Kuinka nopeasti hoitamattomana syöpään kuolee? Minulla imusolmukesyöpää?

Vierailija

En ole jaksanut mennä lääkäriin vaikka todellakin pitäisi varmaan.
En kai välitä tarpeeksi omasta terveydestäni ja toisaalta pelottaa, että minut nauretaan pihalle sieltä :D

Minulla on ollut jo kauan kainaloissa ja rinnoissa kipeää pistelyä ja pakotusta. Tällä hetkellä kainalot ovat täynnä kovia sekä pehmeämpiä patteja ja toinen rinta toista selvästi kiinteämmäksi tullut ja myös kainalon tapaisia patteja ilmestynyt rintaani. Toisaalta näistä en ole enää kovin huolissani. Ovat ehkä rasvapatteja.
Reilu muutama kk sitten kaulassa huomasin kovan etusormen pään kokoisen patin. Annoin olla ja seurailin. Tällä hetkellä kaksi kertaa isompi kova patti. Sekä muutama patti lisää.
Eivät ole kipeitä ja sijaitsevat sivulla keskellä kaulaa.
Soliskuopissa on myös jotain tunnistettavaa. En tiedä kuuluvatko sinne mutta tuntuu selvästi molemmissa patteja.

Oireita on tai en tiedä. En tiedä liittyvätkö toisiinsa.
En liho enää. Olen syönyt kammottavasti roskaruokaa jo kauan, ehkä vuoden. Näytän miltei samalta kun vuosi sitten. Ruokavaliooni kuuluu roskaruoka, olut, kotiruoka ja kasvikset. En siis syö roskaruokaa pelkästään enkä tietenkään joka pv juo olutta mutta kotiruokaa ja kasviksiakin vedän kukkurallisen lautasellisen muutaman kerta päivässä plus muut välipalat.
On vaan niin kauhea nälkä..
En tiiä johtuuko väsymyksestä että syön kuin sika vai siitä, että olen tottunut syömään nyt paljon.

Minulla on outoja kipuja. En ole ennen kokenut sellaisia. Yhtäkkiä saattaa vaan sattua vatsaan, rintoihin, kylkiluihin varsinkin. Pistelyä ja painon tunnetta. Inhottavaa kipua. Kylkiluut ovat kyllä olleet jo kauan kosketusarat.
Oksetus. Vähänkin ällöttävä haju tai vaikka ihan muuten vaan yökkäilen. Pakko koska se vaan tulee. Inhottavaa. Saan varmaan kohta vatsahaavan siitä. Saatan oksentaakin jos en pysty lopettamaan yökkimistä.
Myös vatsani on ihan sekaisin. Melkein joka päivä ripulia. Toisinaan ummetusta. Joskus vatsaa kouristaa aivan kammottavasti pöntöllä, hyvä etten pyörry ja ripuli on polttavaa.
Se on kyllä helvetin perseestä.
Oireet ei varmaankaan liity toisiinsa mutta on kyllä sairas olo miltei päivittäin. Oireet ja patit ovat todellisia mutta en tiedä olenko kuitenkin luulosairas ja tosiaan luulen vain että jotain on vialla.
Olen vasta nuori naisen alku.

Vastaisitteko myös otsikon kysymykseen?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Riippuu syövästä.

Sinulla voi olla

- syöpä

- luulotauti

- mielenterveysongelma

- ihottuma

- tulehdus

Sinä voit ihan hyvin mennä lääkäriin ja päättää sitten vasta hoidosta kun tiedät mistä on kyse.

Vierailija

Toivotko sitten kuolevasi nopeasti, kun et ole lääkäriin mennyt. Syöpähän sinulla selvästi on, ilmeisesti levinnyt rintasyöpä.

Vierailija

Jos et ole provo, niin äkkiä lääkäriiin! 

Syöpähoidot ovat tehokkaat, kunhan syöpä todetaan tarpeeksi varhaisessa vaiheessa. Kuinka kauan sinulla on ollut oireita?

Imusolmuke syöpä on yleensä hyvin hoidettavissa, jos ei ole tehnyt etäispessäkkeitä. Huolehdi nyt hyvä nainen itsestäsi! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu syövästä.

Sinulla voi olla

- syöpä

- luulotauti

- mielenterveysongelma

- ihottuma

- tulehdus

Sinä voit ihan hyvin mennä lääkäriin ja päättää sitten vasta hoidosta kun tiedät mistä on kyse.

Kuinka mielenterveysongelmat liittyvät aloitukseeni? :D
No joo oksetus voi johtua kyllä henkisesti pahasta olosta ja väsymys yms.
En tiedä mikä tulehdus tässä voisi olla kyseessä. Viisaudenhampaat on puhjenneet kuukausia sitten mutta eivät ole olleet kipeinä. Mietin vaan jos nuo patit kaulalla olisi voinut yhdistää siihen mutta empä tiedä.

Vierailija

Nyt äkkiä lääkäriin sieltä. Syöpädiagnoosi ei nykypäivänä ole todellakaan mikään automaattinen kuolemantuomio, jos nyt siitä on kyse. Joka tapauksessa jotain on vialla, siksi lääkäriin.

Vierailija

Ei tuo todennäköisesti mikään syöpä edes ole, vaan surkeiden elintapojen summa, jonka voi korjata parantamalla tapansa esim. syömisen suhteen. 

Vierailija

Jos syöpä on levinnyt aivoihin, maksaan ja keuhkoihin ja luustoon kyse on viikoista, ehkä kuukausista. Parannuskeinoa näin laajalle levinneestä syövästä ei ole.

Jos syöpä on "vain" rinnoissa ja imusolmukkeissa, sinulla on vielä hyvä mahdollisuus parantua, jos menet hoitoihin NYT.

Vierailija

Syöpä voi kehittyä vuosia tai hyvin nopeasti tappaa. Mulle sanottiin löydettäessä että olisin vain muutaman kuukauden elänyt jos syöpää ei olisi hoidettu. Mene nyt ihmeessä lääkäriin. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu syövästä.

Sinulla voi olla

- syöpä

- luulotauti

- mielenterveysongelma

- ihottuma

- tulehdus

Kuinka mielenterveysongelmat liittyvät aloitukseeni? :D
No joo oksetus voi johtua kyllä henkisesti pahasta olosta ja väsymys yms.
En tiedä mikä tulehdus tässä voisi olla kyseessä. Viisaudenhampaat on puhjenneet kuukausia sitten mutta eivät ole olleet kipeinä. Mietin vaan jos nuo patit kaulalla olisi voinut yhdistää siihen mutta empä tiedä.

En ole tuo edellinen, mutta tuollainen oireilu voi aivan hyvin olla psykosomaattista. Siksi varmaan mielenterveysongelma. Haluatko sä täällä kuulla, että sulla on jotain vakavaa, vai miksi et mene ensisijassa sinne lääkäriin? Lääkäriin voi mennä vaikka olisi yks ainoakin patin tuntunen asia kropassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikset mene lääkäriin? Haluat pois?

En minä oikein tiedä. Jostain syystä vaan pakenen koko asiaa, ehkä minua ei tosiaan kiinnosta tarpeeksi. Muutenkin on niin kauheesti stressiä ja olen muutenkin väsynyt, että lääkäriin meno tuntuu ylitsepääsemättömältä.
Äitini kokeili kaulani patteja ja sanoi, että olisi aika lähteä sinne lääkäriin pikaisesti. Ennen kuin muutan ja aloitan työt kohta.
Pelkään mitä töistäkin tulee mutta yritän parhaani täysin.
Ehkä tämä uusi alkava elämänmuutoskin saa minut perääntymään koko lääkäriin menosta vaikka järki huutaa, että mene.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene lääkäriin? Haluat pois?

En minä oikein tiedä. Jostain syystä vaan pakenen koko asiaa, ehkä minua ei tosiaan kiinnosta tarpeeksi. Muutenkin on niin kauheesti stressiä ja olen muutenkin väsynyt, että lääkäriin meno tuntuu ylitsepääsemättömältä.
Äitini kokeili kaulani patteja ja sanoi, että olisi aika lähteä sinne lääkäriin pikaisesti. Ennen kuin muutan ja aloitan työt kohta.
Pelkään mitä töistäkin tulee mutta yritän parhaani täysin.
Ehkä tämä uusi alkava elämänmuutoskin saa minut perääntymään koko lääkäriin menosta vaikka järki huutaa, että mene.
Ap

Ehkä ne mielenterveysongelmatkaan ei ole sitten ihan poissuljettuja? Normaali ihminen nimittäin olisi jo mennyt lääkäriin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat