Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset eivät kuulemma halua siivota työkseen

Vierailija
29.11.2015 |

Mutta itse vaan mietin, että miksei minulle vuosien työttömyyden aikana ole tullut yhtään työtarjousta työkkäristä siivoojan työstä eikä niitä työpaikkoja muutenkaan tunnu olevan erityisemmin vapaana.

Todella moni työtön tekisi mielellään myös niitä siivoojan hommia (jopa osa-aikaisena tai pätkissä), mutta jos työnantajien ei muka-työvoimapulan vallitessa edes kiinnosta niitä töitä tarjota heille, niin ongelma taitaa olla jossain ihan muualla kuin suomalaisten työhaluttomuudessa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivojan palkalla ei elä. En menisi siivomaan. Vähintään 2000e kuussa on tienattava että työ kannattaa.

Tuolla asenteella loppuisivat lastenhoitajat päiväkodeista.

t. peruspalkka 1955e/kk

Niipä. Kyllä sitä vähemmällä pärjää aivan mainiosti, tähänhän opiskelijana tottuu. Nyt saan tienata max 600 e per kk eli olisi tuo 2000 erittäin hieno edistys tuloihi

Vierailija
42/42 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt siivoojan töitä nyt noin 4 vuotta (ilman koulutusta) erilaisissa paikoissa. Paskaahan tämä on, joskus ihan kirjaimellisesti. Ihmiset katsovat säälivästi tai pitkin nenänvarttaan. Palkkakin on huono, vähän alle kympin atm. Eikä ole edes täyttä päivää, muutama tunti vain..

Etkö ole ajatellut hankkia jotain tutkintoa? Opintojen ohella voi jatkaa siivoojan hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi