Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päättää situationship?

Vierailija
22.04.2024 |

Ei taida tulla mitään tästä. Ollaan nähty jonkin aikaa, seksiä lähinnä. Oisko nähty 12krt. Mies ei ole tehnyt selväksi että haluaa juuri minut. Kehuu kyllä mutta siihen jää. En vaan halua tuhlata aikaani. Jos mies ei varma. Itse olen ihastunut. Olen nopeasti ihastuva. Vai pitäisikö vielä himmailla omia tunteita ja katsoa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota leissönshippi seuraavaksi.

Vierailija
4/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä katsella enää yhtään. Kyllä se mies jo tietäisi jos haluaisi muutakin kuin seksiä. Ennen muinoin noita suhteita kutsuttiin fuckbuddy-suhteiksi. Ei ne ikinä muutu muuksi. 

Vierailija
5/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten päätetään. Kyllä se satuttaa

Ap

Vierailija
6/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näitä fb-suhteita on useita meneillään, eli siihen tyyppiin otetaan yhteyttä, kuka milloinkin parhaiten on saatavilla. Eli lopeta koko homma ja katsele jotain uutta tilalle, jos tämä tilanne ei sinua tyydytä. 

Vierailija
7/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään että kerroin jo että olen kiintymässä häneen ja hän sanoi viestillä että niin hänkin minuun. Mutta laittaa harvoin viestejä. Livenä sanonut että haluaa muutakin kuin seksiä ja ettei muuten suutelisi niin kuin tekee jos olisi vain seksiä hänelle. Ylitulkitsenko nyt?

Ap

Vierailija
8/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele vakavasti aiheesta. Kymmenisen kertaa näkemisiä on oikeastaan tosi vähän. Mutta tietty itse tiedät, onko kyseessä pelkkä seksisuhde, josta ei ole mitään muuta kehittymässä. Mutta keskustele. Kerro mitä itse ajattelet. Pyydä häntä kertomaan rehellisesti omat ajatuksensa. Sitten pitää varautua siihen, ettei toinen ole rehellinen. 

Tiedän tapauksia, joissa kevyttä tapailua on kestänyt vuodenkin verran ennen syvempää suhdetta. Mutta toisaalta mihinkään, mistä varmasti tietää, ettei enempää ole tulossa, ei kannata tuhlata aikaa. 

Vierailija
9/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitulkitset. Yritä laittaa jäitä hattuun ja lopeta odottamasta tyypin yhteydenottoja,älä varsinkaan ole "aina saatavilla". 

Vierailija
10/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lisään että kerroin jo että olen kiintymässä häneen ja hän sanoi viestillä että niin hänkin minuun. Mutta laittaa harvoin viestejä. Livenä sanonut että haluaa muutakin kuin seksiä ja ettei muuten suutelisi niin kuin tekee jos olisi vain seksiä hänelle. Ylitulkitsenko nyt?

Ap

Mitä sinä nyt tarkalleen ottaen haluaisit? Että mies sanoo haluavansa seurustella kanssasi vai mitä? Tapaileeko hän muita?

Vierailija
11/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein näette? 

Vierailija
12/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaat situaation wörseksi vaan.

Vierailija
13/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten usein näette? 

Ehkä 1krt/viikko

Vierailija
14/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sinä nyt tarkalleen ottaen haluaisit? Että mies sanoo haluavansa seurustella kanssasi vai mitä? Tapaileeko hän muita?

Haluaisin parisuhteen. Olla tyttöystävä. Tykkäisin että laittaisi enemmän viestiä kun ei nähdä. 

Itse asiassa en ole kysynyt tapaako muita. Ehkä pitäisi kysyä

Ap

Vierailija
15/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa kysyt "Miten päättää...", mutta rivien välistä luen, että et halua päättää. En osaa muuta neuvoa antaa, kuin että yritä pitää itse taukoa tästä henkilöstä tai hänen kaipuustaan, ettet kiinny liikaa. Vältyt myöhemmiltä sydänsuruilta. Kyllä hän sinun luoksesi jäisi, jos haluaisi. 

Vierailija
16/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa harvoin viestiä ja näette kerran viikkoon? Tuota tuota..

Vierailija
17/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näette ja viestittelette noin harvoin niin kuulostaa siltä että mies puhuu lämpimiä sen verran mitä haluat kuulla jotta seksi ei pääse loppumaan. Aikoinaan useampi tuollainen mies sumutti minua jutuillaan. 

Vierailija
18/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa roikkumista. Anna nyt toiselle happea ja aikaa!

Vierailija
19/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/47 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rileisshönshipit on joskus niin haardeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi