Voi luoja tuota erään bloggaajan uusinta postausta ;'D

Vierailija

Gigantissa ei kuulema saa palvelua ellei ole laiha, tälläytynyt ja hienosti pukeutunut. Myös korkkarit pitää olla. Tsiisus mikä muija :D voin niin kuvitella kun se kulkee julkisilla paikoilla sillain että ettekstetiiäkukamäoon????

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä on selvästikin paljon blogeja lukevia ja niistä vauhtia ottavia ihmisiä...

Tuo oli nolouden huipentuma

Vierailija

En tiedä kenestä on kyse, mutta itse sain todella hyvää palvelua viime kesänä Gigantissa vaikka olikin jalassa rupushortsit, sandaalit, vanha huppari, ei meikkiä ja takkuiset hiukset sotkunutturalla. Oon myös läski. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenestä on kyse, mutta itse sain todella hyvää palvelua viime kesänä Gigantissa vaikka olikin jalassa rupushortsit, sandaalit, vanha huppari, ei meikkiä ja takkuiset hiukset sotkunutturalla. Oon myös läski. :D

No ko mamma sanoi, että koskee jokaista giganttia :D

Vierailija

Mä voin asentaa kaapelin mutsisoniin... mutta olen ollut näissä hommissa vssta sen verran vähän aikaa, että oikean väylän löytäminen menee lähinnä yrityksen ja erehdyksen kautta. Onneks ei ole vielä mitään isompia tällejä tullut vaikka meniskin väärään reikään ensin

Vierailija

"Käytiin kesällä syömässä Turun Pippurimyllyssä, joka on hyvämaineinen ravintola, johon kyllä nyt meni maku ihan täysin. Nimittäin meidän Nompulle tarjoiltiin RAAKAA KANAA. Niin alkeellinen virhe, olin aivan raivoissani. Tästä saatiin sitten korvaukseksi tästä Nompun annoksesta alle euro alennusta. Ihan oikeesti. Kysyttiin Topiaksen isältä, joka on siis alan konkari ja hän sanoi, että aivan vähintään olisi pitänyt tarjota lasten ruoat ilmaiseksi tollaisen kämmin jälkeen, josta olen kyllä aivan samaa mieltä. Ei kyllä mennä tonne enää. Virheitä voi sattua, mutta jos sattuu virhe niin se pitää kyllä osata korvata sille asiakkaalle. Ja tän luokan virheitä ei mun mielestä saisi tapahtua, raakaa kanaa LAPSELLE. Huh huh…"

Heille kyllä tapahtuu kaikkea järkyttävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko hän arvioi tuossa postauksessa liikkeitä ja ravintoloita, joissa hän on vuoden aikana käynyt?!

Jep. Luultavasti siinä toivossa että nuo puljut ehdottavat jotain korvausta...

Vierailija

Tässäpä tämä teksti.
Raision Gigantista saa edelleen aina vaan huonoa palvelua. Kuten valitettavasti muistakin Giganteista. Tai no ei aina, sillon kun olin vielä hoikka ja kävin liikkeessä laittautuneena niin kyllä löytyi palvelua, mutta astelepa sisään tennarit jalassa ja vähän räjähtäneenä niin kaikki myyjät kiertävät sinut kaukaa. Mahtaako Gigantissa olla joku provikkapalkka, kun palvelua saavat vain he, jotka näyttävät ulospäin siltä, että on rahaa? On jäänyt monet jutut ostamatta, kun palvelua joutuu odottamaan 40 minsaa ja sittenkin sitä saa vain, jos onnistut hyppäämään väliin juuri kun joku myyjä on menossa palvelemaan toista asiakasta. Monta kertaa olen mennyt Giganttiin valmiina ostamaan jonkun tietyn jutun, mutta jättänyt sitten koko homman, kun kukaan ei halua palvella sinua. Eipähän tarvitse enää ostaa sieltä mitään. Sen sijaan tilaan nykyään kaiken Verkkokauppa.comista, siellä on ollut todella nopea toimitus ja hyvä palvelu, ei mitään valittamista.

Itse en allekirjoita, mutta asukin eri suunnalla, joten kyseessä eri Gigantti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko hän arvioi tuossa postauksessa liikkeitä ja ravintoloita, joissa hän on vuoden aikana käynyt?!

Jep. Luultavasti siinä toivossa että nuo puljut ehdottavat jotain korvausta...

Toivottavasti eivät ehdota.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat