Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti hoitamattomana syöpään kuolee? Minulla imusolmukesyöpää?

Vierailija
29.11.2015 |

En ole jaksanut mennä lääkäriin vaikka todellakin pitäisi varmaan.
En kai välitä tarpeeksi omasta terveydestäni ja toisaalta pelottaa, että minut nauretaan pihalle sieltä :D

Minulla on ollut jo kauan kainaloissa ja rinnoissa kipeää pistelyä ja pakotusta. Tällä hetkellä kainalot ovat täynnä kovia sekä pehmeämpiä patteja ja toinen rinta toista selvästi kiinteämmäksi tullut ja myös kainalon tapaisia patteja ilmestynyt rintaani. Toisaalta näistä en ole enää kovin huolissani. Ovat ehkä rasvapatteja.
Reilu muutama kk sitten kaulassa huomasin kovan etusormen pään kokoisen patin. Annoin olla ja seurailin. Tällä hetkellä kaksi kertaa isompi kova patti. Sekä muutama patti lisää.
Eivät ole kipeitä ja sijaitsevat sivulla keskellä kaulaa.
Soliskuopissa on myös jotain tunnistettavaa. En tiedä kuuluvatko sinne mutta tuntuu selvästi molemmissa patteja.

Oireita on tai en tiedä. En tiedä liittyvätkö toisiinsa.
En liho enää. Olen syönyt kammottavasti roskaruokaa jo kauan, ehkä vuoden. Näytän miltei samalta kun vuosi sitten. Ruokavaliooni kuuluu roskaruoka, olut, kotiruoka ja kasvikset. En siis syö roskaruokaa pelkästään enkä tietenkään joka pv juo olutta mutta kotiruokaa ja kasviksiakin vedän kukkurallisen lautasellisen muutaman kerta päivässä plus muut välipalat.
On vaan niin kauhea nälkä..
En tiiä johtuuko väsymyksestä että syön kuin sika vai siitä, että olen tottunut syömään nyt paljon.

Minulla on outoja kipuja. En ole ennen kokenut sellaisia. Yhtäkkiä saattaa vaan sattua vatsaan, rintoihin, kylkiluihin varsinkin. Pistelyä ja painon tunnetta. Inhottavaa kipua. Kylkiluut ovat kyllä olleet jo kauan kosketusarat.
Oksetus. Vähänkin ällöttävä haju tai vaikka ihan muuten vaan yökkäilen. Pakko koska se vaan tulee. Inhottavaa. Saan varmaan kohta vatsahaavan siitä. Saatan oksentaakin jos en pysty lopettamaan yökkimistä.
Myös vatsani on ihan sekaisin. Melkein joka päivä ripulia. Toisinaan ummetusta. Joskus vatsaa kouristaa aivan kammottavasti pöntöllä, hyvä etten pyörry ja ripuli on polttavaa.
Se on kyllä helvetin perseestä.
Oireet ei varmaankaan liity toisiinsa mutta on kyllä sairas olo miltei päivittäin. Oireet ja patit ovat todellisia mutta en tiedä olenko kuitenkin luulosairas ja tosiaan luulen vain että jotain on vialla.
Olen vasta nuori naisen alku.

Vastaisitteko myös otsikon kysymykseen?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliko AP jo?

Vierailija
42/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap[/quote]

Helpottiko tieto?[/quote]

No joo, eipä oikeastaan tullut mitenkään ihmeellinen fiilis. Tulipa kyseltyä kuukausien pohdinnat :D Katsotaan mitä verikokeet näyttävät.

Ap[/quote]

Hyvä kun kävit! Ja hyvä kun ei mitään kummempaa löytynyt. Nyt vaan sinne uuteen duuniin ja terveellisimpiin ruokatottumuksiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko AP jo?

Mistä tämä vittuilu kommentoijien kesken kumpuaa? Mielestäni olen ollut asiallinen ja kysynyt päätäni vaivaavia asioita ilman, että olen itse keskustelussa provoisoinut tms.

En ansaitse mitään kieroon katsomista teiltä.

Ap

Vierailija
44/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko AP jo?

Idiootti.

Ap: Hienoa kuulla että uskaltauduit lääkäriin! Toivottavasti mitään vakavampaa ei ole kyseessä.

Vierailija
45/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko AP jo?

Idiootti.

Ap: Hienoa kuulla että uskaltauduit lääkäriin! Toivottavasti mitään vakavampaa ei ole kyseessä.

Niinpä :)

Osaako muuten kukaan sanoa, että jos valkosolut ovat koholla niin mitä tämä tarkoittaa? Vai voiko nousta vaan jostain ihan satunnaisista syistä.

Ap

Vierailija
46/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko AP jo?

Idiootti.

Osaako muuten kukaan sanoa, että jos valkosolut ovat koholla niin mitä tämä tarkoittaa? Vai voiko nousta vaan jostain ihan satunnaisista syistä.

Ap

Millainen arvo oli, paljonko koholla?

Vierailija
48/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko AP jo?

Idiootti.

Ap

Nelisen kuukautta sitten olivat hieman.

Oho muistin väärin, olivatkin punasolut koholla 5.3 ja hb hieman koholla 156.

Tuskinpa mitään ihmeellistä näissä on tai huolestuttavaa mutta ajattelin kysyä kun nyt verikokeisiin menen taas.

Mitähän verikokeita ne ottavat siellä?

Kun katsoo verikokeita mitä aikasemmin otettiin niin jokainen on juuri ja juuri rajoilla tai hieman koholla.

Ap

Vierailija
49/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko AP jo?

Idiootti.

Ap

Tuskinpa mitään ihmeellistä näissä on tai huolestuttavaa mutta ajattelin kysyä kun nyt verikokeisiin menen taas.

Kun katsoo verikokeita mitä aikasemmin otettiin niin jokainen on juuri ja juuri rajoilla tai hieman koholla.

Ap

Ei tuo ole vakavaa, 0,1 viitearvon yli on vähän. Punasolujen määrä ja hemoglobiiniarvo kuuluvat yhteen eli koska hb on suht korkea, niin punasolujakin on paljon.

Vierailija
50/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko AP jo?

Idiootti.

Ap

Ap

Ei tuo ole vakavaa, 0,1 viitearvon yli on vähän. Punasolujen määrä ja hemoglobiiniarvo kuuluvat yhteen eli koska hb on suht korkea, niin punasolujakin on paljon.

Okei :) kiitos vastauksestasi!

En saa kyllä mielenrauhaa varmaan vielä verikokeidenkaan perusteella. Olen lukenut niin paljon palstoja että täydellisessäkään verenkuvan näytteistä ei voida sanoo onko taustalla jotain vakavampaa vaikka arvot ovat ok.

Vielä kun lääkäri sanoi, että se on siinä ja siinä tarvitaanko jatkotutkimuksia esim. Ohutneulanäyte? Noo lopetan stressaamisen samantien kun verikokeet ovat tulleet.

ap

Vierailija
51/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ketjun aikaisemmin ja olin aika huolissani ap:sta. Ihanaa, että kuitenkaan ei löytynyt mitään huolestuttavaa!!

Vierailija
52/57 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tämän ketjun aikaisemmin ja olin aika huolissani ap:sta. Ihanaa, että kuitenkaan ei löytynyt mitään huolestuttavaa!!

Niin no vielä on kaulan pattien arvoitus ratkaisematta toistaiseksi mutta muuten kuulemma ei mitään poikkeavaa. :)

Ap

Vierailija
53/57 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
54/57 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samanlaisia oireita ja ajatuksia, mutta en halua mennä lääkäriin tutkittavaksi koska en kehtaa riisuutua alastomaksi kenenkään edessä.

Vierailija
55/57 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nostaa 6 vuotta vanhan ketjun?

Vierailija
56/57 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku nostaa 6 vuotta vanhan ketjun?

Se oli varmaan joku kaksplussalainen.

Vierailija
57/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren imusolmukesyöpä paranee hyvin hoidoilla.

Mulla on kaksi kaveria, joilla teininä hoidettu ko tauti ja ovat nyt n 50 v.

Ihan perheellisiä ihmisiä.

Menen lääkäriin ja ota vastaan, mitä on tulossa .

😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä