Näetkö seksiunia puolisostasi?

Vierailija

Vai kohdistuvatko ne enemmän toisaalle? Millainen suhde teillä on puolisonne kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija

Joo, aina silloin kun olen ollut pitkään puutteessa, saattaa unissa olla muitakin, ne on sitten painajaisia. Hyvissä unissa on oma mies, mutta ne yleensä loppuu kesken tai niin että unessa joku tulee keskeyttämään, ja sehän tietysti johtuu siitä että mies ei oikeestikaan ole antanut moneen viikkoon.

Vierailija

En, mutta olen nähnyt isästäni :( Pitääkö huolestua? Muutenkin seksiunissa (niissä harvoissa) on aina jokin tuntematon mies. Yhdistelmä tuttuja miehiä jollain tapaa, mutta ei koskaan kukaan heistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen nähnyt isästäni :( Pitääkö huolestua? Muutenkin seksiunissa (niissä harvoissa) on aina jokin tuntematon mies. Yhdistelmä tuttuja miehiä jollain tapaa, mutta ei koskaan kukaan heistä.

En huolestuisi. Unet ovat unia ja joskus niissä ei ole päätä eikä häntää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja millainen suhde? mieheni voisi olla isäni, en tuntenut häneen suhteen alussa seksuaalista vetovoimaa, mies ei onnistu tyydyttämään minua ja olen huono seksissä. Henkisellä tasolla mieheni on ainoa ihminen, johon luotan. Sen minkä nyt ihmisiin kykenen luottamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan :D

Mikset? :)

No en kyllä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa jos tuosta möhömahasta jotain seksiunta näkisin :) Rakastan tietenkin, mutta omalla tavallani. Emme harrasta seksiä.

Vierailija

Näen aina tosi vilkkaita unia ja seksiuniakin paljon, etenkin jos sattuu olemaan vähän hornympi kausi meneillään. Miehet on oma nykyinen mies tai sitten joitain tuttuja, ei koskaan tuntemattomia eikä eksiä. Nyt suht tuoreessa suhteessa olen vissiin vielä niin rakkauden huumassa että unissa tulee huono omatunto ja pakokauhu jos huomaan olevani intiimeissä tekemisissä jonkun muun kuin oman mieheni kanssa, mutta esim. edellisessä heikossa hapessa olevassa suhteessa seikkailin unissa ihan ilman tunnontuskia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat