sä kyttä? Pilvi on puhdas luonnontuote ja paha ei millään tavalla. Se avaa katos aisteja ja sitten sä voit paremmin kun vedät hötsit.

Ihme oot kyllä oikea natsi kyttää ja kantelet....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihme ragea täällä. Heh heh jooo.... Ihminen siis ihminen käyttää puhdasta luonnontuotetta ja sä täällä raivoot! Mikä sun probleema oikein on? Koita relata ja heittää toi sun kyylä asenne pois vai oot sä kyttä? Pilvi on puhdas luonnontuote ja paha ei millään tavalla. Se avaa katos aisteja ja sitten sä voit paremmin kun vedät hötsit.

Wtf?

Vierailija

Niin ja jos selvät pöllähdyksen hajut on nenään tullut niin silloinhan joku on jossain lähistöllä poltellut.

Vierailija

Kai ymmärrät että suomessa huumeet ovat laittomia ja täm'nkin viestin voisi helposti vinkata nettipoliisille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
miltä se haisee edes?? kuvailkaa mulle :D kun en oo ollu tekemisissä asian kanssa koskaan

Hyvä niin.

Vierailija

Kyllä se tarttuu hiuksiin ja esim. partaan aika tiukastikin. Ja harmillisen moni mies ei muuten pese partaansa kunnolla, hyi ällötys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Taikasienetkin" ovat ihan luonnontuote, mutta en silti lähtisi niitä kenellekään suosittelemaan..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että suomessa huumeet ovat laittomia ja täm'nkin viestin voisi helposti vinkata nettipoliisille?

Siinäpä vinkkaat. Poliiseilla on varmasti parempaakin tekemistä kuin tutkia mahdollisesti tapahtunuttta kannabiksen käyttöä. Laillistaa pitäisi niin ei tarvisi kenenkään inistä laittomuudesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat