Muita joilla ei yksiäkään pikkujouluja?

Vierailija

Tänäkään vuonna?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Minulla ei ole ollut. Työelämässä olessa oli kyllä. En kaipaa pikkujouluja, on tullut kutsuja mutta en ole mennyt, enää eivät kutsu. Mies on tj, eikä hänkään käy, eikä järjestä pikkujouluja työntekijöilleen, bonukset riittävät.

Vierailija

Siisti kiva joululounas työporukan kanssa firman piikkiin hyvän hotellin ravintolassa. Siinä kaikki, taas kerran, enkä mihinkään iltarypemiseen edes lähtisi. Minusta on suorastaan irvokasta kunnioittaa noita sikailuja pikkujoulun nimellä.

Vierailija

Täällä yksi. Olemme pienyrittäjiä ja pidämme yrityksen kekkerit aina toukokuussa. Pikkujoulut ei kuulu meidän perinteisiin. Kerran olin opiskeluaikana pikkujouluissa, ihan älytön ryyppyjuhla oli.

Vierailija

Ei ole minkäänlaisia pikkujouluja, ei tänä vuonna eikä monena muunakaan. En mitenkään ihannoi sikailupikkujouluja, mutta olisihan se kerran voinut olla mukava kokea sellainenkin pikkujoulu, jossa ryypätään, vehdataan vieraiden kanssa, suututetaan pomo ja ollaan noloja monta viikkoa eteenpäin. Tietäisi mistä puhutaan ; )

Vierailija

En ole koskaan ollut työelämässä niin että olisin päässyt osalliseksi työporukan pikkujouluja. Eikä sellaisia ole muutenkaan piireissäni vietetty. Kerran olin isovanhempani syntymäpäivän takia pikkujouluaikaan ravintolassa ruokailemassa, oli kynttilöitä ja punaisia liinoja.
:(

Vierailija

Ei ollut mutta alettiin sit itse järkkäämään. Työkavereiden kanssa käydään hyvässä ravintolassa, ystävien kanssa järkätään lomanalkajaisbrunssi. Ei siis rypemistä, ryyppäämistä tai villiä vehtaamista tiedossa :)

Vierailija

Tässä yksi. Työnantaja olis kyllä tarjonnut jouluruuan mutta sinne olisi pitänyt mennä omalla ajalla, ei kiitos.

Toisaalta hyvä ettei ole pikkujouluja, säästyy rahat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat