Miehiä ei kiinnosta iloinen, reipas, normaalipainoinen,

Vierailija

ok-näköinen tavallinen nainen, joka on yleisesti ottaen tyytyväinen elämäänsä. Miehiä kiinnostaa erittäin kauniit, tyytymättömät ja epätasapainoiset naiset, jotka ovat riippuvaisia miehestä. Miehet eivät halua tasaisen turvallista naista.

Sivut

Kommentit (21)

Mies_1978__

Huuhaata. Miehiä nimenomaan kiinnostaa kuvaamasi ok tavallinen nainen. Miehiä ei kiinnosta mikään mies-riippuvainen epätasapainoinen nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ok-näköinen tavallinen nainen, joka on yleisesti ottaen tyytyväinen elämäänsä. Miehiä kiinnostaa erittäin kauniit, tyytymättömät ja epätasapainoiset naiset, jotka ovat riippuvaisia miehestä. Miehet eivät halua tasaisen turvallista naista.

Naiset sitä-tätä-tota -miehen naispuolinen vastine. Yleistäpäs nyt vielä hiukan lisää niin päästään oikeaan tunnelmaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naiset sitä-tätä-tota -miehen naispuolinen vastine. Yleistäpäs nyt vielä hiukan lisää niin päästään oikeaan tunnelmaan.

Olin just tulossa sanomaan samaa! 

Vierailija

Voi höpö de la pöpö näitä juttuja. Olen onnellisesti naimisissa ihanan naisen kanssa, joka on juuri sellainen, josta minunkaan ei mielestäsi pitäisi olla edes kiinnostunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pidä paikkaansa mun tuttavapiirissä, kyllä ne hankalat tapaukset on etupäässä yksin - sukupuolesta riippumatta. Sitten on niitä tavallisia, tasapainoisia ja kivoja joilla vaan on ollut huono tuuri ja ovat päätyneet olemaan pitkän aikaa yksin kun kohdalle ei ole sattunut sellaisia joiden kanssa kemiat natsaisi.

Vierailija

Ehkä et sitten ole sellainen oikeasti kuin itseäsi kuvaat? Minä olen suurinpiirtein kuvailemasi tyyppinen nainen ja kiinnostuneita riittää. Ikääkin on jo 40 vuotta, mutta se ei ole vähentänyt ollenkaan ystäviksi meinaavien mukavien miesten kiinnostusta. Olen kuitenkin varattu, joten miehet jäävät hyviksi kavereiksi vain. Mitenköhän ap muut ihmiset sinua kuvailisivat? Tuskinpa ihan samoilla sanoilla.

Rottanaama

Väärin, juuri kaltaisesi kiinnostaa miehiä mutta jos asut jossain takahikiällä niin siellä on melko huono kysyntä ihan ok naisellekin.
Siis kyllä paikkakunnallakin on merkitystä ja paljon.

Vierailija

Totta. Miehiä kiinnostaa pääasiassa vain jännänaiset. Mutta ne naiset seurustelevat vain jännämiesten kanssa. Siitä johtuu se jatkuva valitus siitä, että kaikki naiset ihastuvat vain jännämiehiin ja tavallinen mies ei kelpaa. Nämä tavalliset miehet kun eivät itse kelpuuta tavallista naista, vaan pitää nimenomaan olla se jännä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta. Miehiä kiinnostaa pääasiassa vain jännänaiset. Mutta ne naiset seurustelevat vain jännämiesten kanssa. Siitä johtuu se jatkuva valitus siitä, että kaikki naiset ihastuvat vain jännämiehiin ja tavallinen mies ei kelpaa. Nämä tavalliset miehet kun eivät itse kelpuuta tavallista naista, vaan pitää nimenomaan olla se jännä.

Taidat olla feministi?

Vierailija

Mitä kaikkea tuo "tavallinen" pitää sisällään? Eikö ole toisaalta vähän hassua kuvailla itseään tavalliseksi: kuulostaa siltä että ei pidä itseään tai elämäänsä kovin mielenkiintoisena.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat