Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja tuota erään bloggaajan uusinta postausta ;'D

Vierailija
29.11.2015 |

Gigantissa ei kuulema saa palvelua ellei ole laiha, tälläytynyt ja hienosti pukeutunut. Myös korkkarit pitää olla. Tsiisus mikä muija :D voin niin kuvitella kun se kulkee julkisilla paikoilla sillain että ettekstetiiäkukamäoon????

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision Gigantissa en ole käynyt, mutta Vantaalla ainakin saa hyvin palvelua tällänen satakiloinen, meikkaamaton, nelikymppinen matami.

Vierailija
22/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä ikipäivänä jaksaisi tuollaista muistellakaan, saati kirjoittaa pitkiä listoja.

jos jotain ikävää on sattunut, jonka koen huonoksi asiakaspalveluksi, olen laittanut suoraan netissä asiakaspalautetta. en kuitenkaan huomioi niitä kertoja, kun itse olen naama norsunvitulla ja tokihan minua palvellaan samalla asenteella, kun näytän lähinnä siltä että surmaan asiakaspalvelijan pian...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, toivottavasti Emilia ei ikinä tule meille asiakkaana :( että mua vituttaa toi ämmä, pitäsköhän kattoa peiliin kun kaikkialla saa noin paskaa asiakaspalvelua. Ja oisko näissä vähän Lapin lisää? Tulee mieleen se susitarina..

Vierailija
24/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, toivottavasti Emilia ei ikinä tule meille asiakkaana :( että mua vituttaa toi ämmä, pitäsköhän kattoa peiliin kun kaikkialla saa noin paskaa asiakaspalvelua. Ja oisko näissä vähän Lapin lisää? Tulee mieleen se susitarina..

Mikä susitarina

Vierailija
25/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä susitarina

Up?

Vierailija
26/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se on haastamasssa jotain tyyppiä oikeuteen kun olkapää ei parantunutkaan. Siis jonkun ystävän ex joka oli vääntänyt(?) Emilian kättä

Vierailija
27/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ja yhdeksän kertaa kymmenestä käyn kaupoissa ilman meikkiä, ihan räjähtäneen näköisenä. Aina saanut palvelua Gigantissa ja jokapaikassa. On se jännä.

Vierailija
28/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kyllä vaikeinta maailmassa.

Vierailija
29/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmiset tuijottavat ja supattelevat, en muista koska olisin mennyt johonkin niin, ettei minua tunnisteta." Jopas, onpa E:stä tullu suosittu kun ei voi missään käydä rauhassa...

Vierailija
30/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä tyyppi, toivottavasti ei tule koskaan meidän liikkeeseen asioimaan. Oiskohan itsessä jotain vikaa jos aina saa huonoa palvelua. Itse olen normaalin ystävällinen myyjille ja tarjoilijoille, enkä oikeastaan koskaan koe saavani huonoa palvelua. Mutta en myöskään odota, ettäkun teen tavallisia ruokaostoksia marketissa niin minua pitäisi kumarrella kuin prinsessaa. Ymmärrän kyllä että saatan olla kassamyyjän 500:s asiakas enkä odota mitään Louis Vuitton -tasoista ekslusiivista palvelua jossain Liedon K-Marketissa. Tekis hyvää tälle lapselle mennä ite tutustumaan työmaailmaan, niin voisi saada vähän perspektiiviä asioihin.Voii jumalauta! :D

Vierailija
31/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä susitarina

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Poika_ja_susi

Vierailija
32/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman vittumaisin asiakas varmasti

Ei ole. Nämä nettivalittajat käyvät kaupoissa ja harvemmin valittavat mistään, ovat vain tuppisuina nurkassa ja ottavat vastaan minkä tahansa palvelun, mutta kotiin päästyään menevät nettiin meuhkaamaan. Jos voisivat liikkeessä asiallisesti puhua ongelmista, ne luultavasti korjattaisiin välittömästi.

Vierailija
33/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä tyyppi, toivottavasti ei tule koskaan meidän liikkeeseen asioimaan. Oiskohan itsessä jotain vikaa jos aina saa huonoa palvelua. Itse olen normaalin ystävällinen myyjille ja tarjoilijoille, enkä oikeastaan koskaan koe saavani huonoa palvelua. Mutta en myöskään odota, ettäkun teen tavallisia ruokaostoksia marketissa niin minua pitäisi kumarrella kuin prinsessaa. Ymmärrän kyllä että saatan olla kassamyyjän 500:s asiakas enkä odota mitään Louis Vuitton -tasoista ekslusiivista palvelua jossain Liedon K-Marketissa. Tekis hyvää tälle lapselle mennä ite tutustumaan työmaailmaan, niin voisi saada vähän perspektiiviä asioihin.Voii jumalauta! :D

Antaisin tälle sata tykkäystä, jos voisin. Vähän tulee mieleen sanonta "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", jos joka paikassa saa huonoa palvelua ja ilkeät anonyymit  ja tuhmat trollit kiusaavat, tosin luulen kyllä että tässä on mukana hiukan ylimääräistä dramatisointia ja hyvitysten kalastelua. 

Vierailija
34/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tytöllä tosi huono itsetunto, kun kokee aina tulleensa väärinkohdelluksi joka paikassa. Ei normaali ihminen ole noin tuntosarvet pystyssä kaiken aikaa.

Vierailija
35/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi mut sis on-bloggaaja on noin erikoinen kasvonpiirteiltään?

Vierailija
36/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä bloggaaja koskaan ollut missään oikeissa töissä? Ei mun muistaakseni, kun eikös se tullut raskaaksi jo lukioaikana? Kannattaisi varmaan oikeasti joskus vaikka mennä opiskelemaan jotakin ja hankkia työpaikka.

(ja ei, en pidä oikeana työnä bloggaamista. Hyvänä esimerkkinä siitä, miten "oikeasta" työstä on kyse toimii esim. se, että tämäkin bloggaaja perustelee bloggaamattomuuttaan aina "muilla kiireillä omassa elämässä" ja "rankoilla ajoilla". Jos bloggaaminen olisi oikea työ, niin sitä olisi hitto soikoon tehtävä vaikka olisi kuinka väynyt ja rankkaa ja ärsyttävää, ellei sitten saisi lääkärintodistusta työkyvyttömyydestä. Ei "oikeista" töistäkään jäädä pois siksi, että lapset nukkuu huonosti tai siksi, että on saanut vähän huonoa palautetta tai siksi, että stressaa muuten vaan)

Vierailija
37/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen hän/hänen miehensä on? Kävin äsken ensimmäistä kertaa blogissaan ja hänellä on ilmeisesti lapset Emilia ja Noah-Michael? Puhuuko hän tai miehensä siis englantia äidinkielenään?

Vierailija
38/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä bloggaaja koskaan ollut missään oikeissa töissä? Ei mun muistaakseni, kun eikös se tullut raskaaksi jo lukioaikana? Kannattaisi varmaan oikeasti joskus vaikka mennä opiskelemaan jotakin ja hankkia työpaikka.

(ja ei, en pidä oikeana työnä bloggaamista. Hyvänä esimerkkinä siitä, miten "oikeasta" työstä on kyse toimii esim. se, että tämäkin bloggaaja perustelee bloggaamattomuuttaan aina "muilla kiireillä omassa elämässä" ja "rankoilla ajoilla". Jos bloggaaminen olisi oikea työ, niin sitä olisi hitto soikoon tehtävä vaikka olisi kuinka väynyt ja rankkaa ja ärsyttävää, ellei sitten saisi lääkärintodistusta työkyvyttömyydestä. Ei "oikeista" töistäkään jäädä pois siksi, että lapset nukkuu huonosti tai siksi, että on saanut vähän huonoa palautetta tai siksi, että stressaa muuten vaan)

Tämä on niin totta! Voisit laittaa myös emilian blogiin tuon, mutta nykyisin sinne päätyy vain ainoastaan ylistävät kommentit. ..

Vierailija
39/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen hän/hänen miehensä on? Kävin äsken ensimmäistä kertaa blogissaan ja hänellä on ilmeisesti lapset Emilia ja Noah-Michael? Puhuuko hän tai miehensä siis englantia äidinkielenään?

Ihan ovat supisuomalaista porukkaa ja lapset on ava ja noah-michael

Vierailija
40/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Gigantissa töissä ja HAH! Kyllä me palvellaan ihan kaikkia, lihavia ja laihoja, varakkaan näköisiä ja ei niin varakkaan näköisiä :D Ja provikkaa ei saada. Kai asiakkaan omakin asenne ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän